Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 18 lipca 2013

Imagine "I przysięgam ,że cię nie opuszczę ,aż do śmierci" rozdział : 7

                                                     Czyli Imagine z Harrym cz.7

Przed przeczytaniem włącz to : http://www.youtube.com/watch?v=p856dtR4mms

Bez dłuższego zastanowienie ubrałam na siebie ubrania które było porozrzucane na ziemi i uciekłam z pomieszczenia.
Stanęłam na środku ulicy, do końca nie wiedząc gdzie jestem,nie wiedząc co się dzieje,co działo sie wczoraj?
Podbiegłam do taxówki,otworzyłam drzwi auta.
-Gdzie panią zabrać ?-Zapytał męski głos.
-Proszę na ulicę London 8
-Juz się robi
Gdy jedziemy ja wpatruję sie przez szybę samochodu,ręką dotykam zaparowanego szkła...

                                                                       



                                                                          ***

-Ile płacę ?-Pytam.
-15 euro.-Odpowiada z uśmiechem ,a ja z kieszeni spodni wyciągam banknoty.
-Proszę.-Odpowiadam i kieruję się do domu.
Otwieram drzwi,siadam na kanapę,rękami łapię się za głowę.
Cholernie mnie boli,co się wczoraj działo.
-Miau...-Słyszę odgłosy kota.
Podchodzi do mnie mój mały puszysty zwierzak,biore go na ręce i delikatnie głaszcze koło uszka.
-Co się wczoraj stało ?-Pytam go ,a on tylko odmiałkuje.
Wstaję ,zmierzam do kuchni,biore łyk wody.
Sprawdzam kalendarz.
-Trening o kurwa !-Krzyknęłam na cały dom.
Za trzydzieści minut mam trening.
Przebrałam się po czym zeszłam na dół,wsiadłam do swojego małego auta i odjechałam,miałam nadzieje ,ze zdążę na czas...

                                                                            ***

-Czemu dzisiaj nie ma z tobą Chrisa ?-Zapytał trener.
Chris,czekaj,Chris !
O matko,pamiętam.
Biegne znowu do szatni w poszukiwaniu mojego telefonu,nigdzie go nie ma,nie mam telefonu.
Blondyn,on ma mój telefon,schował go do kieszeni !
Kurwa...
Podbiegam znowu do trenera.
-Pożyczy mi pan telefon.
Kręci głową.
-Po co ci ?-Pyta z ciekawością.
-Bardzo ale to bardzo jest mi potrzebny.-Odpowiedziałam prosząc.
-No okej.-Mówi podając mi swoją komórkę.
Dzwonię do Chrisa,odbierz,odbierz to do cholery...
-Tak?-pyta żeński głos.
-moge poprosić eeee Chrisa ?-Zaczynam wątpić w swoje myśli.
-On nie moze podejść,jest w ciężkim stanie.-Odpowiada.
-Co mu jest ?-Pytam przestraszona.
-Przywieźli go wczoraj wieczorem.
-Gdzie? O czym pani mówi ?-Pytam.
-Szpital ulica przy ulicy London 215.
Oddałam telefon panu Raspberry po czym pobiegłam do szpitala...

                                                                              ***

30 minut i już jestem na miejscu.
-Przepraszam,wczoraj przywieziono tu chłopaka w ciężkim stanie,w której sali on leży ?-Pytam pielęgniarki która stoi przy biurku.
-Pokój 25,prosto ,potem skręt w lewo.-Mówi z uśmiechem.
Zmierzam do sali,boję się ,ze jak go zobaczę to przeżyje jeden wielki szok.
Że będe musiała patrzeć na jego cierpienie.
Ciągnę za klamkę drzwi.
-Chris ?-Pytam z łzami w oku.
Chłopak jest cały okaleczony.
-[T.I.]...-Mówi przekręcając głowe w moją stronę.-Patrz.-Wskazuje palcem na telewizor.
Siadam koło niego na krześle ,a w telewizji widze siebie,siebie chodzącą po belkach,chciałam sie zabić...-Widzisz to,musisz mieć sie na baczności,uciekaj,oni cię dopadną.-Powiedział łapiąc mnie za dłoń.
-Kto mnie dopadanie ?-Pytam ,a po moich polikach przemieszczają się łzy.
-Słuchaj... Harry to dobry człowiek,chociaż jest bardzo... tajemniczy,on mi pomógł słyszysz ? On mi pomógł,dlatego nie przyszedł do ciebie,ale oni dopadli cię,wiedzą kim jesteś,uciekaj.-Powiedział z wielkim wysiłkiem.
Płaczę coraz to mocniej,nie wiedzac co się dzieje.
-Ale o co w tym wszystkim chodzi ?-Pytam.
Moje łzy kapia na jego koszulę.
-Ratuj Harrego !-krzyknął po czym jego ręka rozluźniła się,opadła na łóżko,a oczy zamknęły.../40 komentarzy pisze dalej,piszcie co sądzicie o tej cześci w komentarzach czy się wam podoba,przepraszam ,że takie krótkie ,mozna powiedzieć ,ze mam pomysł na następne części :)

48 komentarzy:

  1. Rozdział bardzo tajemniczy , ale i wciągający . Zastanawiam się nad tym, o co może chodzić . Proszę o next. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdzal jak zawsze boski I juz czekam na nastepny. Codziennie sprawdzam czy czasem czegos nie dodajesz. Prosze pisz szybko nn bo ciekawosc mnie zrzeraz od srodka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Omg, boskie, dalej ! <33 Biedny Chris :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo robi się ciekawie ♥ Doczekałam się xD Kocham ten blog i czekam na następny rozdział, bo warto :*

    Życzę weny i pozdrawiam :D

    ~Hazzowa Kotka ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz dalej!! <3 Nie mogę się doczekać ^^ Świetny blog, masz wielki talent. Zazdroszczę ci go ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie tajemnicze mam nadzieje że wyjaśnisz w kolejnym rozdziale o co chodzi . Już nie mogę się doczekać <3 Xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko Boska proszę szybko o nexta!!! Zaraz zwarjuję!!!Ile jest w tym rozdziale pytań bez odpowiedzi?!?! Co stanie się Hazzusiowi?!?!Czy Chris będzie żył?!?! Czego blondyn chce od Harrego i [T.I.] i jak sie wogule znalazł w ich życiu, czyli chodzi o to co takiego zrobił Harry temu blondynkowi?!?! Czy ta sprawa nie odbije się na[T.I.]?!?! Czy znowu bedą razem czy ich zwoiazek przetrwa?!?! Kim jest ten blondyn?!?! Co tkiego stało się tej nocy kiedy [T.I.] obudziła się w pokoju blondyna?!?!^^ No masz talent,;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dalej prosze <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Błagam pisz szybko!!! Prosze napisz i wstaw go jutro prosze !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże pisz i wstawiaj szybko !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. błagam pisz pisz pisz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. IJSICEHUFHEF ! ♥ KOCHAM TO . ! To jest cholernie zajebiste . ^^ Nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału . !

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega <33 Pisz dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozdział tajemniczy i to mi się podoba.
    Ludzie nie mówcie jej, że ma już, teraz dla was pisać nexta bo dziewczyna też ma wakacje i też chce odpocząć!
    Rozdział świetny. Ten imagine staje się coraz ciekawszy. Czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  15. Super :) tylko bardzo krótki :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Jezu cudowne :') ryczalam przy tym!! Nie moge doczekac sie nastepnego rozdizalu dodawaj szybko kochana<3 bo imagin jest genialny i staszliwie wciagajacy xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Pisz dalej bo masz duzy talent, czy moglabys dodac nowy odcinek jutro bardzo mi na tym zalezy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jezu Dziewczyno masz talent ;) czekam na nowy rozdział @_Roomies

    OdpowiedzUsuń
  19. Jezuu ryczę jak głupia..
    Dodaj szybko next bo nie wytrzymam !! : D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile pytań można zadać ^_^
    Boskie (*^*) pisz dalej i dodaj jak najszybciej kolejną część :)
    Tylko czy mogłaby być troszkę dłuższa od tej ?
    Masz talent i bardzo ciekawie piszesz więc na pewno dasz sobie radę

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow!!extra :P

    OdpowiedzUsuń
  22. następny!!!jesteś niesamowita ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Next !!! Byle szybko !! - świstak :)

    OdpowiedzUsuń
  24. omnomonomonom zajebiste NEXT SZYBKO !!!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  25. zarąbisty, czekam na next :p

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny czekam nn ;>

    OdpowiedzUsuń
  27. prosze o next :) ja dostane schizy jak sie nie dowiem odp na te wszystkie pytana czy cos sie stanie Harremu czy Chris przeżyje

    OdpowiedzUsuń
  28. Daaaaaaaaaaaalej

    OdpowiedzUsuń
  29. Nexta plisss a rozdział jak zawsze boski <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Dale ciekawe co się stanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. OMG jak zawsze Zajebisty

    OdpowiedzUsuń
  32. On jest zajebisty!!!!!!!!!!!!!
    Pisz dalej!!

    OdpowiedzUsuń
  33. zajefajny jak zawsze^^

    OdpowiedzUsuń
  34. boski czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  35. Proszę następny !!!
    To jest zaje ...

    OdpowiedzUsuń
  36. Zostałaś nominowana do Libster Awards. Więcej informacji na http://thewanted-onedirection.blogspot.com <33

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapraszam na mojego bloga od teraz bede pisać bez anonima komentarze do twoich Imaginów : ) . Mogłabyś zaprosić twoich czytelników by przeczytali mój I rozdział ? JeŚli nie to przepraszam . http://imaginyonedirectionpoland1.blogspot.com/2013/07/

    OdpowiedzUsuń
  38. Niesamowity rozdział czekam na nn .:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kiedy rozdział?? Zajebisty..... <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Super, kiedy następny ? :D

    OdpowiedzUsuń
  41. lsgiosghewiogfi
    uwielbiam Cieee <3 jejku Twoje opowiadania sa Swietne <3 czekam na nexa :***
    /Kaśka

    OdpowiedzUsuń