Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 9 marca 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 43

                                            Czyli Imagine z Zaynem cz. 43

Przed przeczytaniem włącz to : http://www.youtube.com/watch?v=PdJzxnrWuoI

To był trudny wybór...wybór między dwoma chłopcami których kocham.
Jeżeli tego nie zrobię to moje , moje i Malika dziecko straci życie ,ale jeżeli to zrobię to Zayn może umrzeć.
Popatrzałam już w lekko zaszklone oczy mulata , szepnęłem:
-Przepraszam Zayn.
I wbiłam nóż w klatkę piersiową chłopaka.
Widziałam jak łapie się za ciało , jak upada najpierw na kolana ,wpatruje się w moje oczy ze łzami ,chce coś powiedzieć , wydusić z siebie słowo ,ale nie moze , upada całym ciężarem ciała , z dużym hukiem na ziemię.
Chciałam go dotknąć ,ale ręce trzęsły mi się,a moja sylwetka stanęła murem.
Jego czekoladowe oczy dalej patrzały się wprost na mnie szukając odpowiedzi na to co przed chwilą zrobiłam.
Moje oczy zapełniły się łzami ,ale po chwili poczułam silny ból , dostałam czymś w tył głowy , straciłam całkowitą kontrolę nad sobą i upadłam na podłogę.
-Jak mogłaś suko zrobić to naszemu mężowi ?.-Zapytała dziewczyna która na koszulce miala napisane "I love One Direction".
Tak była to directionerka , bez wahania , przemyślenia z tego co robi rzuciła się na mnie.
Zaczęła bić po twarzy , bić w okolicy brzucha.
Nie krzyczałam , dusiłam w sobię ból.
-Pomóż Zaynowi, zamiast mnie bić.-Powiedziałam cichym , zacinającym się głosem.
Wtedy ona zeszła ze mnie i podbiegła do Zayna.
Pamiętam ,ze widziałam bardzo mało , również mało słyszałam , ponieważ o tym zdarzeniu szybko została powiadomiona policja która zgarnęła mnie do radio wozu.
Przesłuchanie mnie nie było za miłe , było wręcz wulgarne.
Nie pytali mnie co się stało , od razu zarzucali mi ,ze zrobiłam to specjalnie , że może Zayn ze mną zerwał i chciałam się zemścić.
Nie pojmowałam ich metody wymuszenia ode mnie takiego przebiegu zdarzeń ,ale kiedy policjant był na tyle okrutny ,żeby mnie uderzyć musiałam potwierdzić jego słowa , nie miałam wyboru...
Zamknęli mnie w celi , ciemnej ,a na dodatek z najgorszymi bandytkami jakie znał świat.
Bałam się ich , stałam w rogu myśląc co się teraz dzieje z Malikiem , czy on żyje , co z dzieckiem.
Nie dostałam żadnego telefonu , nic ,a nic , żadnej wiadomości.
Myślałam nad tym jak teraz potoczy się moje życie , jak bardzo fani One Direction mnie znienawidzą , jak sami chłopcy z zespołu mnie znienawidzą dowiadując się co zrobiłam.
Ale nie zrobilam tego sama z siebie , przecież to nie moja wina , czym ja zawiniłam na takie straszne życie ? .
Nagle ktoś złapał mnie za ramię ,a ja czułam ,ze dzieje się coś złego.../40 komentarzy pisze dalej , piszcie czy podoba się wam ten Imagine , ta część . ^^

61 komentarzy:

  1. Pisz dalej super

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chce być wredna ale to się powoli robi jak moda na sukces... Nuda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytałam czy ma być krótki 30 cześciowy czy też dłuższy , wybraliście dłuzszy , dam ci radę jak ci się już znudził to nie czytaj , tak będzie dla ciebie najlepiej. :)

      Usuń
    2. w sumie to trochę racja, nie obraź się. ;)
      wpadałam tu kiedyś częsciej, ale teraz to już zbytnio nie ma sensu.. ;p

      Usuń
  3. Zajecisty dalej , dalej , Tylko prosze żeby nikt nieumierał plissss. <33333 Posdrawiam. <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pisz dalej . :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego ciągle ktoś wychodzi a potem od razu wraca do szpitala ? Daj im posiedzieć w domu chociaż jeden dzień :> Fajne :>

    OdpowiedzUsuń
  6. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Tylko błagam niech to się trochę ogarnie i ta dziewczyna niech ciągle nie krzywdzi Malika : c

    OdpowiedzUsuń
  7. O MATULO ! *.*
    A JA WIEM KTO JĄ ZŁAPAŁ ZA RAMIĘ !! TAK MYŚLĘ ...
    ZAJEBISTY ROZDZIAŁ ! TAK ZAJEBISTY, ŻE WSZYSTKO BĘDĘ PISAĆ CAPS LOCKIEM XD

    DAWAJ SZYBKO DALEJ, BO UMIEEERAM ^-^ TEN IMAGIN JEST DLA MNIE JA TLEN !
    POZDRAWIAM :*

    @Free_Hugs69_

    OdpowiedzUsuń
  8. No fajny ale niech wszystko będzie ok :C :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny, tylko czy musisz cały czas pisać że coś komuś się dzieje ? Skończy sie kiedyś ta akcja ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże jakie ludzie mają problemy... Nie chcesz nie musisz czytać to jest Twoja prywatna wola ja mogę tylko powiedzieć że dużo na tym stracisz. Mi nie przeszkadza długość opowiadania z przyjemnością wyczekuję kolejnych rozdziałów przyznaje że mnie bardzo wciągnęło ;) tak trzymaj x

    OdpowiedzUsuń
  11. PISZ PISZ PISZ. KOCHAM TWOJE RIZDZIAKY I WOGULE CALA CIEBIE, TA AKCJA MNIE DOBILA ALE MAM NADZIEJE ZE MALIK PRZEZYJE (*) <33333

    OdpowiedzUsuń
  12. Daj tym ludziom chwile odpoczac !! To nie jest mozliwe żeby się co chwile zle rzeczy sie dzialy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się i innymi komentami :) Ten imagin jest zajebisty.....ale....to ciągle sie powtarza. Co chwilę są w szpitalu, historia z komisjariatem już była, z próba zabójstwa. To jest jak jakiś dramat w tej chwili. eiwiem czy decydować sie czytać dalej zy co chwilę będzie taka akcja :(. Bez obrazy dla cb i bloga bo bardzo was lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Next next kocham teuj blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Next tylko prosze cie zeby wszystko bylo dobrze

    OdpowiedzUsuń
  16. pisz dalej ! .;d

    http://totaleclipseoftheheart69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pisz pisz...;D szybciutko!!! ;* ;))))))))

    OdpowiedzUsuń
  18. pisz dalej boi nie wytrzymam xdd

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pisz dalej. Mam jedno pytanie dlaczego co rozdziam ktoś musi ginąć,być szpitalu itp.? Ale i tak kocham to opowiadanie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten imagine mi się nie podoba , sorry . Za dużo tu upadków , to się robi nierealne . -,-

    OdpowiedzUsuń
  21. czekam na nexta :D chociaz moze straczy juz tych zbrodni wypadkow porwan itp bo to naprawde robi sie troche nudne :) fajnie by bylo gdyby zayn i ta dziewczyna byli razem wychowali dziecko zeby byli szczesliwa rodzina i zeby w koncu wzieli slub :D

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne ^^ . Dallej !

    OdpowiedzUsuń
  23. Pisz dalej to jest zajebiste

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiem o co wam chodzi ,że ten Imagine jest w ciągłej akcji , dlatego jest słaby ,ale chcę trzymać w napięciu ,staram się ,aby był jak najciekawszy, jak coś postaram się to poprawić .

    OdpowiedzUsuń
  25. Nic nie poprawiaj, to dobrze że się coś dzieje. Dla mnie jest idealny. Cały imagin jest świetny, ciekawi mnie ten moment, kiedy ta dziewczyna wreszcie będzie szczęśliwa i bezpieczna. Masz wielki talent. Będę czytać te opowiadanie do samego końca. Czekam na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dajesz dalej , tylko zeby zayn nie umarł i wszystko skończyło sie szczęśliwie .
    :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Dalej . :D
    To jest cudowne . *__*
    Tylko żeby Zayn nie umarł . x dd

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest świetny.! <3
    Tylko STOP akcja.!!!
    Niech będzie wszystko dobrze niech Zayn żyje i to dziecko też.!
    Jula ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Niech nikomu nic się nie stanie i proszę o następną część ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. jezus xD boję się dalszej części hahaha

    OdpowiedzUsuń
  31. Super rozdzial ale niech zayn przezyje proszee :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. kocham ! kocham ! kocham cie za to opowiadanie !!!! Jest super mega :D czekam na kolejne części :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Teraz 40 komentarzy ! Dalej proszę! ;* ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Kocham tego bloga i to opowiadanie, ale to sie robi monotonne. Ale pisz dalej, masz talent i myślę, że wszystko skończy się dobrze, bo lubie happy endy ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Prosze dalej.. :**

    OdpowiedzUsuń
  36. O matko ! Świetne.. Dalej ! <3

    OdpowiedzUsuń
  37. pisz dalej ♥ ...

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne pisz dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  39. super dawaj kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Dawaj kolejny prosze <33 Nie wytrzymam już i chyba wiem kto ją złapał za ramie ^^

    OdpowiedzUsuń
  41. DALEJ!!!!!!!!!!!! ON MUSI PRZEŻYĆ MUSI IN SIĘ UDAĆ <3 :D :*** zajebiste!!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  42. Super, czekam na dalszą część. Ale według mnie troche za dużo tego, same złe rzeczy się dzieją. Napisz coś weselszego, tutaj jest zło za złem, za dużo akcji. Ale i tak jest super :3

    OdpowiedzUsuń
  43. Extra. Jak zwykle z resztą :> Pisz dalej i to jak najszybciej ^^ Tylko niech nikt nieee umiera, a już na pewno nie Zayn :C Czekam z niecierpliwością ;*

    OdpowiedzUsuń
  44. O matko....... cudny ale w oczach łyz ;(

    OdpowiedzUsuń
  45. Zayn ma zmartwychwstać !!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Pisz dalej !!!!!!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Pisz dalej ale może niech się okaże że to był sen czy coś bo same złe rzeczy się dzieją. Wiem że pisanie tak bardzo długiego imagina jest trudne i męczące ale mogłabyś wymyślić coś ciekawszego trzymającego ludzi w napięciu.Ale nie poddawaj się bo to jest najlepszy imagin jakiego czytałam....
    Pisz dalej!:D

    OdpowiedzUsuń
  48. aaaaaaaaaaaaaa o matko !!!!!!!!!!! wieź czemu do więzienia ? :) ale pisz dalej niech to będzie najlepiej sen lub żeby była w hipnozie lub coś żeby to nie było realne !! ale tak to to to jest genialne !!!! ;*********

    OdpowiedzUsuń
  49. pisz prosze, bo nie wytrzymam !!! :* to jest zajebiste ^^ i powtórze sie ale ZAYN MUSI PRZEŻYĆ !!!! <3 i dziecko też :)

    OdpowiedzUsuń
  50. dziewczyno, ja tu zawału przez ciebie dostane xD ale pisz dalej, bo chce wiedzieć co z Zaynem i dzieckiem :*

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń