Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 18 marca 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 45

                                     Czyli Imagine z Zaynem cz 45

Przed przeczytaniem włacz to :
http://www.youtube.com/watch?v=G2fOum_KWQU

-Dziewczyno czy ty naprawdę nic nie rozumiesz ?.-Zapytał chłopak o błękitnych oczach lekko ręką pocierając swój nos.
-Właśnie nie rozumiem!. I chcę ,abyś mi to wszystko wytłumaczył...- Powiedziałam czując,ze w końcu dowiem się całej prawdy o całym tym zdarzeniu.
-Twój narzeczony musi za to zapłacić rozumiesz ?!. Rozumiesz mnie ?. Wiesz ile on zrobił mi krzywdy, wszystko zaczęło się od szkoły , chłopak perfidnie mi dokuczał ,przez niego w szkole wszyscy mnie przezywali bo Zayn był ich "królem" , wszyscy go słuchali,a ja ?. Wiesz jak ja się z tym czułem ?. Poniżany przez całe życie ?.Nie miejąć żadnych przyjaciół?. -Zadał mi pytanie retoryczne.
-Ale czemu to robisz ?. Chcesz mu się odpłacić ?. To nic nie zmieni, nie zmieni twojej przeszłości.-Powiedziałam lekko się przybliżając.
-On musi za to zapłacić !. Musi poczuć cierpienie takie jak ja czułem kiedyś !. Dlatego od początku wymyśliłem to wszystko ,od samego początku bo wiedziałem ,ze się w tobie zakocha .-Powiedział z łzą która zakręciła mu się w oku.
-Czyli to ty od początku wszystko zaplanowałeś ?. Od samego początku ?. Wszystkie te przykre i drastyczne rzeczy ?!. Jak mogłeś człowieku ?!. Powinneś pomyśleć też o mnie !.-Krzyczałam będąc naprawdę wkurzona.
-Tak od samego początku maczałem w tym wszystkim palce, zaczełem od tego ,że powiadomiłem twoich rodziców ,ze niby Malik to twój brat , gładko poszło ponieważ odwiedziłem ich osobiście ,a jak widzisz jestem dosyć podobny do niego.-Powiedział lekko się uśmiechając.
Najwyraźniej był zadowolony ,że jego plany tak zadziałały na mnie i na Zayna.
-Człowieku !. Jesteś psychiczny !, Powinieneś się leczyć !.-Krzyknęłam.
Byłam już bardzo blisko niego , bardzo blisko.
-A teraz przyszedł czas ,aby zabrać mu syna, ohhh straszne.-Powiedział po czym wydał z siebie odgłos złowieszczego śmiechu.
-Przestań!. Czy ty naprawdę chcesz zrobić krzywdę biednemu dziecku które niczemu nie zawiniło ?!.Zastanów się.- Powiedziałam z myślą ,ze może go przekonam.
Na chwilę wszyscy zamarliśmy w ciszy , gdy nagle z krzaków wyskoczyli policjanci i ku mojemu zaskoczeniu też Zayn.
Myślałam ,ze leży w szpitalu , obolały ,ze coś mu się stało ,ale nie on był cały i zdrowy.
Chłopaka o nie wiadomym mi imieniu skuli w kajdanki ,a mój synek od razu podbiegł do mnie z płaczem ,aby się przytulić.
Podszedł do nas również Zayn który dołaczył się do grupowego przytulasa.
-Ał.-Syknął lekko Malik z bólu kiedy mozno dotknęłam jego torsu.
-A tak rana przepraszam.-Powiedziałam lekko muskając jego usta.
Po czym powiedziałam :
-Tak się cieszę Zayn ,ze to wszystko już się skończyło ,ale jedno mnie zastanawia...Skąd wiedzieliście ,ze tu jestem ?. I ,ze z nim?..-Powiedziałam wtulając swoją głowę w jego ramię.
-Też się cieszę, w końcu możemy normalnie żyć ,a wiedzieliśmy to z telefonu , w końcu masz mój przy sobie , łatwo poszło.-Powiedział mulat.
-Słuchaj.-Powiedziałam w stronę Malika.-Myślę ,ze ten chłopak źle postąpił ,ale to ty powinneś go przeprosić za to wszystko co zrobileś mu , kiedy on był dzieckiem.
-Masz rację.-Powiedział odrywając się od nas i idąc w stronę jednego z radiowozów.
Słyszałam tylko jak go przeprasza ,a chłopak podaje mu ręke na zgodę oraz również przeprosił ,za to wszystko co nam zrobił.
Zayn objął mnie ramieniem , złapał naszego synka za ręke po czym zmęczeni tym wszystkim  ,ale również szczęśliwi wróciliśmy do domu.
Chłopcy usiedli na kanapie w salonie ,a ja przygotowalam kolację.
Siedzieliśmy wszyscy razem zajadając się posiłkiem,oglądając bajkę i śmiejąc się.
Było naprawdę fantastycznie ,cała rodzina w komplecie.
Jednak mój kochany mały synek zrobił się senny, poszłam go uspać.
Wyszłam z jego pokoju i usłyszałam zdanie zapytania Malika :
-Spi ?.
-Tak Zayn śpi.-Powiedziałam po czym dodałam- Idę się pod prysznic.
Wzięłam ręcznik i wszystkie potrzebne rzeczy do kąpieli i poszłam do łazienki.
Sciągnęłam z siebie ciuchy ,a gdy już miałam rozpiąć stanik poczułam ciepły dotyk rąk na moich biodrach.
-Zayn przestań.-Powiedziałam lekko się śmiejąc.
Chłopak nie dawal za wygraną , całował mnie po szyi.
-Jeszcze nas mały usłyszy.-Powiedziałam obracając się do Malika twarzą tak ,ze teraz on oddawał mi pocałunki w usta.
Kompletnie mnie nie sluchał ,ale można powiedzieć ,ze ja też się na niego w tym momencie napaliłam.
Już nie stawałam oporu , szybkim ruchem ściągnęłam z niego ciuchy,błądziłam gdzieś jedną ręką po jego plechach , drugą po torsie.
Chłopak delikatnie dotykał ręką moje piersi , całował ciało a ja delikatnie oddawałam mu pocałunki na szyi.
Malik złapal mnie za nogi i położył na umywalkę ,tak,ze siedziałam rozkrokiem ,a on przybliżał się do mnie. W bokserkach było już widać duże wybrzuszenie którym był bardzo blisko mojego miejsca intymnego.Wtedy Zayn spojrzal na mnie i zapytał:
-Robimy córeczkę?... /40 komentarzy pisze dalej , piszcie co sądzicie o tym opowiadaniu , o tej części , przepraszam ,ze troche taki +18 , przynajmiej końcówka ,ale jakoś tak wyszło. W końcu dostałam wennę ,aby wyjaśnić wszystkie te złe rzeczy które stały się na drodze rodziny Zayna w opowiadaniu. ^^ No i nawet długa ta częsć wyszła. ^^

80 komentarzy:

  1. Next please ! <3 jest cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  2. super że wszystko się wyjaśniło bo to nie dawało mi spokoju a końcówka mnie rozwaliła xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz to jest niesamowite czytam każdy jak dodasz *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Awwww bardzo super is ten rozdzial i wait on next :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Końcówka rozwalająca! xD Pisz pisz

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham kocham kocham :* next'a poprosze D:D:

    OdpowiedzUsuń
  7. pisz dalej ^^ . końcówka najlepsza ;d .

    OdpowiedzUsuń
  8. Heh Super! Końcówka najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże Boże ... Boskie !! Pisz!! xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Padłam xD Dalej!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ZAJEBISTE !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest zaje-jedwabiście kobieto :D No i oczywiście czekam na kolejne części a przy okazji zapraszam na mojego bloga (z góry przepraszam za spam) http://marzenie-o-nadziei.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dalej mam nadzieje że niedługo kolejna część :) :* < 33 Kocham tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie by było gdybyś napisała 2 lata póżńiiej i że ona urodziłą córeczke i żyli długo i szczęśliwie.. i napisz kolejne od nowa .. ale o kimś innym.. :)
    A po za tym one są boskie kocham too.. <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włąsnie robie taką małą niespodziankę : Prolog o Harrym ,ale nie taki pisemny tylko filmowy ponieważ niedługo pojawi się 1 cz. tego opowiadania xD.

      Usuń
  15. Awwwww *____*

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko, a ja myślałam, że już mi Zayna zabiłaś O.O Dobrze, że żyje. A koniec mraśnyy *____*

    OdpowiedzUsuń
  17. O mój boże... Kto by pomyślał, że to tak się potoczy ! :D Uhuhu czekam na nexta kochana <33

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham *_* Dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozwaliły mnie te słowa "Robimy córeczkę?" XD Leżę i nie wstaję ! :D Pisz dalej <3 http://imagine-one-direction-karry.blogspot.com/ zapraszam do mnie ;D Już niedługo pojawi się kolejna część :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Błagam pisz dalej!!! Ale nie rób już takich dramatów jak w poprzednich częściach. To prośba z mojej stroy. Tak to wszystko jest moim zdaniem super. Uwierz mi na słowo masz talent do pisania. Umiem to poznać bo 2 osoby z mojej rodziny sa nauczycielami J.Polskiego w szkole. (Tu nie zwracam uwagi na ortografię i interpunkcje) . Naprawdę czekam na następną częśc <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Zajebiste *________* Dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  22. next next
    a jakbyś chciał coś poczytać to ja też piszę
    http://pozorymylaaludziezawodza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. O mamo ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. pisz dalej! masz dar dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
  25. WoW Pisz Dalej < 3333

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne dawaj szybko następny <3

    OdpowiedzUsuń
  27. oj nie szkodzi... +18 najlepsze :) pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  28. kocham cie i twojego bloga <3 proszę dodaj kolejny jak najszybciej <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Pisz szybko ;* super <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Dalej!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. cudny *.* szybko chcę next`a :)
    http://eternal-life-of-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Boski, boski, boski ; *
    Jesteś boska ; P

    OdpowiedzUsuń
  33. "Robimy córeczkę?" Haha, leżę i nie wstaję, dalej!

    OdpowiedzUsuń
  34. Awwww :*Kocham twoje imaginy <3

    OdpowiedzUsuń
  35. pisz dalej . a jak skończysz to może o Lou byś napisała coś dłuższego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak skończe to już dodawałm prolog z Harrym z Styczniu chyba więc będe pisała z Harrym. ^^

      Usuń
  36. ostatnie zdanie mnie rozwaliło. Śmiałam się jak głupia a mój tata patrzył się na mnie jak bym była jakaś nie teges. Super, pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialne. Rozwaliło mnie ostatnie zdanie. xd
    Tak przy okazji zapraszam na mojego bloga (przepraszam za spam):
    http://sweet-dreams-bitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny ♥
    Pisz dalej....

    OdpowiedzUsuń
  39. Wiesz, byłam fanką twojego bloga. Masz bardzo fajne pomysły, ale trochę przesadzasz. Naprawdę już przesadzasz. Nie chcę cię hejtować, czy coś w tym stylu... Jestem pewna, że odpowiesz coś w stylu: "Jak ci się nie posoba, to nie czytaj." MI się podoba, jednak staje się to już trochę chore. Naprawdę bardzo przepraszam, za moją szczerość, ale musiałam ci powiedzieć, co o tym myślę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chore ?.
      Gdzie ty widzisz ,zeby w tej części było chore ?.
      Czemu było chore , bo "znajomy" Malika który był przez niego nie lubiany w szkole chciał się na nim zemścić,dlatego coś ciągle się stawało.
      A poza tym wiem o tym ,ze ten Imagin podchodzi pod Dramat i taki właśnie miał być , teraz w tej części wyjaśniły się wszystkie problemy i ja jestem z tego zadowolona ,ze doprowadziłam wszystko do normy oraz szczęścia bohaterów.

      Usuń
    2. Nie chodziło mi o tą część, tylko ogólnie. No ale mniejsza o to...
      Nie wydaje ci się to trochę dziwne, że jej rodzice nie wiedzieli czy ona była adoptowana, czy nie...? No bo przecież jej mama powinna wiedzieć, cy ją urodziła, czy nie... To jest trochę dziwne...

      Usuń
    3. Dziewczyno nie chodzi o to ,ze jej rodzice Nie WIEDZIELI ,że była adoptowana , wiedzieli ,ze była ,ale nie wiedzieli ,że MALIK jest niby jej siostrą !.
      Może czytaj uważnie ,a potem dochodź do takich wniosów.

      Usuń
    4. Dziewczyno, zastanów się co piszesz. Tu u góry napisałaś "nie wiedzieli, że MALIK jest jej niby siostrą" Powinno być bratem! To po pierwsze, a po drugie w tym imaginie o Liamie, napisałaś, że siostra całowała się z bratem w usta. Sądzę, że to nie jest normalne.

      Usuń
    5. Całowanie się z bratem w usta nie jest normalne ?.
      To ty chyba brata kurwa nie masz.
      Całus normalny w usta , nie napisałam ,że się "lizali".
      Tak powinno być bratem , spostrzegawczość BRAVO !.
      Jeżeli masz być taką niby "faneczką" mojego bloga to wole ,zebyś go nie czytała i tyle...

      Usuń
  40. fajne ;)) czyli, że już teraz pewnie kończysz to opowiadanie? ;o no nic. ale fajnie straszliwie wgl się cieszę, że zaczniesz długie z Harrym *o* czekam na prolog niecierpliwieee!! <3 xx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ,że kończę powiedziałam niedługo ,ale nie wiem dokładnie kiedy ,ale mam juz pomysł bardzo , bardzo długo go trzymam opowiadania z Harrym i chciałabym go kiedyś napisać ,aby się nie zmarnował. :)

      Usuń
  41. Neeeeeeeext please ;))

    OdpowiedzUsuń
  42. Supcio Kiedy następna ??:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Boże zajebista częśc a to z córeczką mnie rozwaliło. Mam nadzieje że szybko wstawisz bo nie moge się doczekac i życze weny ~~ pozdro Jula

    OdpowiedzUsuń
  44. Dajesz next <3 ,kocham to i twojego bloga,już czekam ;*

    OdpowiedzUsuń
  45. Dalej pisz nexta szybko natychmiast

    OdpowiedzUsuń
  46. Jesteś BOGIEM. Uświadom to sobie. Tak te zdania idealnie tu pasują. Pisz nexta

    OdpowiedzUsuń
  47. No no świetny,czekam na następny:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Kiedy next !??

    OdpowiedzUsuń
  49. Ekstra ... Czekam na dalszą część . Zapraszam na mojego bloga : one-direction-in-my-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Jej... TO JEST NAJLEPSZA CZĘSC JAKĄ KIEDYKOLWIEK W ŻYCIU CZYTAŁAM PISZ DALEJ ALE JESZCZE PODNIES TE EMOCJE BY BYŁO NAPIĘCIE ! ;D POZDRAWIAM ...

    OdpowiedzUsuń
  51. jestem zadowolona z takiego obrotu sprawy XD nie mogę się doczekać następnego parta. :* Pozdrawiam i życzę weny :D mam tez nadzieję ze już niedługo będzie co czytać na tym blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Jezus, to jest boskie ! Nareszcie się wszystko wyjaśniło i wgl. :3
    Nic dodać ni ująć. Podpisuję się pod wszystkimi powyższymi komentarzami.
    Czekam na kolejny rozdział ! :)

    Pozdrawiam i życzę duuużo weny ♥

    @Free_Hugs69_

    OdpowiedzUsuń
  53. O ja pier to jest wspaniałe pisz dalej i to jak najszybciej :D <333

    OdpowiedzUsuń
  54. To jest naprawdę świetne . *-*
    Masz talent .
    Czekam na next . ; *

    OdpowiedzUsuń
  55. Proszę cię dodaj nexta jak najszybciej bo to jest genialne i kocham tego BLOGA mówie serio.pozdro Marti zycze weny :> <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Gdy przeczytałam ostatnie dwa słowa padałam z krzesła xD Ja nie moge xD

    OdpowiedzUsuń
  57. Napisz dzisiaj !!!!!!!!!!
    PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ..........

    OdpowiedzUsuń
  58. Przeczytałam wszystkie części tego imagina o Zaynie i jestem pod ogromnym wrażeniem. Cały czas albo kołysałam się z nerwów, albo miałam łzy w oczach, no albo oczywiście uśmiech na twarzy. Na prawdę ciężko mi jest opisać słowami jaki masz wielki talent. I te dwa ostatnie słowa, padłam! :D Pewnie już nie długo to skończysz, ale strasznie się cieszę, że może będzie o Harrym! A i kiedy next? ^^

    OdpowiedzUsuń
  59. Zarąbiste <3 Pisz dalej mam nadzieję ,że będzie na dzisiaj i że będzie wszystko w porządku u nich. Życzę weny . :-D :-* <3

    OdpowiedzUsuń
  60. Kocham te imaginy a szczególnie o Zaynie . koniec tego imaginu rozwala mmhym heh hah <3 :-* :-D Pisz dalej kocham

    OdpowiedzUsuń
  61. Kocham to opowiadanie i wo gule kocham tego bloga przy niektórych ima ginach beczałam tak, że nie mogłam przestać ;]
    hahaha ''Robimy córeczkę?'' Rozwaliło mnie
    Kiedy next?
    Zapraszam
    http://it-all-hopenes-for-a-reason.blogspot.com/
    Ps.Pozdrawiam gorąco :**

    OdpowiedzUsuń
  62. cudowne .... prześliczne :* ....next ... fajnie , że to już koniec przykrości :) mam nadzieje :D ... superowa końcówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Emm.. Naprawdę mi się podoba i wgl. ale dziwnie się to czyta bo .. Oni się będą ruchać jak Zayn ma rozciętą klatkę piersiową czy tam brzuch ? xd Nie no sorki ale nie daje mi to spokoju .. ;d

    OdpowiedzUsuń