Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 8 marca 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 42

                                           Czyli Imagine z Zaynem cz.42

Przed przeczytaniem włącz tą piosenkę : http://www.youtube.com/watch?v=MrL7NiiQTHI


Obróciłam się ,aby zobaczyć co się stało.
Przez chwilę , przez dosłownie sekundę widziałam mojego synka którego wciągają do jakiegoś samochodu.
Kiedy zorientowałam się co tak właściwie dzieje zdołałam tylko krzyknąć :
-Zostawcie go to mój syn!.
Ale było już za późno , samochód odjechał , biegłam za nim ,ale to też nic nie dało.
Całe życie zawaliło mi się w ułamku sekundy , nie dość ,ze na świecie nie ma już faceta którego tak strasznie kocham to do jeszcze to.
Czemu mnie to spotyka ?!. Co ja zrobilam ,że moje życie musi mnie tak bardzo ranić ?!.
Bezsilnie upadłam na ziemie , chowając głowę w kolana.
Zaczęłam płakać, wpadłam w panikę...
Nie wiedziałam co robić , nie miałam przy sobie telefonu ,aby do kogokolwiek zadzwonić.
Nie miałam do kąt iść więc wróciłam znowu do szpitala.
Zapukałam do sali,chciałam zobaczyć czy chłopcy jeszcze tam są.
Ale niestety nikogo nie było , nie było ,ani jednej żywej duszy...
-To koniec, Zayna już nie ma...-Powiedziałam pod nosem , czując pustkę w sercu którą kiedyś zapełniał Malik.
Szłam korytarzem gdy nagle otworzyły się drzwi i dostałam nimi w głowę.
Upadłam na ziemię , nie miałam ochoty drzeć się na tą osobę bo wiedziałam ,ze to i tak nic nie da.
Nagle ktoś pomógł mi wstać , znałam ten dotyk , znałam to ciepło które przepływało przeze mnie.
Jego wargi zbliżyły się do mojej szyi oddając mi pocałunki , znałam je .
Podniosłam zapłakaną głowę do góry , to był Zayn , mój Zayn.
-Zayn co ty tu robisz przecież...-Zaczęłam mówić , jednak przerwał mi pocałunek chłopaka w usta.
-Kochanie postanowiłem walczyć dla was , dla ciebie i dziecka.-Powiedział lekko muskając moje plecy.
-Zayn słuchaj ... -Powiedziałam patrząc mu prosto w oczy.-Naszego syna porwali-Dokończyłam.
-Jak to ?. Co ty wygadujesz ?.-Zapytał przestraszony.
-Nie mogłam nic zrobić , było juz za późno.-Powiedziałam z pochyloną twarzą w dół.
-Jak mogłaś go spuścić z oka ?. -Zapytał mulat łapiąc się za głowę.
-Zayn ja ...-Powiedziałam łapiąc chłopaka za ramię , jednak ten odepchnął mnie.
Nagle zadzwonił telefon Zayna , odebrał , widać było ,ze jest zdenerwowany.
Po chwili podał mi słuchawkę oznajmując ,że ktośdo mnie dzwoni .
-No cześć -Powiedzial nieznajomy głos ,a ja nie mogłam wyksztusić z siebie ,ani jednego słowa.-Słuchaj mala masz sie zjawić razem z Zaynem na głównym rynku ,za 10 minut , potem dowiesz się o co chodzi inaczej z dzieckiem koniec.
Szybko rzuciłam mulatowi telefon , po czym złapałam go za ręke i bez wyjaśnien pobiegliśmy do parku.
Chwilę później znowu zadzwonił do Zayna telefon , ale tym razem ja odebralam.
-Koło fontanny jest nóż , weź go ,a potem powiem ci co masz robić.
Facet musiał gdzieś tu być , na pewno nas obserwował.
Bez chwili przemyśleń wzięłam go do ręki , stanęłam koło Zyna, a później znowu uslyszałam głos mężczyzny-Pchnij nożem Zayna , masz go nim nadziać ,a i masz mu nie mówić ,ze my ci kazaliśmy bo inaczej umrzesz.
Spojrzałam na mulata który kompletnie nie widział o co chodzi , dookoła było pełno ludzi .
Podniosłam lekko nóż do góry ,a Malik spojrzał na mnie oczami jakby skojarzył o co chodzi.../40 komentarzy pisze dalej , piszcie co myślicie o tym Imaginie o tej części , Ps. Wszystkiego Najlepszego z Okazji dnia kobiet !.<3

53 komentarze:

  1. o jezu straszny i jak zwykle super chcę kolejnego i wszystkiego najlepszego tobie też ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, nexta plissssssssss !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pisz dalej *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. prosze pisz dalej kocham tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  5. next next next

    OdpowiedzUsuń
  6. proooooooooooszę daj kolejny kocham <3 super imagin <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne dawaj dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No normalnie. Woow! Tylko pliska niech ona go nie zabije <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Niech Zayn nie umier. Wszystkiego najlepszego nawzajem

    OdpowiedzUsuń
  10. pisz dalejj bożę co bedzie dalej zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne, pisz dalej ! Niech ona tego nie robi. ♥ :'(

    OdpowiedzUsuń
  12. dale joni muszą przeżyć dalej dalej dalej ZAJEBISTE SZYBKO NASTĘPNY ROZDZIAŁ !!!! <# :* :D musi im sie udać ~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. AAAAA *.*
    Cud, Miód i Malinki !
    Czekam na next' a ! :3 Boskie.
    @Free_Hugs69_

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały tylko błagam zeby nik nieumierał plisss. <333 Pozdrawiam i nawzajem wszystkiego naj naj naj .<33

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne to :D pisz dalej !!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku ja ryczę, ja naprawdę ryczę ! Błagam o następny ! ; *

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny *__* Pisz dalej ! A i jeszcze proszę nie uśmiercaj nikogo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O jenki, proszę niech Zayn przeżyje !

    OdpowiedzUsuń
  19. Wzajemnie ♥
    Świetny tylko proszę nich tego nie zrobi i żeby wszyscy żyli...
    A żeby następny Imagin był weselszy...
    Plisss....

    OdpowiedzUsuń
  20. niech go nie dzga, pliiiiissss cudne! Kocham twoje imaginy

    OdpowiedzUsuń
  21. Znowu wypadek? Eh, ale i tak świetny *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja pierdoleee :)) masz zajebistegoo blogaaa , pisz dalejjj . Uwielbiam Gooo :D <3333 , dzięki i nawzajajem :*

    OdpowiedzUsuń
  23. O Matko TO JEST CUDOWNE !!! Nie będę oczekiwać że dzisiaj napiszesz jeszcze kolejny rozdział bo dzisiaj dzień Kobiet... Ale jutro pisz !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. O boże..
    Niech one go nie zabija.!
    Proszę Cię.
    Wg blog jest zajebisty i ty też jesteś zajebista, więc ....
    .... next pliss.!
    Oby był weselszy niż ten i, żeby go nie zabiła.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pisz bo masz do tego dar

    OdpowiedzUsuń
  26. Super ale niech oni przeżyją

    OdpowiedzUsuń
  27. Pisz szybka dalej... Nie uśmiercaj nikogo proszę>>>......

    OdpowiedzUsuń
  28. To jest świetne ! <3 pisz dalej , masz talent :*

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne. *.*
    Tylko proszę, niech nikt nie umiera. ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. OMG!!!!!!!!!!!!!
    kiedy następny???????????
    oby szybko!!!!!!!!!!!

    ~ALEX<3

    OdpowiedzUsuń
  31. Pisz dalej !!! To jest genialne !!! Dzisiaj zaczęłam czytać i rycze jak nienormalna !!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dalej !!! Kocham tego imagine :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Dalej . :D
    O boże to jest genialne . *___*
    Kocham twojego bloga . ; 3

    OdpowiedzUsuń
  34. Kocham twojego imagina <3 ale już zaczyna mnie denerwować ta ciągła akcja, zrób coś romantycznego/śmiesznego/szczęśliwego.:D Czytelników napewno nie stracisz bo świetnie piszesz. Czekam na nastepną część i mam nadzieje że będzie już dobrze. :3

    OdpowiedzUsuń
  35. Pisz szybko nextaa :) . Jest naprawdę świetne !!

    OdpowiedzUsuń
  36. Zaraz zwariuję jak nie przeczytam dalej!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. nie wiem co mi się stało ale przeczytałam cały tan imagin dzisiaj czytałam 3 i pół godziny ale było warto pisz dalej już nie mogę się doczekać ...

    OdpowiedzUsuń
  38. Pisz daaalej! Tylko niech ona go nie zabija <3

    OdpowiedzUsuń
  39. kocham twoje imaginy pisz daaaleeej

    OdpowiedzUsuń
  40. kocham , kocham , kocham .. pisz szybko nexta .. trochę krótki .. ale suuuuper *-*



    next --->

    OdpowiedzUsuń
  41. Imagin jest cuuuuuudny, wszystko co piszesz esy świetne ♥ Ta część wyszła pięknie :) Błagam cie tylko, niech ona tego nie robi :'( Czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Dzięki za życzenia,a na temat imaginu,jesli mam mówić szczerze to tal:
    1.Miałaś tam błędy ortograficzne,ale kit z tym,każdy je ma :P,to najmniej ważne
    2.Nie wiem,czy zauważyłaś,ale napisałaś,że ponownie do niego zadzwonili...ale przecież najpierw dzwonili do ciebie
    3.Zdziwiło mnie,że Zayn był umierający i ledwo co aparatura trzymała go przy życiu,a za chwile juz chodził normalnie i nic mu nie było,poszedł z tobą na miadto itd. i wszystko było ok
    4.Ogólnie piszesz świetnie,tylko twojego bloga czytam,innych mi się nie chce,więc kochana czekam na dalszą część :* Malikowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra to zacznijmy od tego ,ze przyjmuję twoją krytykę i wiem mniej więcej o co chodzi ,ale sama się pomyliłaś :
      1.Wiem ,a jeżeli chodzi o kropki po wykrzykniku robie to specjalnie
      2Napisałam ,ze zadzwonił telefon Zayna , potem napisalam ,zę ponownie zadzwonił telefon Zayna.
      3Był umierający ,ale porwanie syna , oraz ból [T.I.] dawał mu siłę po za tym nie miałam wenny na napisanie go inaczej.
      4Dziekuję : *

      Usuń
  43. KOCHAM , UWIELBIAM,USBUSTWIAM!!!z Tego sie powolutku zaczyna robic HORROR...i wlasnie ZAJEBISCIE !! NAwet nie wiesz jak przyjemnie jest gdy wracasz zmeczony ze szkoly, odpalasz komputer a Tam kolejny rozdzial Twojej sztuki !! nie trzymaj nas w napieciu BLAGAM , NAPISZ COS !!!1<

    OdpowiedzUsuń
  44. Kocham twojego bloga <3 codziennie sprawdzam czy jest kolejna część ;) Wszystkiego Najlepszego z okazji dnia kobiet <3
    Zapraszam do mnie ;) Liczę na komentarz http://imagine-one-direction-karry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Dzis dopiero zaczełam czytać twojego bloga a przeczytałam już wszystkie częsci , normalnie rycze , świetnie piszesz ! . ; * , czekam na next . ♥
    PS. Niech ona Zayna nie zabija .

    OdpowiedzUsuń
  46. kochamm ciee :* nie niech Zayn zyje :) dawaj nexta .!

    OdpowiedzUsuń