Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 2 marca 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 40

                                           Czyli Imagine z Zaynem cz.40

Włącz tą piosenkę : http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Wpadłam w furię .
Padłam na ziemię , twarz schowałam dłońmi , moje ręce były całe mokre , mokre od płaczu , tęsknotą , za czymś czego nie można było opisać jednym słowem , za kimś , za Zaynem ...
Nie mogłam uwierzyć ,ze nigdy nie zobaczę jego uśmiechu ,że nigdy już mnie nie przytuli ,ze nigdy mnie tak czule nie dotknie , nie pocałuje , nie spojrzy ...
Płakałam , darłam się :
-Zayn podejdź do mnie powiedz ,ze to nie prawda ! . Powiedz ,że żyjesz !. Pocałuj mnie! Zayn ! Słyszysz mnie?! .
To było straszne , nie mogłam uwierzyć ,że coś tak okropnego spotkało właśnie mnie ,że w moim życiu nigdy nie zagościł spokój .
Bałam się ,że nie poradzę sobie sama w wychowywaniu naszego dziecka ,że nie dam sobie rady ...
-Zayn prosze powiedz ,ze żyjesz !. -Krzyknęlam ponownie .
Wtedy poczułam ciepły i gorący dotyk reki na moim ramieniu i ten głos .
-[T.I.] żyję .
To był wyraźny głos Malika.
Wtedy odsunęłam głowę , chłopak przybliżył swoje usta do moich i oddal mi czuły pocałunek .
Chciałam go uściskać ,ale nie mogłam ponieważ w ciele miał wbitą jedną z części samochodu .
-Zayn ,ale jak to zrobiłeś ? . -Zapytałam z niedowierzaniem .
-[T.I.] po prostu udałomi się wyjść drugimi drzwiami . - Powiedział mulat łapiąc się za brzuch .
-Trzeba jechać do lekarza . -Powiedziałam łapiąc chłopaka za ręke .
Chłopczyk podbiegł do nas , Zayn go złapał i po chwili oczekiwania wsiedliśmy w taxówkę.
Dojechaliśmy w 15 minut .
Malik naprawdę stracił dużo krwi , cudem przeżył .
Lekarze od razu się nim zajeli , wzieli go na operację ,a ja mogłam tylko wyczekiwać na korytarzu .
Minęła godzina nic , dwie godziny nic...
Zaczęłam sie martwić , stukać ręką o stolik .
Po pięciu godzinach oczekiwania , automatycznie zaczęły zamykać mi się oczy .
Nieoczekiwanie zasnęłam ...
Moje powieki zaczęły się powoli otwierać .
Zaczęło razić mnie mocny promień słońca .
Wyciągnęłam reke na wprost ,aby zrobić sobie trochę cienia .
Wtedy otworzyłam szeroko oczy.
Zobaczyłam śpiącego koło mnie synka oraz płaczących chłopaków z One direction .
Nie wiedziałam co się dzieje , czemu płaczą ? .
-Co się do cholery stało chłopaki ?. Tylko nie mówcie mi ,ze coś z Zaynem . -Powiedziałam z lekkim płaczem oraz bojaźliwoscią w głosie.../40 komentarzy pisze dalej , piszcie w komentarzu czy wam się podoba ten rozdział to Opowiadanie ,a tak zapomniałam ... Ostatnio spotkałam się z takim komentarzem pod jednym z rozdziałów : "To opowiadanie jest chore ,a muzyki która pokazujesz w linkach i tak nie słucham bo jest żenująca" . Weźcie sie czasem zastanówcie zanim coś napiszecie ,jezeli wam się to nie podoba to po co to czytacie ?. Zastanówcie się czasem , czy na świecie naprawdę istnieje taka tepa osba jak ty ,żeby pisać taki komentarz bo to się rozbi żałosne , szanujcie czyjąś pracę ... 

68 komentarzy:

  1. Świetny rozdział! Cieszę się że Zayn zdołał uciec z tego samochodu ale boję się co będzie z nim dalej... Czekam na dalszą część i nie przejmuj się hejterami bo tu naprawdę nie ma się do czego przyczepić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział czekam na następny <3 :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne *_____*
    Widziałam, że Malik będzie żyć ! Super Rozdział.
    Nie przejmuj się hejtami/hejterami ! Jak można coś takiego pisać ? ;o Jak nie chcą czytać to niech nie czytają nie komentują ... Trzeba nauczyć się ich ignorować i wtedy będzie dobrze c:

    Czekam na Next' a :) Pozdrawiam.
    @Free_Hugs69_

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, ludzie którzy cię hejtują są na prawde straszni! ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, ludzie którzy cię hejtują są na prawde straszni! ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdział jeśli mogę tak powiedzieć jest po prostu zajebisty, zresztą jak całe opowiadanie. A hejterzy tylko Ci zazdroszczą, że masz talent a oni pewnie nie wiedzą ile to jest 2+2
    Czekamy na następny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znowu ja schicznie nie wytrzymam zawsze ta niepewność masakra , prosze cię nie uśmiercaj nikogo ! A szczegulnie Zayna.(Tak nawiasem jakby co to zrób tak jak chcesz że potrzebny jest natychmiast dawca czegoś) A ogulnie świetne opowiadanie, nie moge się doczekać!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajebisty <33 Daleej :D !!!! Tylko żeby Malik przeżył !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super piszesz wgl uwielbiam cb i twój bolg ale niech malik przeżyje prosze ja wiem ze ty wiesz co masz siać ale plisss :*

    OdpowiedzUsuń
  10. super nie przejmuj się nimi

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pisz daje a tymi którzy takie coś piszą nie przejmuj się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zajebiste! Next! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wstawaj nexta!!

    OdpowiedzUsuń
  14. swietnie. *.* i nie słuchaj się tej osoby, bo nie warto. Niech Zayn żyje. Czekam na kolejny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  15. niesamowity rozdziała :) czekam na następny !! :) i zapraszam do mnie http://eternal-life-of-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Boże to jest niesamowite . *___*
    Nie słuchaj się tej osoby , naprawde nie warto .
    Czekam na next . :D
    Niech Zayn żyje . x dd

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na kolejny rozdział ten jest super jeśli dziś będze 40 kom to kiedy dodasz kolejny?

    OdpowiedzUsuń
  18. Spędziłam 1,5 h a przeczytaniu wszystkiego <3
    Historia jest supper !!
    http://mikilove47582.blogspot.com/
    Może wpadniesz? Zaobserwujesz? Skomentujesz?

    OdpowiedzUsuń
  19. Super. Czekam na nastepny :D

    OdpowiedzUsuń
  20. PISZ PISZ PISZ DAAAALEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJ ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne, dalej :)

    http://do-not-forget-about-mee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super. Jak przeczytałam 39 rozdział to łzy spłynęły mi po polikach.
    Miejmy tylko nadzieję że Malik przeżyje . I wszystko skończy się szczęśliwie. : *

    OdpowiedzUsuń
  23. zajebiste on MUSI przeżyc muszą wreszcie być szczęśliwi dalej dalj dalej dalej dalej dalej dalej <# :* :D <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Dalejj , ale musi przeżyć .
    :D

    OdpowiedzUsuń
  25. My chcemy dalej!!! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Pisz dalej, nie ważne czy umrze czy nie to twoja wyobrażnia. Chociaż to nie ja napisałam ten obraźliwy komentarz to przepraszam. Nie wiem czemu, ale wolę przeprosić za tego kogoś i masz rację. Po co czytają jak nie lubią?? Pokaże link do gry która nie powinna powstać nigdy. Zobacz: http://www.gry.jeja.pl/21709,dokop-one-direction.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Super blog, czekam na następną część
    PS. zapraszam do mnie http://imaginy-one-direction-69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny! Czekam na następną część :) Zapraszam do mnie http://imagineonedirection001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. PISZ SZYBKO NEXTA !!!!!!! PLIS !!!!!!!!!
    SUUUUUUPEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRR !!!
    Piszesz Świetne imaginy , poprostu zakochałam się w tym !! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Pisz dalej Plis

    OdpowiedzUsuń
  31. Super! <3 Nie mogę doczekac sie nastepnej czesci :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja kocham czytać te opowiadanie pisz dalej:-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham ten imagin i będę go czytała bez względu na to jak się dalej potoczy . A co do tego komentarza to się z tobą zgadzam. Jasne nie musi się to podobać każdemu ale złe opinie lepiej zachować dla siebie .

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny !!! dodaj szybko następną cząść prosze <3

    OdpowiedzUsuń
  35. nie mogę się doczekać kolejnego czy Zayn przeżył ???

    OdpowiedzUsuń
  36. Zajebiśćie zajefajne to jest!!!! Prosze napisz dzisiaj naspepna czesc <3333 /Angelika

    OdpowiedzUsuń
  37. Kocham twoje opowiadaniee! Choć,niektóre rzeczy są trochę jakby nieprawdziwe,nie do wykonania xDD Kocham i tak !

    OdpowiedzUsuń
  38. Kocham to opowiadanie, ciebie i tego bloga ! <3 Dawaj dalszą część. *.*

    OdpowiedzUsuń
  39. piękne kocham cię <3 dodaj kolejny proszę

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny blog <3 najlepszy jakiego czytałam <3 proszę nie zabijaj zayna :( dawaj neeext

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny blog i opowiadanie pisz daleeej :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne .. . niech on przeżyje .. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dalej opowiadanie jest super ;* <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Za przeproszeniem nie jestem TĘPA. Prosisz pod każdym rozdziałem , żeby dodawać komentarz, no więc bądź czasem przygotowana na to , że to nie zawsze będą miłe komentarze. Nie chodzi mi oto , że to opowiadanie jest beznadziejne. Chodzi tylko o muzykę. I to tyle w tym temacie, a to że nie umiesz przyjąć krytyki to już nie mój problem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ty chyba mnie nie zrozumiałaś , umiem brać do siebie krytykę ,ale weź się zastanów co piszesz .
      Tak chcę ,zebyście oceniały , ale piszesz ,że opowiadanie jest CHORE, muzyka BEZNADZIEJNA ! . Jeżeli ci się nie podoba , bo jest CHORE to po co to czytasz ? . Odpowiedz po co to czytasz ? .

      Usuń
  45. Chodzi oto, że to opowiadanie chwilami wydaje się chore.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było napisać , ze opowiadanie chwilami wydaje się chore bo ...
      Bo cięgle się coś dzieje .
      Ale jeżeli tak uważasz , uważasz je za chore to po co je czytasz ?.
      Zadaj sobie to pytanie ...

      Usuń
    2. Przepraszam, że sie wtrące... ale to chyba dobrze, że sie coś dzieje, przez to przyjemniej sie czyta, trzymamy sie w niepewności, ciężko jest napisać takie opowiadanie, bardzo ciężko...

      Usuń
  46. Oczywiście, że świetny tak jak zawsze! A co do tych komentarzy, nie zwracaj na nie uwagi! Po prostu ta osoba tobie zazdrości talentu i tyle! Czekam na następny rozdiał Tylko prosze nie uśmiercaj zayna! to będzie straszne!

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny !!!!!!! Czekam na następny rozdział <3 Hejtami się nie przejmuj bo twoje imaginy są po prostu boskie !!!! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  48. Pięknie, cudownie poprostu brak słow...;* Cud, miód i orzeszki...;D Pisz dalej ;))

    OdpowiedzUsuń
  49. DALEJ!!! zarąbiste imaginy piszesz *___* :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne ♥
    Tylko proszę żeby przeżył...

    OdpowiedzUsuń
  51. Dalej, jesteś niesamowita *.* !!! :>

    OdpowiedzUsuń
  52. Błagam, kobieto, pisz dalej!! Dlaczego przerwalas w takim momencie ?! To co piszesz jest cudowne, fantastyczne i nie wiem co jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. niech Zayn żyje :(

    OdpowiedzUsuń
  54. Super.. prosimy pissz dalej tylko prosze zeby oni plakali ze szsczescia;).\

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie przejmuj się hejtami piszesz wspaniałe imaginy i uwielbiam to opowiadanie
    <3

    OdpowiedzUsuń
  56. je**ć hejty ... jestes wspaniala pisarka pisz dalej .!! czekam na nexta i nie jakos ne moge sie go doczekac :P

    OdpowiedzUsuń

  57. DALEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Ej no foch rozpłakałam się a potem jak Zayn wyszedł z tego auta zaczełam się cieszyć ale jak przeczytałam o płaczących chłopakach to znowu w płacz. Widzisz co twoje imginy robią z ludzmi? Poprostu kocham ciee

    OdpowiedzUsuń