Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 3 marca 2013

Smutny Imagine z Louisem


Przed przeczytaniem włącz tą piosenkę , naprawdę dodaje nastroju :
http://www.youtube.com/watch?v=LVsrP9OJ6PA

Już tyle lat minęło od naszego rozstania , a ja tęsknie , za jego ciepłym dotykiem z rana , za jego uśmiechem ,za jego zapachem , za jego czułością ,za jego pocałunkiem , za nim ...
To wszystko musiało sie tak potoczyć ? . Przecież ja dłużej tego nie wytrzymam , jak mam mu powiedzieć ,ze tęsknie ,że chcę ,aby wrócił ,że obiecywał mi to ...
,że nadal go kocham , że chcę ,aby był przy mnie , żeby był do końca życia .
To nie jest żadne zauroczenie , to miłość która mnie wypełnia , niestety jest ona nieszczęśliwa ...
Obiecywał ,ze nigdy nie pokocha nikogo oprócz mnie ,że tak musi być ,ale kiedyś się odnajdziemy , wrócimy do siebie .
Czekałam miesiące , dni , lata ,ale nie zjawił się , nie spełnił objetnicy .
Do dziś pamietam jego słowa : " Chcę ,abyś zawsze była szczęśliwa ,a jeżeli jesteś szczęśliwa przy mnie nigdy cię nie opuszczę" ...
-Louis czemu mnie kłamiesz !?. - Krzyknęłam błądząc myślami ,szukając odpowiedzi na wszystkie moje pytania .
Czy to wszystko musi tak boleć , czy muszę cierpieć przez jedne słowa wypływające z jego ust , które kończą całą naszą przygodę ? .
Czemu nie mogę o tym zapomnieć ?. Czemu ten człowiek który tak bardzo mnie zranił jest dla mnie ważny?!.
To wszystko kompletnie mnie przerasta ...
Wszystko zaczęło się od tego ,ze namówiłam go do udziału w znanym muzycznym show X Factor .
Chłopak usłyszał trzy razy tak , przeszedł dalej .
Rozpierała mnie duma , szczęście ,że może mu się coś udac ,że coś osiągnie , spełni marzenia ...
W następnym etapie nie było juz tak łatwo ...
Gdy chłopak usłyszał wyraźnie słowa jury : " Nie przechodzisz dalej"...
Wybiegl ze sceny z płaczem .
Moje ściśnięte dłonie trzymające w kciuki zwiezły , gładząc chłopaka po plechach .
Dałam się mu wypłakać , wiedziałam ,ze to dla niego ciężkie .
Już zmierzaliśmy ku wyjściu , z myślą ,że nie udało się nam osiągnąć zaplanowanego celu...
Ale wtedy podszedł do nas Simson , jeden z jurorow x factora i powiedział ,ze Lou jest proszony na scene w ważnej sprawie.
Chlopak lekko zagubiony poszedl za nim ,a ja czekałam na niego patrząc na wszystko z Ekranu telewizora w sali oczekiwań .
Wtedy zobaczył 4 chłopaków razem z nim , obok jakieś dziewczyny .
Chłopcy byli strasznie rózni , jeden miał burzę loków , drugi miał ciemną karnację ...
Chłopcy stanęli koło siebie i wtedy usłyszeli słowa : "Mamy dla was propozycję , przejdziecie dalej jezeli będziecie chcieli stanowić zespół , wy chłopcy jeden zespół ,a wy dziewczyny drugi , jezeli stworzycie jedność i osiągniecie coś razem".
Chłopcy wpadli w szal zadowolenia co oznaczało ,ze się zgadzają i tak właśnie powstał zespół One direction.
Dni mijały jakoś wolniej ... Czemu ? . Bo wszystko się zmieniło , nie było juz jak kiedyś...
Chłopak cześciej spędzał czas z przyjaciółmi niż ze mną ta jedyną dziewczyną której miał nigdy nie opuscić.
Zjawiłam się tylko w odcinku na żywo , był on dla Louisa bardzo ważny bo od niego zależało czy przechodzą do finału ,ale nie tylko oni o to walczyli , były jeszcze 3 osoby które też chciały spełnić swoje marzenia.
Przeszli , tak przeszli !. Miło było to słyszeć , Louis podszedł do mnie z uśmiechem który mnie uwodził , przywodził o dreszcze.
-[T.I.] muszę ci coś powiedzieć ... - Powiedział ,a z jego buzi nie znikał uśmiech .
-Tak ?. -Zapytałam z oczekiwaniem na pozytywną wypowiedź z jego ust.
-Kochanie chcę rozwijać karierę , dlatego musimy się rozstac ,ale obiecuję ci ,że jak będe gotowy to odnajdę cię i do ciebie wrócę... - Powiedział chłopak przybliżając swoje wargi do moich ust chcąc oddać mi pocałunek w usta .
Jednak ja go lekko odepchnęłam , powiedziałam ,ze rozumiem i wybiegłam zostawiając go w sali .
Nie chciałam się przy nim rozklejać , udawałam ,że to wszystko jest takie łatwe ,a naprawdę te dwa słowa były tak bolesne ,ze przebiły moje serduszko bijace dla właśnie tego chłopaka.
Minęło pare dni , żadnego sms od Lou , żadnego dzwonka do drzwi , zostałam sama...
Mój placz sprawiał ,ze moje oczy zaczęły puchnąć , robić się czerowne ,ale po co to wszystko ? .I tak nikt mnie nie usłyszy.. Nie przyjdzie .. Nie pomoże...
Od niedawna zaczełam wymiotować , co sprawiło ,ze zadecydowalam się pójść do lekarza ,a tam dowiedziałam się dołujacej dla mnie rzeczy , jestem w pierwszym miesiacu ciąży.
Od razu wiedziałam z kim , od kąt Lou ze mną zerwał z nikim innym się nie spotkałam , wiedziałam ,że to jego dziecko...
Byłam w kompletnym dołku , jednak postanowiłam urodzić owoc naszej miłości .
Nie mogę uwierzyć ,że moja córeczka ma już ponad rok , czasem w nocy płaczę w poduszkę przypominając sobię o nie spełnionej miłości mojego życia .
Gdy wchodzę w internet wszędzie widzę tą przesłodką parę Lou i El ...
To sprawia ,ze kompletnie wariuje , że łzy spływają po moim poliku okazując moją tęsknotę , okazując cierpienie jakie zadała mi osoba która przyrzekała ,ze mnie kocha i ,ze ta miłość bedzie trwała wiecznie.
Postanowiłam zadzwonić jeszczę do niego i mu wszystko wygarnąc,ale gdy wybiłam jego numer i usłyszłąm ten męski głos , którego tak mi brakowało umilkłam .
W końcu po chwili ciszy powiedziałam :
-Louis to ja [T.i.] nie wiem czy mnie jeszcze pamietasz ,ale chce ci powiedzieć ,ze czekałam na ciebie no właśnie czekałam bo nie mam już po co żyć , mam nadzieję ,ze zajmiesz się naszą córką , a przecież ty nawet nie wiesz ,ze mamy razem córeczkę , chcę się pożegnać , chciałabym umieć wykrzyczeć ci w słuchawkę jak bardzo mnie zraniłaś i jak za to cię nie nawiedzę ,ale nie potrafię bo za bardzo cię kocham.
Nie oczekiwałam już odpowiedzi chłopaka i szybko się rozłączyłam .
Ostatni raz podeszłam do mojej przeuroczej córeczki , pogłaskałam ją po rozpalanym poliku , pocałowałam w czoło ,a w oku zakręciła mi się jedna łezka.
Nie chciałam jej opuszczać ,ale wiedziałam ,ze tak będzie najlepiej ,że Tomlinson dobrze się nią zaopiekuje , moze nawet lepiej ode mnie...
Wzięłam jedną z żyletek które leżały w toalecie , zaczęłam robić sobie coraz to głębsze cięcia na ręce .
Na początku sprawiało mi to ból ,ale potem jakoś przestało ...
Zobaczyłam jak ktoś do mnie podchodzi , to była moje mała córeczka , przytula się do mnie , krzyczy , płacze ...
To musiał być dla niej szok , nie każde dziecko tym bardziej tak małe widzi jak jego matka popełnia samobójstwo...
Nagle usłyszałam pukanie do drzwi , po chwili usłyszałam jak ktos wchodzi do domu .
Biegnie po pomieszczeniach , najwyraźniej czegoś szukając .
Moja córka zaczęła coraz mocniej mnie przytulać , chowając głowę w moją klatkę piersiową .
I po chwili zobaczyłam już  w drzwiach chłopaka o kasztanowych włosach , tak to był Louis.
Był cały zapłakany , uklęknął przede mną , spojrzał na mnie , na dziewczynkę i szepnął :
-[T.I.] nie umieraj , ja cię kocham ...
Nie byłam w stanie nic odpowiedzieć , czułam ,ze tracę kompletnie siły.
Chłopak przybliżył swoją głowę do mnie , przybliżył swoje usta , oddał mi pocałunek którego ja juz nie czułam.
Nie czułam bo moje życie na ziemi już wygasło .
Chłopak przytulał moje nieżywe ciało , płakał , krzyczał ,ze żałuje i ,że nigdy o mnie nie zapomniał.
Louis był tak roztrzęsiony po całym tym wydarzeniu ,ze nie mógł przestać o mnie myśleć .
Wziął dziecko do siebie , zaczął się nim opiekować ,a Eleanor powiedział ,ze nie moze z nią juz być ,że ten związek musi się zakończyć .
Tomlinson codziennie przychodzi na mój nagrobek z córeczką , mówiąc jak spędził dzień , co wydarzyło się w jego życiu .A gdy słyszy powiew wiatru ,oraz szelest liści drzew wie ,że jestem przy nim ,ze go wysłuchuję ,ze jestem z niego dumna i wie ,ze kiedyś spotkamy się w innym świecie i nasza miłość będzie trwała wiecznie ,że na zawsze będziemy razem.../Piszcie co sądzicie o tym Imaginie , bo wasza ocena jest dla mnie ważna , piszcie czy wam się podoba czy może jednak powinnam w nim coś poprawić , czytam każdy komentarz.
Myślę też nad napisaniem wesołego jedno częściowego Imagine z Liamem oraz jakiegoś +18 ,ale nie wiem jeszcze z kim , mam nadzieje ,ze ten wam przypadł do gustu . ^^

56 komentarzy:

  1. To jest piękne ;((

    OdpowiedzUsuń
  2. +18 z Niallem xd a ten imagin jest boski *.* płakałam jak czytałam <333

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny.....piękny :) . Nie moge się doczekać 41 rozdziału z Zaynem :). Czekam na kolejne imaginy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Normalnie poplakalam sie. Wzruszajace ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Normalnie poplakalam sie. Wzruszajace ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Normalnie poplakalam sie. Wzruszajace ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny :)

    http://totaleclipseoftheheart69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super <3. Pisz więcej. *__*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajebisty *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jednym słowem ZAJEBISTE! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć ! :)jestem młodą dziennikarką i od jakiegoś czasu czytam Twojego bloga ale jeszcze ani razu nie skomentowałam żadnego posta więc zrobię to teraz ;) nie wiem czy jesteś otwarta na krytykę, ale tylko i wyłącznie konstruktywną oczywiście ! :) w większości podoba mi się to co piszesz, dużo się dzieje,ale nie wiem czy nawet nie za dużo xd ale ogólnie bardzo spoko, fajnie, że kontynuujesz jeden wątek ale w międzyczasie piszesz też krótsze historie jedna rzecz która mnie razi to błędy w słowach (np. z tond)także staraj się nad tym pracować ;D ale na prawdę wielki wielki szacun za to co robisz :) ja też piszę takie historie ale tylko dla siebie. myślę, ze +18 i jakieś wesołe rzeczy też się przydadzą ! niech będzie miło i słodko a nie same problemy na drodze ;) napisałaś, ze czytasz każdy komentarz i każda opinia się liczy, trochę się rozpisałam ale mam nadzieję, że to dobrze. pozdrawiam Paulina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję , wiem mam problemy z konstrukcja zdania oraz ortograsia , powinno byś stąd , tak ,ale nigdy nie mogę się tego nauczyć , po prostu staram się ,ale nie wychodzi , dziękuję za komentarz jest bardzo ważny. ^^

      Usuń
  12. bardzo ładny ;)) jeżeli zastanawiasz się z kim, to ja głosuję na z Harrym ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Niall'em ten +18 !!! Plisss ;* ;)) ;D /Mrs. Horan

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham twojego bloga <3 Acha .. Pisz +18 z Moim mężem Harrym <3

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest piękne :') poplakalam sie przy nim i nie moge przestac. Pisz inne, bo naprawde swietnie ci to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowite napisz tego imagina z Liamem i tego +18 z Harrym proszę gdybyś mogła i z niecierpliwością czekam na następna część imaginu z Zaynem. <333 . :)) :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  17. Pisz dalej a te +18 napisz o Nialu

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny rozpłakałam się... I to na poważnie...

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepszy imagin jaki kiedy kolwiek czytałam *.* po prostu świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  20. płakałam sie na koncu

    OdpowiedzUsuń
  21. Popłakałam się :D Śliczny <33

    OdpowiedzUsuń
  22. Popłakałam się :') Śliczny <33

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny . ; 3
    Na końcu się popłakałam . :')
    Masz talent . ♥
    Kocham twojego bloga . ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie są najlepsze na ziemi!!! Podoba mi się i to bardzoo <3 pisz jak najwięcej (tak wiem piszę to w każdym komentarzu, ale no cóż) masz talent!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Idealny, boski, kocham go <3 Najlepszy jaki czytałam, nie moge przestać płakać. Masz wielki talent, wiecej takich smutnych imaginów *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne aż w łzy w oczach! ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. ZAJEBISTY ALE NAJPIERW DOKOŃCZ Z ZAYNEM JA SIE NIE MOGE DOCZEKAĆ PLISSSSSS <3 :* :D

    OdpowiedzUsuń
  28. To jest śliczne, szkoda że smutne :'(

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham <3


    http://mojeopowiadanieo1direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakiesz to słodkie <3 o boże rozpłakałam się... Liczyłam że on ją uratuje że będom żyć razem ale nie ... ;( Sweet :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczny <3 płakałam gdy to przeczytałam <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Jejuuu ... No cóż płaczę, ale to chyba raczej pozytywna opinia ;d

    OdpowiedzUsuń
  33. Popłakałam się...Boski jest,po prostu cudowny <3 ,możesz zrobić wesoły z Liam'em,bo go uwielbiam...czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Prawie się popłakałam ;'(
    Świetne ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny, ja rycze

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowny, taki wzruszający...

    OdpowiedzUsuń
  37. Jest śliczny ... Płacze na nim poprostu jest super i ... to jest taka prawda ..

    OdpowiedzUsuń
  38. i przez ciebie rycze

    OdpowiedzUsuń
  39. NAJLEPSZY IMAGIN JAKI W ŻYCIU PRZECZYTAŁAM ! a przeczytałam ich duuuuuuuużo ;) świetnie piszesz ;]

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja się poryczałam... :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja się poryczałam... :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Taki smutny i taki piękny

    OdpowiedzUsuń
  43. Zajebisty
    Taki smutny
    Boski
    I taki piękny

    OdpowiedzUsuń
  44. napisz o Niallu. a imagin boski

    OdpowiedzUsuń
  45. Może być............................

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękny aż się popłakałam,masz talent!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Super zapraszam do mnie <3 http://onedirection100798.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń