Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 21 marca 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 46

                                                Czyli Imagine z Zaynem cz.46

Przed przeczytaniem włącz to : http://www.youtube.com/watch?v=A_af256mnTE

Ja tylko uśmiechnęłam się ,a mój wzrok uniosłam w inną stronę.
Wtem szybko ,ale subtelnie Malik zdjął ze mnie bieliznę ,a ja odwdzięczyłam się tym samym.
-Ale ja miałam się myć.-Powiedziałam patrząc błagalnym wzrokiem na Zayna.
-To się razem umyjemy.-Powiedział chłopak biorąc mnie na ręce ,wchodząc do prysznica.
Włączył wodę i chociaż była ona zimna jak lód ja czułam ,że zaraz spłonę.
Obijaliśmy się po ścianach prysznica, lała się na nas woda.
Chłopak bardzo namiętnie całował mnie po ciele ,aż w końcu przystąpił do rzeczy.
Uniusł mnie rękoma i wcisnął w kont , popatrzał na mnie i zapytał :
-Jesteś gotowa ?.
Pokiwałam tylko głową w tył i w przód na zgodę ,a chłopak delikatnie zaczął we mnie wchodzić.
Zaczął lekko jęczeć ,a chłopak robił to teraz bardzo szybko.
Lekko przegryzłam płatek jego ucha.
Słyszałam przyspieszony oddech Malika przy swoim uchu,czułam coraz szybsze bicie mojego serca.
Czułam ,ze zaraz dojdę ,ale ktoś pociągnął za klamkę drzwi.
-Boże Zayn !.-Krzyknęłam przestraszona.
Zayn nadwyraźniej nic nie zauważył i dalej robił ruchu swoimi biodrami.
Wtedy do łazienki wszedł Niall.
-Przepraszam było otwarte.-Powiedział lekko zawstydzony Horan.
-Wyjdź!.-Krzyknął Zayn , który w końcu zrozumiał o co mi chodziło.
-Ale bo ja chcę się umyć.-Powiedział blondyn siadając na umywalkę.
To było trochę dziwne ,zamiast wyjść on siedział i się na nas gapił.
-Wyjdź Niall !.-Krzyknął ponownie Zayn.
-A co wygonisz mnie jakoś ?. Nie wydaje mi się ,żebyś się teraz tak łatwo odczepił od [T.I.].-Powiedział Niall śmiejąc się.
-Niall proszę cię wyjdź.-Powiedziałam lekko zmieszana całą tą sytuacją.
-A co będe miał za to ,ze wyjdę ?. -Zapytał blondyn robiąc ruch brwiami.
-Pójdę ci rano do MCDonaldu i coś ci kupię.-Powiedziałam.../40 komentarzy pisze dalej , piszcie co myślicie o tej części. Brak wenny więc część tak jakaś nijaka za co przepraszam. ^^

73 komentarze:

  1. Pierwsza!!!! :D Super pisz nexta pliss świetny rozdział oby tak dalej. Kocham Cię i twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. dalej.. kocham ten blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha ta sytuacja była meeega:D już czekam nanastępny:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Następny XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże to w łazience było mega ; P
    Czekam na następny ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha świetny blog kocham ten imagin wogule kocham twoj blog.czekam cierpliwie na kolejna czesc

    OdpowiedzUsuń
  8. >,< końcówka z Mc'Donaldem mnie rozwaliła xd

    OdpowiedzUsuń
  9. O bosze bosze bosze cudo! *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahahaha, nie no Niall rozwala XDD Z niecierpilowoscia czekam na nastepna czesc i weny zycze <33

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam to opowiadanie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahahaha niezłą beke złapałam xD Dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnyyy :)


    http://totaleclipseoftheheart69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. hahahahahahahahahahahaha... Dalej ! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zajebisty!!! Pisz dalej jak najszybciej ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Dalej plissss szybko next rozdział cudny a Niall jak zeykle rozwala

    OdpowiedzUsuń
  17. super jest, proszę o następny <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahahahaha, Horan! <3 Świetny ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. OMG leżę i nie wstaję po tej sytuacji w łazience i McDonaldzie. HAHAHA... Next pliss i weny życzę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zajebisty!!!!!!!!!!!!
    I LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!!<3

    ~ALEX

    OdpowiedzUsuń
  21. haha ok XD fajny Niall hahahaha xx.

    OdpowiedzUsuń
  22. hahaha xD Dalej proszę :p

    OdpowiedzUsuń
  23. Hahahahahahaha Niall rozwala system ;P Suuuuper ;) Szkoda że taki krótki ;c Czekam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Daaaleeej ! Jakie to jest super :*
    Koochaaam tooo !!! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  25. hahahahahaha Horan woli KFC ale i tak zarąbisy poprostu nie mogłam ze śmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super! Zaraz pekne ze śmiechu♥
    Zapraszam do mnie :)
    http://worldoflove145.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. super!!! pisz dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. extra!ciekawe co będzie dalej???

    OdpowiedzUsuń
  29. SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!I LOVE YOU!!! MASZ SUPER IMAGI...

    OdpowiedzUsuń
  30. No pisz dalej bo komputer chyba rozwale z ciekawości...

    OdpowiedzUsuń
  31. kiedy następna część??? no plis napisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  32. no napisz następną część bo zwariuje plis...

    OdpowiedzUsuń
  33. łącznie z moim jest 42 kom. więc napisz bo zginę z ciekawości!!!prosze napisz :[

    OdpowiedzUsuń
  34. z piąty raz czytam tą część bo czekam na następną więc pisz...

    OdpowiedzUsuń
  35. Pisz Pisz Pisz Pisz!!!! Nie mogę się doczekać, a ta sytuacja w łazience była mega suuuuper!!! ;]
    -Ale bo ja chcę się umyć.-Powiedział blondyn siadając na umywalkę.
    To było trochę dziwne ,zamiast wyjść on siedział i się na nas gapił.
    -Wyjdź Niall !.-Krzyknął ponownie Zayn.
    -A co wygonisz mnie jakoś ?. Nie wydaje mi się ,żebyś się teraz tak łatwo odczepił od [T.I.].-Powiedział Niall śmiejąc się.
    BOSKIE ten fragment rządzi i to na MAX. Pisz następny bo już nie mogę się doczekać :** ;] <3 !!!

    OdpowiedzUsuń
  36. hahahahaaha jebłam :D kocham cię pisz dalej jest świetny :**

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny rozdział dawaj kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  38. super super super <3 dawaj next

    OdpowiedzUsuń
  39. prosze, prosze, prosze, prosze,prosze, prosze, prosze, prosze, prosze, prosze, prosze, prosze, prosze, prosze, prosze, prosze, prosze, prosze, prosze daj nową część:[

    OdpowiedzUsuń
  40. Bisty ;)) tylko troche krotki ;c next please !

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny, wreście jest już dobrze :D
    Jak będziesz miała chwilkę zapraszam na swojego bloga, własnie pojawił się III rodział http://lovestorymyboys.blogspot.com/ :P

    OdpowiedzUsuń
  42. Hahahaahahaha ♥ xD Horan zabijasz *.*

    OdpowiedzUsuń
  43. Zaje najlepszy był Horan pisz dalej to jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  44. hahaha xD .. to jest świetne *-* .. chce więcej takich ;) .. next

    OdpowiedzUsuń
  45. I ♥ You! boskie a końcówka mnie rozwaliła . proszę pisz dalej :>> nie mogę się doczekać:>>

    OdpowiedzUsuń
  46. ty nie przesadzasz? jest 54 kom. a nie ma nowego rozdziału!ja zaraz zwariuję bo niewiem co będzie dalej

    OdpowiedzUsuń
  47. Czekam już na następny,ten świetny ;**

    OdpowiedzUsuń
  48. zajebiste dalejjjjjj !!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  49. aaaaa Boże to było zajebiste jeszcze , jeszcze !!! ; * ♥

    OdpowiedzUsuń
  50. SUPER! Pisz dalej!

    OdpowiedzUsuń
  51. no jezu ty sobie z nas beke ciśniesz czy co?piszesz zajebiste imaginy a na końcu że 40 kom. i następna część!Masz [łącznie z tym] 60kom. i części nie ma!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajny tylko taki troche +18 ale i tak fajny

    OdpowiedzUsuń
  53. kiedy następny?Z niecierpliwością czekam na nastempny rozdział...

    OdpowiedzUsuń
  54. kiedy następny rozdział?!?!?!?!?!?!

    OdpowiedzUsuń
  55. a co z jej rodzicami?Nie zadzwoni do nich?przecież jest zaręczona, ma dziecko i wypadało by żeby rodzice byli na jej ślubie.

    OdpowiedzUsuń
  56. Kiedy następny ???????????

    OdpowiedzUsuń
  57. Dalej*_* Kiedy następny??

    OdpowiedzUsuń
  58. Razem z moim kom. Jest 66 więc dodawaj jak najszybciej bo umrę z ciekawość:>> życzę weny <3

    OdpowiedzUsuń
  59. Dalej . XD
    Hahahaha , ta sytuacja z Niall ` em . ♥ Hahahaha . :>
    Super . *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie pytanie jak ma na imie ten chłopiec?

      Usuń
  60. czlowieku, jestes wspaniala !! masz prawdziwy talent!!
    piszaaaj daleej !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  61. Napiszesz dzisiaj ?????????

    OdpowiedzUsuń
  62. Hahahahahahahahahaha xd
    Horan zawsze spoko XD

    OdpowiedzUsuń
  63. hahahahahahah Horan zawsze spoko :D ...

    OdpowiedzUsuń