Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 24 marca 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 47

                                              Czyli Imagine z Zaynem cz.47

Przed przeczytaniem włącz to:  http://www.youtube.com/watch?v=btzelPsBGTk

-Nie.-Powiedział szybko blondyn.
-To może KFC ?.-Zapytałam nie pewnie.
-O to już lepiej , kupisz mi zestaw nr.1 nr.2 i nr. 3 ok ?. -Zapytał Horan.
-No dobra ,ale teraz wyjdź.-Powiedziałam cichym głosem.
A blondynek zrobił to co kazałam.
Poczułam jak Zayn dalej zaczął robić ruch swoimi biodrami ,a ja nie obeszłam sie od jęków.
Słyszałam tylko głośne : "Dochodzę"z ust Zayna ,po czym poczułam sie jak w niebie.
Chłopak na końcu pocałował mnie w usta powiedział : Dziękuję i oddał pocałunek w okolicy nosa.
Uśmiechnęłam się lekko po czym poczułam jak Malik wyciera mnie ręcznikiem.
No tak byłam cała mokra on również.
Ubrałam się w pidżamę,położyłam na łóżku po czym wtulona w Zayna zasnęłam...
Wstałam wczesnym rankiem , poszłam oczywiście do KFC i kupilam jedzonko Niallowi.
Cała torba jedzenia ...
Ledwo co ją udźwignęłam.
Położyłam jedzenie z KFC na Niall łóżku , po czym uslyszałam : "Juhuuuuu".
Tak dobrze wiedziałam ,ze blondyna obudzi go zapach KFC.
Poszłam do pokoju który dzieliłam z Zaynem.
Nagle usłyszałam dzwonek mojego telefonu.
'Mama dzwoni'.
Nie chciałam teraz odbierać telefonu , nie teraz , tak długo z nimi nie rozmawiałam...
-Odbierz.-Usłyszałam za sobą głos Zayna.
-Wystraszyłeś mnie.-Powiedziałam upuszczając telefon na łóżko.-Myślałam ,że śpisz.
Mulat wziął telefon do ręki.
-Mama-Powiedział po czym chciał nacisnąć zieloną słuchawkę ,ale ja zabrałam mu telefon.
-Nie Zayn !. Ja nie chce z nimi gadać.-Powiedziałam ,a na moim poliku poczułam łzę.
Łzę smutku i tęsknoty, tyle juz nie widziałam moich rodziców.
Przecież rok byłam w śpiączce ,a oni nawet się nie pofatygowali,kompletna pustka i ból w sercu.
-[T.I.] odbierz to !. Wiesz pewnie się martwią !. Nie rozmawiali z tobą od ponad roku !.-Krzyknął na mnie Malik.
-Zayn co ty możesz wiedzieć ?!. Oni nawet mnie nie szukali !.-Krzyknęłam odwracając się do chłopaka tyłem.
-Przestań...-Powiedział Zayn przytulając mnie od tyłu.-Skąd wiesz może cie szukali ...-Powiedział przykładając swoją twarz w moje ramie.
-Ale ty nic nie rozumiesz ?. Jak ja mam im powiedzieć ,ze ,że mam z tobą dziecko ?.-Zapytałm odwracając lekko głowę w jego kierunku.
-No normalnie , ja im powiem , zaprosimy ich do nas i...-Zaczął mowę Zayn , jednak ja mu ją przerwałam.
-Zayn oni nadal myślą ,ze jesteś moim bratem !.../40 komentarzy pisze dalej , piszcie co myślicie o tej części , spieszyłam się ją pisząc , bardzo dziękuję za tak miłe komentarze. ^^ i przepraszam ,ze taka krótka ta czesć. :)

63 komentarze:

  1. Zajefajny rozdział! Szybko pisz nexta! - Zosia. Sory że z anonima ale jestem na tel ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nexta proszę ale teraz dłuuuuuuuuugiego proszę niech to będzie już koniec

    OdpowiedzUsuń
  3. Daleej! ♥♥Tylko może długiego..

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG WTF OMG to jest zaje pisz dalej <33

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG ! Genialne ! Piszaaaj <3
    Supeer jakby szybko xd
    Wciągnęlam sie ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. ,ndvkjawbfkjagbkrgbhkabgkajgbkjafgbkjgfbui *_____*

    OdpowiedzUsuń
  7. super rozdział!Szybko pisz następny.

    OdpowiedzUsuń
  8. extra rozdział

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej no wez az tyle komentarzy mam czekac na kolejna czesc? :( to jest BOSKIE!! Pisz dalej *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. kochammm chcem dalej :DD: nie moge sie juz doczekac :D

    OdpowiedzUsuń
  11. No dalej, dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ZAJEBISTOŚĆ SAMA W SOBIE! *-* Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny następny proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kto jak kto, ale ty masz talent bejbe ;* :D Czekam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. pisz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. NEXT <3 <3 :***

    OdpowiedzUsuń
  17. jak zawsze się uśmiałam po prostu nie mogę się doczekać kolejnego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pisz dalej.. Jest zajefajny :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Dalej*_* nie moge sie doczekać następnego :D

    OdpowiedzUsuń
  20. o jaaaaaaaaaaaa *.* pisz pisz pisz .

    OdpowiedzUsuń
  21. Zajebiste!!!!!!!!!!!!!
    czekam na NEXT!!!!!!!!
    :D, ;D!!!!!!!!!!!!!

    ~Alex<3

    OdpowiedzUsuń
  22. Kooocham!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeeeeeej ♥. Super! ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Dalej,jak ja kocham na to czekać i te emocje po przeczytaniu.Kocham cię i to jak piszesz. :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne ,dalej *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne :) Tylko może następny dłuższy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Supcio, naprawdę niezły czekam na następny:)

    OdpowiedzUsuń
  28. zajebisty prosze dodaj szybko następny *.*

    OdpowiedzUsuń
  29. dawaj dalej bo jest niesamowity <3

    OdpowiedzUsuń
  30. cudo cudo cudo daj kolejny szybko proszę :***

    OdpowiedzUsuń
  31. boże najlepszy blog pisz dalej jak najdlużej <3 żyje twoim blogiem <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Krótkie to nic nie szkodzi , ale jak będziesz pisać codziennie to będzie OK :)
    Świetny :*

    OdpowiedzUsuń
  33. No wreszcie jest ten next :3 z nieciepliwoscia czekam na nastepna czesc <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Matko jestes cudowna wymyslasz takie historie są piękne ! pisz dalej szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  35. no masz 46 kom. i gdzie następny rozdział!!!!!!!!!!!??????????!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten blog jest wspaniały wszystkie te części przeczytałam w 20 minut przed chwilą błagam pisz dalej i to szybko :> <3

    OdpowiedzUsuń
  37. TEN IMAGIN JEST SUPER. PRZECZYTAŁAM WSZYSTKIE CZĘŚCI I CZEKAM NA KOLEJNĄ <3

    OdpowiedzUsuń
  38. TO JEST .... ZARĄBISTE !!! CZEKAM NA DALSZĄ CZĘŚĆ :)

    OdpowiedzUsuń
  39. super część, ale masz 51 kom. i nie ma 48 rozdziału

    OdpowiedzUsuń
  40. ZAJEBISTY proszę o następnom część :3 masz Juz 53 (łącznie z moim ) i nadal nie ma następnej części :>

    OdpowiedzUsuń
  41. Kiedy wreście BĘDZIE????????????
    ODpowiedz !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. zajebiste ! jak najszybciej next <3 ps. OBY DZIŚ !

    OdpowiedzUsuń
  43. Jezu to jest takie zajebiste . *-* Czekam na next . ♥ Twój blog jest wspaniały . : > Uwielbiam jak piszesz . ; 3

    OdpowiedzUsuń
  44. ty sobie jaja robisz?!piszesz 40 kom. masz 57 i nie ma!

    OdpowiedzUsuń
  45. Super o to chodzii tylko teraz zrób czesc o Niallu . < 33333.

    OdpowiedzUsuń
  46. Napisz wreścię !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. kiedy napiszesz dalej? bo to chyba przesada tyle czekać!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. szybko pisz dalej NOW zajebiste dalej dalej dalej !!!!!!!!!!! zajebista jesteś kocham twoje opowiadania masz Aska ?? <3 BLAGAM POWIEDZ ŻE TAK!!!!!!! <3 :d :* :D <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Dalej czekam na Nexta Pozdro :D

    OdpowiedzUsuń