Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 28 marca 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 48


                                               Czyli Imagine o Zaynie cz. 48

Przed przeczytaniem włącz to : http://www.youtube.com/watch?v=GRgO_qGlMyU

-Spokojnie uspokój się , wszystko im wyjaśnimy.-Powiedział Zayn lekko muskając mnie po plecach.
-Ale jak ?. Przecież oni mogą mi nie uwierzyć , mogą mnie znienawidzić , jak ja ich kiedy dowiedziałam się ,ze całe życie okłamywali mnie.-Powiedziałam zakrywając rękoma zapłakaną twarz.
-Przecież mamy dowody , internet , spokojnie i daj mi ten telefon.-Powiedział mulat lekko ściskając moją dłoń.
-Nie !. nie chcę  o tym rozmawiać.-Powiedziałam wychodząc z pokoju.
Postanowiłam ,że wyjdę z domu choć przez chwilę chciałam pooddychać świeżym powietrzem , chciałam się uspokoić i to wszystko przemyśleć.
Usiadłam na pierwszej lepszej ławce , zaczęłam płakać...
Czemu ?. Bo tak bardzo chciałam się cofnąć w czasie...
Ktoś nagle usiadł koło mnie.
-Słuchaj mogę ci jakoś pomóc ?.-Zapytał ciepły , słodki i miły głos jakiejś dziewczyny.
-Nie wiem czy ktokolwiek może mi pomóc skarbie.-Powiedziałam czując ,ze dziewczyna naprawdę chce dla mnie dobrze.
-słuchaj możesz mi się wygadać , obiecuję ,ze nikomu nie powiem.-Powiedziała dziewczyna która niepewnie złapała mnie za ramię.
-Mam same kłopoty, nie widziałam rodziców od ponad roku ,a teraz do mnie wydzwaniają po prostu nie wiem co mam robić.-Powiedziałam czując ,ze jej o tym powiedzieć.
-Myślę ,ze powinnaś odebrać telefon , może od dawna cię szukają czy coś...-Powiedziała.
Podniosłam głowę i ujrzałam piękną dziewczyną o kręconych włosach.
-Jak masz na imię ?. -Zapytałam niepewnie.
-Ja jestem Danielle , a ty zapewne [T.I.].-Powiedziała uśmiechając się do mnie.
-Tak ,a skąd znasz moje imię ?. -Zapytałam zdziwiona.
-Wszyscy je znają, no wiesz dziewczyna Zayna Malika i te sprawy , szczerze zazdroszczę ci troszkę ,ale to takie dziwne...-Powiedziała lekko się pesząc.
-No mów.-Powiedziałam pociarając swoje łzy z policzka.
-Bo mi się Liam podoba i no hem to takie smutne ,ze nigdy się z nim nie poznam.-Powiedziała.
W pewnym momencie spojrzałam na zegarek , siedziałam na ławce już prawie 2 godziny , pewnie się o mnie martwią...
-Słuchaj Dan musze już iść , strasznie ci dziękuję , daj mi swój numer to jeszcze się zgadamy.-Powiedziałam podając jej jakiś paragon z kieszeni kurtki.
Dziewczyna szybko napisała mi swój numer ,a ja wstałam z ławki pomachałam jej i poszłam.
Tak Danielle dała mi do zrozumienia ,ze powinnam się spotkać z rodzicami, wydawała się taka miła i opiekuńczy w zamian za pomoc szykowałam dla niej pewną niespodziankę.
W 15 minut dotarłam do domu , w drzwiach stał ubrany w kurtkę Zayn.
Był odwrócony tyłem krzyczał do Nialla :
-Muszę ją znaleźć , jak coś sobie zrobi to sobie tego nie daruje.
Niall stał przodem więc widział mnie i pokazał Zaynowi na mnie palcem.
Chłopak obrócił się , miał zapłakane oczy.
Przytulił mnie mocno i powiedział ;
-Gdzie byłaś , martwiłem się , już więcej mi tego nie rób.
-Zayn ja przepraszam , musiałam to wszystko przemyśleć i doszłam do wniosku ,że zadzwonię do rodziców.-Powiedziałam lekko uśmiechnięta.
Chlopak lekko się zdenerwował.
-No bo ten ehm...-Wybełkotał Malik.
-Co jest Zayn ?. Mów !.-Krzyknęłam wiedząc ,ze coś nabroił.
-Zadzwoniłem do twoich rodziców i ich do nas zaprosiłem.-Powiedzial mulat lekko przegryzając dolną wargę ust.
-Jak mogłes ja mialam to zrobić ?.-Zapytałam patrząc mu prosto w oczy.
-No ,ale [T.I.] nie bą
dź na mnie zła...-Powiedział przyciągając mnie do siebie.
Nagle zadzwonił do mnie telefon.../40 komentarzy pisze dalej , piszcie czy wam się podoba czy nie , mam już pomysł na następną część. :)

69 komentarzy:

  1. Pierwsza ; P
    Boski, boski, boski ; D
    Zresztą jak każdy ; )
    Pozdrawiam ; *
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  2. super czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  3. No dalej, dalej... SZYBKO PISAJ <3 Awwwwwwwwwwww *__________*

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuper czekam na następną cz. Pozdrawiam xoxo Kinga

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Podziwiam za pomysły;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski, Cudowny ! *-*
    Wszystko dobrze tylko ... nie lubię jak tak często Malik płacze :'(
    Next, Next :3

    Pozdrawiam. @Free_Hugs69_

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe tylko nie trzymaj nas tak długo w niepewności :D <3 Następny!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piszaj dalej !!! boskieee ;**
    tylko dluzsze xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest meeega *_* Next plis :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam a zniecierpliwieniu na następną część...Zresztą jak zawsze ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne <3 Jak by dzisiaj było 40 kom. to dodasz jeszcze dzisiaj 49 część ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny, fajny ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny ♥
    Tylko napisz na jutro kolejny :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny <3 Nie moge się doczekać dalszych części. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. zajebiste!!!!!!!!!11 genialne!!!!!!11 dalej next next next next !!!! <3 :D :***

    OdpowiedzUsuń
  16. dalejjj ! *.* / Kasia

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny dawaj dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. neeeext please

    OdpowiedzUsuń
  19. SPRÓBUJ DOBIĆ DO 69 ROZDZIAŁÓW
    wiem, że nie będzie tak prosto, ale może się udaa ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny pisz dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  21. the best blog dodaj kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dallejjjj prosze dodwajaj je jakos troszeczke szybciej :d nie moge wytrzymac czekajac xD

    OdpowiedzUsuń
  23. proszę pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  24. super next prosze

    OdpowiedzUsuń
  25. Dalejjj Boskie no !!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. awwwww awwwrrr <3 next

    OdpowiedzUsuń
  27. dawaj next'aaa <33333

    OdpowiedzUsuń
  28. Szybko next ~Zosia

    OdpowiedzUsuń
  29. Szybko next ~Zosia

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochammmm <3 Dawaj dalej . !!

    OdpowiedzUsuń
  31. Boski, dawaj następnego ;) ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Super, pisz pisz dalej:D

    OdpowiedzUsuń
  33. Awwwww *-* kooooooooocham /agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  34. Szybko, szybko dalej pisz.
    Wspaniałe *_*

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne , boskie , genialne . *-* Czekam na next . :D

    OdpowiedzUsuń
  36. OMG .. świetny .. daj dalej pleaseee !! :) next -------->

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialny pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  38. ZAJEBISTE Dalej ! NEXT PLEASE ♥ . I LOVE YOU IMAGINY ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Następne prosze twój blog jest BOSKI BOSKI BOSKI BOSKI <33333 KOCHAM CIEBIE I TWOJEGO BLOGA <333 :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Hbgydolkvcxzsrtuikjrt4dytrytyiufhkjvvckclffowoddfkklkccmnxxlkfkkfifdiditrs *-*

    OdpowiedzUsuń
  41. Mega tez pisze ale zostawiam to na kartkach

    OdpowiedzUsuń
  42. Jesteś mega następną część ! :D Jeszcze dzisiaj ! :) ; ** < 33 ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Jest ponad 40 daj dzis nowy uwielbiam to <3 ;* ;3

    OdpowiedzUsuń
  44. Kiedy dodasz? :P

    OdpowiedzUsuń
  45. Daalej *,* Kiedy będzie kolejny ?? *,*

    OdpowiedzUsuń
  46. Wiesz bez obrazy, ale irytuje mnie to ze musimy czekac jakies 5 dni na taki krotki Imagin -,- osobiscie, mysle ze raczej nie oplaca sie tyle czekac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czy ty kiedyś pisałaś tyle częściowy Imagine?. , pewnie nawet nie wiesz jak trudno się je pisze , jak trudno związać to z obowiązkami , nauką , treningami i dodatkowymi zajęciami , ja nie mam za dużo czasu dlatego musicie tyle czekać na następną część , teraz są święta i nie mam zamiaru w święta pisać następny rozdział bo mam inne plany, nie siedze przecież 24 na h na komputerze , mam też życie , nie zawsze mam też wenne ,albo nie zawsze też się dobrze czuje , bez obrazy ,ale pisanie takiego typu Imagine jest ciężkie i 5 dni czekania na niego nie jest wcale długo w porównywaniu z innymi opowiadaniami tego typu , czeka się nawet 2 tygodnie i nikt nie marudzi tylko z niecierpliwością czeka na następną część.

      Usuń
  47. BOSKIE super nie wiem jak mam wyrazić bo nie mam słów poprost mnie zatkało . Z niecierpliwośćom czekam na następną częćś :> PS : Życze Weny

    OdpowiedzUsuń
  48. [SPAM]

    ,,Czy Ciebie też spotkała kiedyś taka sytuacja, kiedy nagle musisz wyjechać i rzucić wszystko.? Zostawić przyjaciół, rozstać się z chłopakiem i polecieć na inny kontynent.? Ja wiem, jak to jest, tyle że ja miałam wybór. Albo spełnić swoje marzenie lub zostać w Londynie i nadal tańczyć na ulicy. Nieprzyjemna sprawa, prawda.?
    Ale takie właśnie jest życie. Nie fair wobec nas, nie zawsze spełniające nasze wymagania i zachcianki. Nie wszystko idzie jak po naszej myśli. Uczy podejmowania ciężkich decyzji i brania za nich odpowiedzialności, co przygotowuje nas do dorosłości. Stanie się to wcześniej czy później. Każdego to czeka, ciebie również. To element rozwoju; to coś, czego nie da się uniknąć. Życie nie jest idealne i wiadomo to nie od dziś.”

    Jest to fragment prologu mojego nowego opowiadania ,,Passion, love and One Direction”.
    Mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz, a jak Ci się spodoba to dodasz się do obserwatorów; wiele to dla mnie znaczy. A więc zapraszam serdecznie na: http://passion-love-and-1d.blogspot.com/.
    Przepraszam za spam :]

    OdpowiedzUsuń
  49. kiedy ty dasz następny!?Masz już 66 kom. {łącznie z moim}

    OdpowiedzUsuń
  50. Hahaha, ja pierdole jaka beka XD Straciłaś już dziewictwo z plakatem? A może na razie się z nim tylko lizałaś, by nie obrazić jego uczuć? xDDDDD Ale z was niewyżyte 12-sto latki xDDDDD Ah, Armia Rybosza będzie miała z was bekę XD Chuj wam w dupy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestempsychiczna , nie liże się z ich plakatami , nie mam 12 lat tylko 15. Ohhh anonimku z ciebie też mam beke , żałosny jesteś...

      Usuń
  51. dalej prosze *_____*

    OdpowiedzUsuń