Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 11 marca 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 44

                                        Czyli Imagine z Zaynem cz.44

Przed przeczytaniem włącz to :
 http://www.youtube.com/watch?v=ZXvzzTICvJs&feature=endscreen&NR=1

-Za co siedzisz ?.-Usłyszałam dziewczyński głos który był lekko zachrypnięty.
Nie odwracając sie odpowiedziałam :
-Tak właściwie to za nic.
-Jak to?. -Zapytała ze zdziwieniem dziewczyna.
Wtedy obróciłam się i zobaczyłam naprawdę śliczną dziewczynę , z blond kręconymi włosami.
-Bo sluchaj nie wiem czy mogę ci to powiedzieć.-Wydusiłam z siebie słowa na jednym takcie.
-Spokojnie mi możesz powiedzieć.-Powiedziała odpalając fajkę.
-To słuchaj bo... porwali mi dziecko , znasz może Zayna Malika ?. -Zapytałam dziewczyny ,a na samą myśl łzy spłyneły mi po poliku.
-Tak , tak kojarzę to ten z One Direction?. Niezłe ciacha co?.-Powiedziała biorąc to coraz większego bucha.
-Zayn to mój narzeczony !.-W końcu wyksztusiłam to z siebie czując wielką ulgę ,ze mogę się komuś wygadać.
-Naprawdę ?. To Gratulacje , masz szczęście.-Powiedziała lekko uśmiechając się do mnie.
-Ale porwali mi dziecko !. Moje i jego ,a ja , ja go chyba zabiłam , nie wiem co zrobilam , kazano mi !.-Wykrzyczałam z całych sił.
Mina dziewczyny mówiła sama za siebie , podeszła do mnie poklepała mnie po ramieniu i powiedziała:
-Spokojnie pomogę ci uciec ,dorwij tego skurwysyna co tak wam uprzykszył życie i nie wahaj się , po prostu odwdzięcz mu się tym samym -cierpieniem.
Jej słowa naprawdę dawały mi otuchy , widac ,ze chciała mi pomóc.
Reszte dnia spędzilam siedząc w celi , rozmawiając z dziewczyną.
Wybiła godzina 23:00 ,kraty celi otoworzyly się ,a my mieliśmy stawić sie na dole.
Wtedy dziewczyna podała mi strój , to był strój policjanta.
-Załóż to i uciekaj.-Powiedziała cichym głosem.
Zrobilam co kazala , szybko się przebrałam , pomachałam jej ręką i krzyknęłam : Dziękuję.
Wiedziałam już co mam robić, weszłam do pokoju gdzie trzymano klucze , wziełam je i szybko otworzyłam furtkę po czym wybiegłam.
Biegłam już do głównych drzwi kiedy usłyszalam głos policjanta za sobą:
-A gdzie ty idziesz ?. -Zapytał.
-Ehhh kończę już pracę.-Powiedziałam udając głos mężczyzny.
-To daj klucze.-Powiedział lekko się śmiejąc.
-A tak jasne...
Otworzyłam bramę po czym rzucilam mu klucze nie obracając się ,a biegnąc przed siebie.
Biegłam ile sił w nogach , biegłam i biegłam.
Nagle zadzwonił telefon ,a tak ja mam telefon Zayna przy sobie.
Odebrałam szybkim ruchem , lekko sapiąc w słuchawkę.
-Słuchaj spotkajmy się ,za 15 minut w parku przy fontannie , mam nadzieje ,ze wiesz przy której, tam gdzie spotykałaś się zawsze z Zaynem.-Powiedział męski głos,a ja widząc ,ze mam mało czasu znowu zaczęłam biec.
Minęło 15 minut , byłam na miejscu ,z daleka poznałam już mojego synka.
Z placzem w oczach podbiegłam ,ale coś mnie zdziwiło , zobaczyłam , zobaczyłam o Boze to nie może być prawda.
Podeszłam blizej ,dalej nie dowierzałam w to co widzę.
-Zayn ?. -Zapytałam widząc mężczyzne koło mojego syna trzymającego broń.
Chłopak tylko lekko zachichotał , przyjrzałam się mu bardziej , wyglądał jak klon Zayna , po prostu jak Zayn , jednak byly różnice takie jak kolor oczu Zayn miał czekoladowe , zaś ten mężczyzna miał je koloru morskiego , ułożenie włosów i nie miał tatuażów na rękach.
Bez wahanie ,bez chwili przemyślenie wykrzyczałam słowa zapytania:
-Kim ty kurwa jesteś?!./40 komentarzy pisze dalej , piszcie czy podoba się wam ten Imagine i ta część , szczerze starałam się pisać tą część ,żeby nie było żadnego dramatu i ta dammm. Proszę . :) Nie ma dramatu i trzyma w napięciu?. :D

75 komentarzy:

  1. Oj trzyma, trzyma w napięciu <3
    Cały imagine mi się strasznie podoba :)
    I ta część i wgl bardzo ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ale niech oni będą szczęsliwu i skończ już z Zaynem ♥ ok.. zacznij nowe. .

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Next please xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne <3 pisz masz ogromny talent

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDOWNE,WSPANIALE,ZAJEBISTE,NIE.SAMOWITE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    NO NORMALNIE AZ PISZE Z CAPS LOCK'A KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM CIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WSPANIALE, NEXT JAK NAJ.SZYBCIEJ PROSZE <333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  7. Dalej . :D
    To jest po prostu wspaniałe . <3
    Kocham to . ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajebiste. Tylko prosze staraj sie codziennie dodawac bo jestem ciekawa co sie stanie dalej. ;)) piszesz suuuuper oby tak dalej. Gratuluje bardzo mi sie podoba to co piszesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pisz piszesz dalejjjjjj <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny!!!!!!!
    kiedy następny????????
    oby szybko!!!!!!!
    ~ALEX<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Dajesz dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzyma w napięciu <3.Dalej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jacie... jakie świetne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. wow szok ;o czekam na nn ! :)

    http://alwaysclosetou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Next , next , next , next , next , next ,next <33

    OdpowiedzUsuń
  16. *O* - moja mina, gdy przeczytałam ten rozdział.
    Cudo ! Myślałam, że to ten psychopatyczny Policjant złapał ją za ramię ... No cóż, pomyliłam się ;x
    Super obrót spraw.

    Czekm jak zawsze z niecierpliwością na kolejną część :3 Pozrawiam.

    @Free_Hugs69_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * czekam
      * pozdrawiam

      sorki za te moje drobiazgowe błędy, na które jestem uczulona i musiałam je poprawić -,-

      Usuń
  17. Dalej *_* Świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jezu *__* kocham twojego bloga jest BOSKI ♥__♥ Pisz dalej !!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny pisz dalej ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. proszę dodaj nexta :*

    OdpowiedzUsuń
  21. krótko i na temat : ZAJEBISTY <3

    OdpowiedzUsuń
  22. kocham tego bloga prosze pisz dalej *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzyma w napięciu naprawdę i dlatego jest on taki fajny

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietnyy. ;d kobiety ty na prawde masz talent ;d

    OdpowiedzUsuń
  25. to jest takie zajebiste że jprdl !! pisz dalej !! na podstawie tego można by było film nagrac ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. next plis !! :* kocham to <3

    OdpowiedzUsuń
  27. dalej, dalej, dalej !!! oby synek przeżył.. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pisz szybko nexta !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie no... To jest ZAJEBISTE!!! KOCHAM TO! ♥UWIELBIAM♥ A tego to sie na serio nie spodziewałam ;> Czekam! Pisz szybko ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. dawaj dalej uzaleznilam sie od tego .! kocham to opowiadanie .!

    OdpowiedzUsuń
  31. zajebistyyy~!!!!!!!!!!!1 DALEJ NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE ZAJEBISTE <3 :* :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Niech na końcu będą szczęśliwi <33

    OdpowiedzUsuń
  33. ZAYN MA ŻYĆ !! :>>

    OdpowiedzUsuń
  34. Szybko nową część daj :3

    OdpowiedzUsuń
  35. Czekam na następny :**

    OdpowiedzUsuń
  36. Awwwww *_____*

    OdpowiedzUsuń
  37. pisz dalej zakochałam się < 3 xddd

    OdpowiedzUsuń
  38. Awwwwwww <33 Chcemy więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Matkoo ... Dziewczyno .. BEZSENS !
    Pomyśl logicznie , w normalnych opowiadaniach , książkach nie ma ciągle tragedii , zabójstw czy nie wiem kurwa jeszcze. żal . -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kingo ja nie jestem pisarką tylko amatorką pisania , pisze bo lubię ,a nie po to by zabłysnąć więc nie porównuj mnie do osób które są lepiej wykształcone ode mnie w tej dziedzinie , nie mam zamiaru pisać np. poszłam sobie do parku spotkalam Louisa i od razu się w sobie zakochaliśmy bo to bez sensu , tak to jest bez sensu ponieważ jest milion takich opowiadań ,a ja tworze jedno orginalne które się nie powtarza, a te twoje ŻAL na końcu powoduje ,ze od razu zaniżasz sobie inteligencję oraz myślę teraz o tobie jak o głupim bachorze które nie umie się dobrze wysłowić. Dziękuję.

      Usuń
  40. Noo suupeeer ! <3 dawaj nexta ;)

    hazza691d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. ZAJEBISTEE ! :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Zajebiste!!!!! <3<3<3<3 Ej a czemu on ma niebieskie oczy tutaj? xD

    OdpowiedzUsuń
  43. Kobieto masz talent.! Tak czytałam twojego bloga i zaczęłam robić swojego, śliczny jest.! Kocham go.! Dalej.!!! Zapraszam do mnie ;P http://love-story-1direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Zajbisty pisz dalej i to jak najszybciej .<33

    OdpowiedzUsuń
  45. Super!! A ten klon, co to ma być?? Pisz dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Boski *.* czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  47. WoW jaki piękny ten IMAGIN pisz dalejjjjj please ♥ .

    OdpowiedzUsuń
  48. BOSKIE ... mam nadzieje , że koniec tego imagina będzie szczęśliwy *-*

    OdpowiedzUsuń
  49. SUUUUUUUPEEER !!! Pisz szybko nexta !! Nie to , że ten blog mi się nie podoba , bo jest cudowny , ale dlaczego co chwilę ktoś trafia do szpitala ?

    OdpowiedzUsuń
  50. pisz proooooooooooooooooooooooosz..

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne.. po prostu niesamowite... zaczęłam czytać wczoraj po 21 i skończyłam teraz. Z każdym imaginem wszytko układa się w pewną całość. Przy ostatnich płakałam, ze wzruszenia. Tyle się wydarzyło. Dobrego ale zarazem złego. Teraz zastanawiam się kim jest 'klon' i czekam na nexta. Naprawdę jestem poruszona i mam nadzieje że już wkrótce napiszesz co dalej. Domyślam się,że to trudne napisać taki imagin dlatego cierpliwie czekam. I nigdy się w nic tak nie wczytałam. Zresztą jedyne co czytałam to lektury. To jest jak książka. Bardzo fascynująca. Naprawdę masz talent. :')

    OdpowiedzUsuń
  52. pisz dalej, proszę !!! ten imagin jest zajebisty, cały czas coś sie dzieje i nie ma samych radosnych scen, a przecież prawdziwe życie też niej jest kolorowe.. next please !! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. zanebiste dalej szbko pisz nexta szybko !!!!! !!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  54. ej wez. ile mozna czekac??? -.-

    OdpowiedzUsuń
  55. Super! Kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń
  56. NEXT SZYBKO ZAJEBISTY DALEJ NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ SZYBKO NEXT

    OdpowiedzUsuń
  57. Weź szybko next bo nei wyrabiam :D:D:D ,a tak przy okazji [SPAM] - Chciałam bym was zaprosić do mojego bloga jest już to mój drugi blog ale tego dopiero zaczynam dziś wieczorem będą bohaterowie i prolog <3 jeszcze raz zapraszam i przepraszam za spam <333 mam nadzieję że zostaniecie na dłużej i będziecie czytać http://opowiadanie1dmojesercesiewtobiekocha.blogspot.com/
    Kocham :*** i pozdrawiam <33

    OdpowiedzUsuń
  58. Jestem 69 *,*
    Proszę dalej <3 Trzyma mnie to w napięciu :c

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajny rozdział.! Pisz dalej, czekam z niecierpliwością :D
    Chce was zaprosić na moją stronke którą będe prowadzić z przyjaciółką.
    http://lovestorymyboys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Dalej szybko ile można czekać?!!?!?!?!?!?!?!? <3 :D :****
    zajebiste już cąły tydzień nie ma 45 szbko pisz szybko dalej dalej dalej dalej <# :d

    OdpowiedzUsuń
  61. Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaleeeeeeeeeeeeeeeeejj!!!!!!!!!!!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!! SZZZZZZZZZZZYYYYYYYYYYYYBBBBBBBBBBBKKKKKKKKKKKKOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  62. ej wez sie kurva ZLITUJ!!!!!!!!!!! ja chce tego pierdolonego nexta ???!

    OdpowiedzUsuń
  63. No super są te rozdziały,już chce wiedzieć co będzie dalej:)

    OdpowiedzUsuń