Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 1 marca 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 39

                                          Czyli Imagine z Zaynem cz. 39

Włącz tą piosenkę : http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Wtedy ręką szukałam jego ciała pośród zniszczonego samochodu .
Dotknęłam jego dłoni, była cala w jakiejś mazi.
To była krew .
-Zayn !. -Krzyknęłam ponownie placząc .
-Kochanie bierz małego mną się nie przejmuj !. - Powiedział lekko odwracając głowę .
Z jego czoła spływała krew , z jego ciała lała się krew.
-Zayn nie zostawię cię . -Powiedziałam mocno trzymając go za ręke .
-[T.I.] zrób to dla mnie , bierz dziecko i wyjdź , proszę . -Powiedział pożegnalnym głosem .
-Zayn nie mogę , ja cię kocham rozumiesz , kocham cię . - Powiedziałam lekko przybliżając swoje mokre od płaczu usta do jego warg .
Oddałam mu pocałunek .
Jeszcze przez chwilę wpatrywałam się w jego tęczówki , potem spojrzałam niżej .
Malik miał przebity brzuch jakaś częścią od samochodu , ręce w szkle ...
To było coś strasznego ...
Chłopak coraz mocniej ściskal moją ręke .
-[T.I.] zawsze będe cię kochał , dbaj o naszego syna ... - Powiedzial ,a po jego poliku poruszyła się jedna lza .
Czułam ,ze to koniec ,ze Zayna za chwilę już nie będzie ,ale nie chciałam tracić nadziei :
-Zayn nie mów tak !.  Razem będziemy się nim zajmować , nie opuszczaj mnie ...
-Ja umieram [T.I.] ... - Powiedział chłopak z bólem w głosie , biorąc coraz większe i szybsze oddechy oddając głos pieczenia i nieprzyjemnego syczenia .
-Zayn kocham cię . - Powiedziałam całując go czule w usta , czując ,ze to nasz ostatni pocałunek .
-Bierz dziecko [T.I.] , ratujcie się . -Powiedział mulat ,a ja zrobiłam to co kazał .
Wzięłam dziecko na ręce i ile sił w nogach oddaliłam się od auta ,żeby położyć chłopca .
Chciałam wrócić , ratować Zayna ,ale było juz za późno .
Kiedy już podbiegałam usłyszałam huk , zobaczyłam ogromny płomień przede mną .
Samochód wybuchł ,a ja byłam pewna ,ze Zayn umarł , umarła jakaś cząstka mnie ... / 40 komentarzy pisze dalej , piszcie czy wam się podoba czy nie , ważna jest wasza opinia . ^^ No więc tak , pewnie zauważyliście ,ze nie mam juz muzyki na blogu ,ponieważ się zepsuła i psuła mi przez to całego bloga .
Teraz po prostu będe podawała wam linki z muzyką ,aby czytać z nim imagine , no chyba ,że wszystko wróci do normy . Przepraszam ,ze musieliscie tyle czekać ,ale teraz obiecuję ,że jak jutro będzie 40 komentarzy to napisze w nocy następną część . ^^
Ps. sorry ,ze taki krótki , brak wenny , kompletna pustka ... ; *

67 komentarzy:

  1. śliczny!!!!!!!!!!!!!
    PŁACZE!!!!!!!!!
    :(

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny dawaj dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dalej tylko niech on przeżyje !!!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny mam nadzieje, że malik jakoś przeżyje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dalej ale niech nikt nie umiera !!!!!!!!!!! opliss :*** <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Slicznyyyyy !!! Ma byc okej z Zaynem ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech przeżyje !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech Zayn przeżyje !!! Oni muszą byc w końcu szczęśliwi !

    OdpowiedzUsuń
  9. Niech nic sie nikomu nie stanie !! Masz talent . DALeJ DAlEJ !!! <3 *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Niech nie umiera ..........

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie! Zayn nie może umrzeć! Nie! ;( Szybko pisz dalej. Strasznie mi się podoba ten rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak niech on przeżyje to nie może się tak skończyć !!! Nie może !!!!!! :'(

    OdpowiedzUsuń
  13. niech Zayn jakims cudem przeżyje. Proooooszęęęęęęę!!!!! Cudne pisz dalej. Baaaaardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest super..Popłakałam sie....Prosze niech on jakoś sie uratuje niech nie umiera <3333 /Angelika

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne ♥
    Ale proszę , proszę niech mu się nic nie stanie proszę ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ale niech on jakimś cudem przyje proszę

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne <3
    Ale niech Zayn przeżyje ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. proszę nie zabijaj go !!!! dalej

    OdpowiedzUsuń
  19. pisz dalej tylko nie zabijaj go

    OdpowiedzUsuń
  20. super,ale proszę żeby Zayn przeżył. Płacze.

    OdpowiedzUsuń
  21. DALEJ <3333 To jest swietne!! Tylko niech on przezyje, prosze...

    OdpowiedzUsuń
  22. Dalej ale z Happy Endem !!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Jacie dalej, niech moje kochanie żyje :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Dalejjjj nie zabijaj nikogo prosze

    OdpowiedzUsuń
  25. Super! Ale nowałaśnie ale ja czytałam te prawie 40 części bo myśąlałam że skończy się dobrze. No prosze nie presadzaj nie zabijaj go no prosze ciee!!!!!!! Musze polecić twój blig u mnie na fb na stronce! Tylko złagam nie uśmiercaj nikogo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Superowy niech żyje

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny daleeeej *_*

    OdpowiedzUsuń
  28. Dalej Dalej Dalej NOW <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Prosze niech Zayn żyje *_*

    OdpowiedzUsuń
  30. Boze jaki świetny ! Dalej błągam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Pisz dalej jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jest zajebisty.! Zayn nie umieraj.! <3
    Zapraszam na mojego nowego bloga.! ;)
    tu jest link: http://i-just-call-to-say-iloveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Proszę dalej!!!!!!!!!!!! TYLKO SZYBCIEJ JE PISZ!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Suuuuuper! Next, next! ;>

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny... Wzruszyłam się... Zayn nie umieraj !!! Proszę niech żyje i będzie zdrowy.. To znaczy niech wyzdrowieje... Żeby było tak jak wcześniej... :) Czekam na kolejną część !!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. I mam nadzieję to to nie ostatnia część... Tylko będzie ich jeszcze wiele tak ? :)Kocham ten BLOG i IMAGINYYYY !!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny *.* Pisz dalej, niech Zayn przeżyje.!

    OdpowiedzUsuń
  38. Boski . *___*
    Kocham tego bloga . ♥
    Myślę , że następna część to nie ostatnia . ; 3
    Niech Zayn nie umiera ! x dd

    OdpowiedzUsuń
  39. Pisz dalej i tak trzymaj ! Gdy czytałam imaginy ryczalam i śmiałam się jakby zdążyło się to naprawdę, dzięki tobie mogę chociaż przez chwilę uciec od codziennych problemów i trochę się uspokoić KOCHAM CIĘ I TEN BLOG!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Kurwa ... Malik ...
    Niesamowity. Tyle potrafię z Siebie wykrztusić !!
    Nie spodziewałam się czegoś takiego i większość innych czytelników pewnie też się tego nie spodziewała *o*

    Czekam niecierpliwie na kolejną część tego boskiego Opowiadania :*
    Pozdrawiam i weny życzę.

    @Free_Hugs69_

    OdpowiedzUsuń
  42. KURDE MAĆ. ON MUSI PRZEŻYĆ. Niech to bedzie tylko zły sen. Oni muszą być szczęśliwi .. muszą :c

    OdpowiedzUsuń
  43. http://imaginy-one-direction-69.blogspot.com/ zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  44. JAK MOGŁAŚ GO ZABIĆ!
    NO JAK! ON MUSI JESZCZE ŻYĆ !
    MUSI! NIE MA INNEJ OPCJI ... NIE MA!
    Oni jeszcze będą RAZEM szczęśliwi.. razem. <3
    Na Ziemi. W domu. Wychowując ich syna.

    OdpowiedzUsuń
  45. TO OPOWIADANIE JEST TROCHĘ CHORE. NIC TYLKO STALE DO SZPITALA JEŻDŻĄ. I NIECH ZAYN PRZEŻYJE . A JA I TAK NIE SŁUCHAM MUZYKI , KTÓRĄ POKAZUJESZ W LINKACH . BO JEST ŻENUJĄCA ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyno/Chłopaku jeżeli uważasz ,że opowiadanie jest chore oraz muzyka żenująca , nie czytaj tego i widze ,ze się wywyższasz nie ma to jak pisać z caps locka nie ?.

      Usuń
    2. No , a żebyś wiedziała .

      Usuń
  46. Prosze,Niech Zayn jednak jakimś cudem przeżyje ! <3 :'( Smutne, ale fajne więc pisz dalej. ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. OMG :'c CUDOWNE TO JEST PISZ DALEJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Niech on nie umieraaa ... Pisz dalej Zajebisty blog :) < 333

    OdpowiedzUsuń
  49. `~Chyba cię zabije. Jak mogłaś Zayn ? Och oni tyle przeszli a ty go uśmiercasz. Nie nie nie nie... Nie proszę nie rób nam tego. : c . && Płacze asz. T.T

    OdpowiedzUsuń
  50. dodaj dzisiaj kolejny plissssssssssss^^ Jest super, ale troche smutny :'''(

    OdpowiedzUsuń
  51. suuuper pisz dalejj ale trochę dłuższe i o Niallu coś dodasz?

    OdpowiedzUsuń
  52. Superrr tylko proooosze niech on przezyje chociaż to troche nie możliwe .I happy end?.;*

    OdpowiedzUsuń
  53. Suuuper ! Tylko proszę niech Malik jakoś przeżyj
    e !!!

    OdpowiedzUsuń
  54. Kocham całego bloga ;*
    Dziękuję, że piszesz !!!
    I opowiadanie zajebiste kochammm!!!! Jest napięcie, ale w kolejnych częściach wszystko się układa pisz jak najczęściej i jak najwiecej, bo nie wytrzymam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudowny !! ♥ Zapraszam do mnie. :* http://imagineonedirection001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. 69 KOMENTARZY!!!! Haza czuwa!!!!


    OdpowiedzUsuń