Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

środa, 6 marca 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 41


                                    Czyli Imagine z Zayniem cz.41

Włacz to: http://www.youtube.com/watch?v=JF8BRvqGCNs

-[T.I.]...Ja , ja ...- Zaczął mówić Niall ,ale przerywał mu płacz.
-Niall mów !.-Powiedziałam coraz bardziej czując ,ze nie mają dla mnie dobrych wiadomości.
-Mogą państwo , wejść odwiedzić pana Zayna.-Powiedziała podchodząca do nas pielęgniarka.
Wszyscy wpakowali się do sali , chciałam zapytać o co chodzi ,ale nikt i tak by mi nie odpowiedział.
Weszłam do sali ostatnia , robiłam coraz to mniejsze kroki bojąc się co tam zobaczę.
Gdy zobaczyłam całego prawie nie zyjącego Malika , po polikach zaczęły spływać mi łzy .
Ledwo co podniósł głowę , ledwo co wyciągnął do mnie ręke.
Usiadłam koło niego , głośno szlochałam .
-Zayn o co w tym wszystkim chodzi ?.-Mówiłam przez placz.
-Kochanie , aparatura utrzymuje mnie przy zyciu ,ale ja nie chcę tak cierpieć , nie chcę ,abyś widziała jak cierpię , pamiętaj ,że zawsze będe cię kochał ...
-Zayn ,ale co to ma znaczyć ?. -Zapytałam z niezrozumieniem dokładnie jego wypowiedzi.
-Postanowiłem umrzeć , dzisiaj odczepią mnie od tej aparatury...-Powiedział na jednym wdechu mulat.
-Nie !. Zayn nie !. Walcz !. Nie zostwaiaj mnie !. -Prosiłam go , płakałam w jego klatkę piersiową.
-Czy jest pan gotowy?. -Zapytał lekarz wchodząc do sali .
Myślałam ,ze chłopak może jeszcze zmieni zdanie ,że mnie nie zostawi , ze zawalczy , jednak myliłam się.
-Tak jestem.-Powiedział Zayn ,a ja wzięłam dziecko od Nialla i wybiegłam z sali.
Nie chciałam na to patrzeć .
Wybiegł za mną Harry , złapał mnie za ręke i powiedział :
-[T.I.] to jego ostatnie chwilę , bądź przy nim , on cie potrzebuję.
-Harry ja też go potrzebuję rozumiesz !. Ja go kocham !. Nie chcę by mnie zostawiał!.
Chłopak nie odezwał się już słowem , tylko czule mnie przytulił , dał mi się wyplakać w ramię.
Jednak później wzięłam chłopczyka za rączke powiedziałam ,ze nie mogę na to patrzeć i wyszliśmy ze szpitala.
Szłam załamana , chłopak nie wiedział kompletnie co się dzieje , więc biegał radośnie idąc gdzieś koło mnie.
Oddalał się ode mnie , a ja czasem krzyczałam : Synku chodź tu !.
Szłam ze spuszczoną głową , płakałam , miałam dość życia .
Po jakimś czasie zorientowałam się ,ze spuściłam chłopczyka z oczu i nie wiedziałam kompletnie gdzie on jest.
Nagle usłyszałam huk , dźwięk samochodu , krzyk ludzi.../40 komentarzy pisze dalej , piszcie co myślicie o tym Imagnie i o tej części . : *

60 komentarzy:

  1. pisz dalej. świetny *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak. Zawsze. Jest. Okej. Swietnie. Piszesz. I. OpOwIadnaie cale jest. Zajebiste. Rozdzial tez fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebiste te twoje imaginy *.* Pisz dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaczę ;_____; Czemu Ty Mnie doprowadzasz do takiego stanu ?!
    Cudowny, jak zwykle. Znowu coś czego się nie spodziewałam.
    Zayn Ty debilu kurwa mać bądź facet, miej jaja i walcz !! -.- Ja się kiedyś po prostu zastrzelę.

    Super, Kocham. Proszę next' a :3 Pozdro.
    @Free_Hugs69_

    OdpowiedzUsuń
  5. O niee, ja płacze.!
    Oni mają wszyscy życ, ja nie chce żeby ktoś umierał.!!!
    Błagam, KONIEC TEJ CIĄGŁEJ AKCJI.! xd
    Jak masz troche czasu to zapraszam: http://i-just-call-to-say-iloveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny ♥. Ale ja bardzo,bardzo,bardzo,bardzo,bardzo,bardzo,bardzo,bardzo,baaaaaaaarrrrdddddzzzzzzooo nie uśmiercaj Zayn`a . Proszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Baaardzooo proszę nie uśmiercaj Zayn`a.

      Usuń
    2. Tak . Kto jak kto ale zayn musi zyc. No wezz maszjeszcze serce :3 i synek tez niech zyje.

      Usuń
  7. Świetny pisz dalej:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dalej!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. DALEJJJJJJJJJJJJJ ON MUSI ŻYĆ TO DZIECKO I ZAYN pROSZĘ DALEJJJ ZAJEBISTE <3 :* :D musi im sie udać

    OdpowiedzUsuń
  10. DALEJJJJJ!!!!!!!!!! TYLKO PROSZE SZYBCIEJ!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteś mega!!! po prostu robisz ekstra imaginy! kocham to ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cuuuuuuuudowny *.* Tylko bez trupów, błagam <3 :D Pisz dalej i to szybko, nie mogę się doczekać :>

    @olgixx_yolo_1D

    OdpowiedzUsuń
  14. jeeeju. szczerze mówiąc to płaczę.. jest boskie. Mam nadzieje że nie stanie się nic złego.. i że Zayn będzie jeszcze żył.. lubię czytać to opowiadanie. i dla mnie ono może nie mieć końca !

    OdpowiedzUsuń
  15. Zayn umarl .?! ;_; zawsze rycze gdy czytam to opowiadanie.. pisz dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Kooooooooooooooooooocham ! ♥ Dalej pisz :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pisz dalej błagam tylko proszę zeby nikt nieumierał zeby oni byli szczęśliwi plissssssss. <333

    OdpowiedzUsuń
  18. Prooszę dalej *-*
    Jakie emocje .. ;3 Ale nie uśmiercaj nikogo :c

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak bardzo fajnie...... Zayn umiera, dzieco wpada pod autoi najlepiej będzie jeśli T.I. rzuci sie z mostu wiesz........ Niecierpie takich zakończeń. Skoro Zayn umiera to dla mnie jest obojętne co się dalej stanie :(. Nie że mam coś do cb i twoich imaginów. Bardzo je lubie ale......troche......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuchaj nie wiem czy mogę ci wszystko zdradzić ,ale [T.I.] wyszła kiedy Zayna mieli uśmiercać , tak ? .to skąd wiesz czy on umarł na 100 ?. Za poza tym , nie dziecko nie wpadło pod samochód , więcej nie zdradzam , przeczytaj następną część to się dowiesz. ^^

      Usuń
  20. pisz dalej !! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz talent , pisz szybki nexta xx

    OdpowiedzUsuń
  22. pisz nexta bo ja chcem się dowiedzieć co się stanie !!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny poprostu swietny!! Twoje imaginy sprawiają, że się strasznie wczuwam a serce bije mi jak oszalałe ze strachu <3 Pisz dalej!! Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne . *____*
    Next . ; 3
    Masz talent . :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie tylko następny niech będzie dłuższy i niech nikomu się nic nie stanie.
    Proszę niech wszyscy będą żyć ja chcę żeby z Zaynem był nawet Setny Imagin więc niech nikt nie umiera.
    Plisss....

    OdpowiedzUsuń
  26. ty doprowadzasz ludi do łez !! ;( ale tak to jest megaa !!

    OdpowiedzUsuń
  27. zajebisty
    ale jakbyś chciała przeczytać coś innego to ja też piszę bloga
    http://pozorymylaaludziezawodza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnyyy kocham cię <3 tylko proszę nie zabijaj ich bo płacze

    OdpowiedzUsuń
  29. prosze pisz dalej tylko niech oni żyją a tak wgl kocham twojego bloga jest najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Popłakałam się czekam na następne części

    OdpowiedzUsuń
  31. Zajebisty czekam na następny <3 :3

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham twoje Imaginy!!!!! <3<3<3<3 Dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham.! *_* Dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny wyczekiwalam wyczekiwalam i się doczekałam :3 proszę niech Zayn nie umrze nwm może jak usłyszy krzyki tych ludzi to szybko powstrzyma lekarza przed odłączeniem aparatury i każe mu sprawdzić przez okno co się stało na zewnątrz...

    OdpowiedzUsuń
  35. Ty sobie tu Qrwa ze mnie jaj nie rób. Wiesz jak mnie w środku zabolało . Jak się wystraszyłam , niech się okaże , że to był mały kot , albo jakiś lis ... Nie mały , nie mały ;(

    OdpowiedzUsuń
  36. Hahahahaha. Ten imagin rozpierdala system. Czytamy go z kolezankami juz od stycznia i za kazdym razem mamy beke w chuj. Czekamy z niecierpliwoscia na nastepny razdzial i mowie ci to dostojnym glasem, a jak ni napiszesz szybko to przyjdziemy do ciebie szybkim krokiem w piecdziesiat minut i na pewno, chyba tak na 80% odgryziemy ci ucho (szatanski smiech blahahahaha) Pozdrawiamy i czekamy na nexa. Prumnowy ruchacz, Uszogryz, Policjantowy ninia gwalciciel. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * Trumnowy ruchacz

      Usuń
    2. hahahhaah o jacież pierdzielę Xd.

      Usuń
    3. gdzie pierdzielisz? w trumnie? :D czy cię policjant gwałci? xD

      Usuń
  37. Ja płacze nie zabijaj Zayna prosze czekam na kolejny bardziej wesoły

    OdpowiedzUsuń
  38. Dalej, dalej, dalej... Malik nie umieraj! :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Jest świetny ! czekam na nexta ... nie zabijaj Malika i mam nadzieje , że ten samochód nie potrącił chłopczyka ! <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny!!! ;* Pisz daleeej!!! Jest super ;))

    OdpowiedzUsuń
  41. Pisz masz duży talent nie zmarnuj go!

    OdpowiedzUsuń
  42. Dalej pisz szybciej !!!!!!!!!!!!!1 zajebiste <3 :D :****

    OdpowiedzUsuń
  43. Pisz dalej nie mogę się doczekać następnego <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Super ;D Hahahha kocham te twoje imaginy ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. CZTYTAM te wszytskiw cz. cala noc a teraz rycze . BLAGAM CIE dodaj nowego posta :'( !!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Pisz dalej,jesteś świetna w tym co robisz,od wczoraj przeczytałam wszystkie części i po prostu kocham cię i to jak piszesz <3 .Pisz dalej,proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wiem wiem co będzie . x .d To Zayn wpadł pod samochód ratując małego . *_* . hyba cie zabiję to jest najlepsze co czytałam i błagam niech się skończy HAPPY ENDEM . ; 33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę cię jednak zaskoczyć , nie wiem czy dobrze ,ale nie będzie nic w stylu ,ze Zayn ratuje chlopczyka przed samochodem który w niego wjechał , to by było troche nie orginalne ,ale dziękuję <3.

      Usuń