Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

środa, 19 grudnia 2012

Imagine ~One moments~ .Rozdział : 3

                   Imagine z Niallem rodział : 3 . 

Gdy szłam nie mogłam opanować łez . 
Wiedziałam ,że Zayn mnie nie lubi ,że gdy po raz pierwszy Niall mnie mu przedstawił powiedział ,że go skrzywdzę .
Ale ja taka nie byłam ...
Wziełam głęboki wdech i zapukałam do drzwi mulata . 
-[T.I] jak dobrze ,że jesteś . 
Powiedział Zayn zapraszając mnie do domu . 
-Rozgość się . 
Rozebrałam się i usiadłam na kanapie .
-Chcesz czegoś do picia . 
-Nie Zayn , nie dzięki . 
Chłopak usiadł koło mnie , ścisnął mnie mocno za ręke i zaczął mowę : 
-[T.I] ja wiem jak się czujesz ,ale Niall jest załamany i ...
-Zayn , ale ty nic nie rozumiesz , nasz związek się nie układał ...
-Odpowiedź mi na jedno proste pytanie [T.I] .
-Dobra pytaj ...
-Kochasz go ? . 
-Słucham ? . 
-Kochasz Nialla .
Zamurowało mnie . Moja odpowiedź była oczywista . 
-Tak , kocham go .
-To czemu z nim nie jesteś ? . 
-Bo on i ja nie pasujemy do siebie , nasz związek był męczący i ...
-[T.I] w związku zawsze przechodzi się kryzys , trzeba go przejść ,  trzeba uczyć się na błędach , powinnaś to jeszcze przemyśleć , czy tak po prostu chcesz skreślić Nialla ze swojego życia ,ze swojego serca .
-Masz rację Zayn , pomyslę nad tym ...
Poszłam na korytarz , wziełam żakiet i ubrałam buty . 
-[T.I] gdzie idziesz ?  .
- Ja no ...
-Słuchaj jego psychika długo nie wytrzyma ... 
-Zayn , proszę cię  . 
-[T.I] może cię odprowadzić ? . 
-Nie Zayn , ja muszę jeszcze coś załatwić .
Wyszłam trzaskając drzwiami . 
Zayna słowa dały mi dużo do zrozumienia .
Poszłam na most Tower Bridge , tam właśnie poznałam się z Niallem . 
Jednak zauważyłam ,że ktoś tam siedzi .
Siedzi na moście w tym samym miejscu , co ja i Niall kiedyś .
Podeszłam  bliżej , to był Niall . 
Siedział z puszczoną głowę . 
Bałam się ,ale postanowiłam  się do niego  dołączyć .
Usiadłam blisko niego .
Jednak chłopak nawet nie zauważył  . 
Słyszałam jego gorzki płacz . 

Nie mogłam tak dłużej... rozpłakałam się i przez głos który krztusił się łzami powiedziałam : 
-Niall ...
Chłopak obrócił głowę w moją stronę i spytał .
-[T.I] ? ... / Chcecie dalej ? . 
Ps . Jeżeli już to przeczytaliście to skomentujcie . Napiszcie w nim co o nim myślicie i czy wam się podoba oraz czy chcecie dalej . :)
Z góry dzięki . ^^ 

26 komentarzy:

  1. PISZ DALEEEJJJJJJJJJJJ! JEST ŚWIETNYY ! Xxx :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świeetne ! Pisz dalej ! Kocham Twoje imaginy ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaaa chce dalej noo!
    Pisz szybko kolejny bo nie wytrzymam długo czekać !
    Masz talent <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawaj, Następny! Ale jeszcze Dziś! Jeszcze Dziś! Bo świetny Jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawaj dziś !! Wspaniały !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę cię dawaj następna część!! Dzisiaj. Wciągnęło mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisz ,pisz! ;) Lofciam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. zarąbiste zapraszam do mnie
    http://little-things-vas-happenin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , chociaż ja tak nie uważam i na pewno wejdę . ^^

      Usuń
  9. Świetnie piszesz ;) Dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ejjjj czemu w takim momencie??? No, ale i tak świetny, boski, wspaniały, interesujący, piękny, rozkoszny, zarąbisty imagin, ♥ bym wymyśliła więcej słów na temat twojego imadina, lecz niestety muszę zrobić plakat :/ DODAWAJ JAK NAJSZYBCIEJ PROSZĘ ♥ :*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jest zajebisty:D bardzo mi się podoba:3
    a wiec....DALEJ DALEJ DALEJ :D ♥

    _____________________________________
    http://life-forever-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. no w takim momencie ? Dalej ! masz talent .;d

    http://do-not-forget-about-mee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest świetne.
    Już nie mogę doczekać się kolejnego.
    Pisz szybko, bo się załamie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham <3 możesz zajrzeć do mnie? http://marlentomlinson-hazz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bladam cie dalej bo nie wytrzymam !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń