Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 22 grudnia 2012

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracic" rozdział : 2 .

                   Czyli Imagine o Zaynie cz. 2 : 


Pobiegłam przed siebie . 
Zamówiłam sobie bilet vipowski na koncert One Direction .
Teraz zostało mi tylko czekać na samolot do Londynu . 
W końcu trafiłam na najbliższe mi lotnisko . 
Podeszłam do obsługi i zapytałam : 
-Za ile jest najbliższy samolot do Londynu ? . 
-Samolot do Londynu odlatuje za 15 minut . 
-Co ? . Jak to ? . 
-To chce pani kupić ten bilet ? . 
-Tak . 
Zapłaciłam za bilet po czym pobiegłam z stronę samolotu . 
Mój bagaż był naprawdę mały , więc mogłam z nim wejść spokojnie do samolotu . 
Usiadłam wygodnie na fotelu i zaczełam poszukiwać nowych informacji o One direction . 
Patrząc godzinami w ekran telefonu dowiedziałam się wiele fascynujących o nich rzeczy . 
Nawet ich polubiłam . 
Ustawiłam sobie na tapecie zdjęcie Zayna i zaczełam słuchać ich piosenek . 
Film mi się urwał , zasnełam ... 
Obudziłam się przez krzyki : Proszę wstawać , jesteśmy już w Londynie  .
Otworzyłam szeroko oczy i wstałam pół przytomna . 
Gdy wyszłam z samolotu , zauważyłam najpiękniejsze miasto świata : "Londyn" . 
Patrzałam z niedowierzaniem ,że akurat się tutaj znajduję . 
Szłam prosto ,nie zwracając uwagi na nikogo , chciałam tylko odnaleźć Malika .
Po drodze zapytałam parę tutejszych tu mieszkańców czy wiedzą gdzie znajduje się to miejsce . <Pokazywałam na bilet >  .
Ale nikt nie wiedział gdzie się ono znajduje. 
Usiadłam zapłakana na pobliskiej ławce . 
Myśląc ,że nigdy nie zobaczę swojego brata . 
Nagle poczułam ciepły dotyk dłoni na moim ramieniu . 
Obróciłam się lekko ,aby zobaczyć kto to . 
Nie wierzyłam własnym oczom . 
-Może ci w czymś pomóc ?. 
-Za...Zay...Zayn ? .  
Wykrztusiłam  .
-Hahahah tak to ja . 
Spojrzałam w jego czekoladowe oczy . 
-Boże to ty . 
-Tak to ja , a ty jak się nazywasz ? . 
-[T.I.] 
-[T.I.] ? . Czy my się przypadkiem nie znamy ? . 
Nie chciałam ujawniać mu prawdy , nie teraz , nie byłam gotowa .
-Hahah myślę ,że z koncertów . 
-Heh możliwe ,chociaż ty masz takie czekoladowe oczy i ...
O nie on coś podejrzewa , musiałam to przerwać . 
-To pomożesz mi ? . 
-A tak ok .
-Bo nie wiem gdzie teraz macie koncert , a poza tym zgubiłam się i nie mam gdzie mieszkać  . 
-[T.I.] ,a więc tak koncert mamy tu , w tym domu kultury przed tobą , a zanocujesz dzisiaj u mnie .
-Zayn , ja nie mogę u ciebie zanocować . 
-Możesz i to bez dyskusji !  . 
Chłopak złapał mnie za ręke i zaprowadził do reszty swojego zespołu , jednak po jakimś czasie powiedział ,że musi porozmawiac z nimi na osobności . 
Ale ja i tak podsłuchałam rozmowę chłopców którzy wypowiadali się na mój temat : 
-Jezu z kąt masz taką extra laskę , 
-Ona musi być gorąca 
-Ona jest nawet do ciebie bardzo podobna .
-To dziewczyna Zayna ! 
Jednak po chwili usłyszłam też głos mojego brata , Zayna . 
-To nie jest moja dziewczyna ,a co do wypowiedzi Liama tak zgadzam się z tym ,że jest podobna do mnie .
-Dobra stary wyluzuj ... 
Drzwi otworzył mi Niall , mówiąc trochę nie śmiało , krótkie : Wejdź . 
Ja posłusznie weszłam , a chłopcy zaczeli się wszystkiego mnie dopytywać ...
No więc jak przecztałeś już ten rozdział , napisz co o nim sądzisz w komentarzu oraz czy mam pisać dalej .
Z góry bardzo dziękuje .  ^^


16 komentarzy:

  1. Dalej!Świetny jest :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Opowiadania ; ) Dalej ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. co sądzę ? Zarąbisty ! dalejj :)


    http://do-not-forget-about-mee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. On jest świetny proszę pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże !!! Świetny!!!! kocham twoje imaginy!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. KOCHAAAAAMMMMMMMMMM <3 PISZ DALEJ ! Xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisz dalej! Jest świetny! Czeeeekam. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Boooskie *.*
    Next please !!

    OdpowiedzUsuń
  9. boski! dalej!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski ! ubóstwiam twoje imaginy, jutro o 12 chce widzieć następny. ! ; ***
    a dodałabyś jutro dwaaa ? tak dla mnie. < 3 xddd
    Uwielbiam je :3 A skoro Zayn jest taki śliczny, to ona też xd
    Plooose, jutro daj dwa. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jest genialny. Pisz dalej :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. hehe super chciałabym zeby Malik zaprosił mnie na noc !!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne, ale za szybko wszystko się dzieje xP Jednym zdaniem opowiadasz kilka rzeczy. To niemożliwe, żeby kilka zdań sobie wymienili i: "nocujesz u mnie" ;p ale czytam dalej :)

    OdpowiedzUsuń