Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 24 grudnia 2012

Imagine z Niallem "Stara miłość nie rdzewieje Christmas time"

                          Imagine na wasze życznie :)

Imagine z Niallem :

Choinka już przystrojona , jedzenie gotowe , za okna można dostrzec prószący śnieg .
Wigilia .
Jednaj ja nie byłam zadowolona z tego powodu .
Na samą myśl o niej przypominały mi się stare czasy .
Postanowiłam wyjść z domu po czym usiadłam na pobliskiej ławce , wspominając dawne czasy .
Mieszkam w Londynie można powiedzieć ,że już 3 lata , a ja nadal tęskniłam za starym domem .  
Po moim policzku można było dostrzec pojedyncze łzy które odbijały się od światła Lodnyńskich lamp . 
Nagle poczułam ciepły i przyjemny dreszcz na moim poliku .
-Czemu płaczesz ? . 
Zapytał wyraźnie męski głos . 
-Ja wcale nie płacze .
-Ej mi możesz powiedzieć . 
-Bo kiedyś mieszkałam w Irlandii , miałam tam swojego przyjaciela z którym spędzałam każdą wigilię bo nasze rodziny bardzo dobrze się znały , był moją pierwszą miłością ,a zarazem pierwszym chłopakiem , ale tak wyszło ,że musiałam wyjechać , bo tata akurat znalazł tu pracę i akurat ten dzień wyjazdu wypadł w wigilię , ja go zostawiłam , tak bez pożegnania , bez wyjaśnień .
Znowu wybuchłam gorzkim płaczem . 
-[T.I.] ? . 
-Tak ,a z kąt znasz moje imię ? . 
-Pochyl lekko głowę .
Ja posłuchałam się i po chwili dostrzegłam kogoś , kogo tak bardzo mi brakował .
-Niall ? . 
-Jejku nie widzieliśmy się chyba 3 lata . 
Ja rzuciłam się chłopakowi na szyję oddając mu delikatny pocałunek w usta .
Na jego widok , popłakałam sie ,ale tym razem ze szczęścia .
-[T.I.] nie płacz proszę .
-Ale Niall no ja nie mogę .
-Słuchaj może spędzimy tą wigilię razem .
-Chętnie .
Chłopak złapał mnie delikatnie za reke i zaprowadził do swojego domu . 
Niall otworzył drzwi , a ja ujrzałam przepięknie wystrojony dom.
Na scianach widniało dużo zdjęć . 
Podeszłam bliżej ,aby się im przyjrzeć .
Na pierwszym planie dostrzegłam moje i Niall zadjęcie z napisem "Forever" . 
Lekko dotknełam je opuszkami palców , cicho łkając . 
Wtedy przypomniala mi sie jedna rzecz .
-Niall czekaj  ja zaraz przyjdę .
-Gdzie idziesz ? . 
-Czekaj tu na mnie ! . 
I popedziłam do domu po niespodziankę dla Nialla .
Po 15 minutach wróciłam do chłopaka . 
-Gdzie byłaś ? .
-Ja w domu . 
A niespodzianke pozostawilam w korytarzu , tak ,aby blondyn jej nie dostrzegł . 
W końcu weszłam do salonu .
Moje oczy ujrzały fantastycznie przystrojony stół z pełną ilością jedzenia . 
Trochę się zdziwiłam . 
Usiadłam koło chłopaka i zaczelismy wspólny posiłek . 
Dużo wspominaliśmy i rozmawialiśmy podczas objadywanie się smakołykami .
-Niall patrz pierwsza gwiazdka !
-A wiec czas na prezenty !.
-Czekaj tu .
Poszłam na chwile wziąść swoją niespodziankę którą po chwili podarowalam Niallowi .
-Proszę , czekała na ciebie 3 lata .
I po chwili ujrzałam w oczach chłopaka zaszklenie .
-[T.I.] ja zawsze marzyłem o tej gitarze , dziękuje .
Mówił lekko całując mnie w usta .
Niedługo potem chłopak klęknął przede mną i zaczął wyjmować z kieszeni czerwone pudełeczko . 
-[T.I.] szukałem cię od 3 lat , w końcu odnalazłem , czekałem na ten moment równo 3 lata , zdania nadal nie zmieniam , bo nie mogę o tobie zapomnieć , moje uczucia do ciebie nie zgasły , nawet na odwrót , nie moglem się doczekać kiedy znowu wpije się w twoje uwodzicielskie usta , kiedy znowu wtopię się w twoje przepiękne oczy i kiedy znowu ujrze twoją prześliczną twarzyczkę , kocham cię i byłbym najszczęśliwszym chłopakiem na ziemi  gdybyś została moim przezentem wigilijnym na zawsz , a więc [T.I.]zostałabyś moja żoną ? .
-Tak , Niall zostanę twoją żoną . 
Rzucilam się chłopakowi w ramiona oddając delikatny ,ale za to pożądany pocałunek .
To byłam moja najlepsza wigilia życia , odnalazłam swoją miłość której od tak dawna szukałam. 
~Przepraszam ,że taki beznadziejny ,ale jak same wiecie skasował mi się i musiałam pisać od nowa , więc skomentuj co myślisz o tym Imaginie z góry dziękuje <3~

15 komentarzy:

  1. super c: pisz dalej , napiszesz dzisiaj jeszcze jeden, moze byc krótki, tylko o Zaynie , dawno nie było c; prosze :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro napisze obiecuje , a teraz muszem iść sapać bo mama każe bo jutro rano do babci jadem , a więc papataje . :** i dziękuje :)

      Usuń
  2. Jest Boski więcej takich :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu szczęśliwy , dobrze ci wychodzą , masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham twoje Imagine
    Pisz takich więcej proszę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, twoje imaginy są bardzo dobre(...) czekam na następne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny ♥

    http://do-not-forget-about-mee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super imagin;) Podoba mi się ;p
    http://and-little-things-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. powiem tak, troche ci nie wyszedł. według mnie, pisanie: że jakis nieznajomy chlopak podejdzie kiedy ona płacze, powie ze może mu powiedzieć a ona nieznajomemu zaczyna gadać swoja historie. to troche beznajdziejne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Spoko , rozumiem , nie każdemu musi się podobać ten Imagine , albo moje Imagine , zalezy od gustu .

      Usuń
  9. Zgodzę się z Weroniką.

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę nie grzesz on jest świetny. nie wiem co mi jest ale ostatni ciągle płaczę przy twoich imaginach a tym bardziej przy pierwszej piosence . Chyba staje sie bardziej wrażliwa

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem że to nie pora na komentarze bo to jest z grudnia ale dopiero od niedawna mam fb i chciałam powiedzieć , że łza spłynęła mi po policzku gdy to czytałam. Superrr to jest ;}

    OdpowiedzUsuń