Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 23 grudnia 2012

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracic" rozdział : 3 .

                 Czyli Imagine z Zaynem cz. 3 : 


-Z kąt jesteś ? .
-Ja z tond , tu mieszkam od paru lat.-Skłamałam . 
-A ile masz lat ? . 
-17 
-Od kiedy jesteś naszą fanką  ? . 
-Od dawna już ... - Ponownie skłamałam . 
Wypytywali o przeróżne rzeczy . 
-Zaraz zacznie się koncert , chodź [T.I.] .-Powiedział Zayn łapiąc mnie za ręke . 
Chciałam obejrzeć go z miejsca z biletu , jednak chłopacy zaproponowali mi ,żebym obejrzała ze sceny , gdzieś zboku . 
Oczywiście zgodziłam się . 
Zaczęli śpiewać , oczywiście zaczęli od kawałka WMYB .
A ja zaczęłam nucić zwrotki , bo akurat tą piosenkę bardzo dobrze znałam . 
Potem śpiewali Taken oraz More Than This .
-A więc chcę zadedykować piosenkę I Wisch mojej siostrze , mam nadzije ,że mnie słyszy . - Powiedział Zayn. 
Po oku zaczeły spływać mi łzy ,a pod nosem powiedziałam ciche "słyszę" . 
Widziałam jak po jego policzku też pojawiają się pojedyncze łzy . 
Ale nie miałam sił i odwagi ,żeby teraz mu o tym powiedzieć,powiedzieć mu ,że jestem jego siostrą .
-A więc nasz koncert dobiega końca , tę piosenkę chcę zadedykować komuś kogo dzisiaj poznałem , komuś wspaniałemu , [T.I.] to dla ciebie . - Mówił Zayn patrząc w moją stronę . 
Na ciele poczułam lekki dreszcz . 
Kochałam tą piosenkę ,uwielbiałam ją słuchać . 
Koncert się skończył ,a ja rzuciłam sie na Zayna z lekkim płaczem . 
-[T.I.] czemu płaczesz  ? 
-Bo Zayn to było piekne i dziękuje za dedykację . 
-Nie ma za co , jesteś jedną fanką z którą mogą normalnie porozmawiać bo nie drze mi się do ucha . 
Chłopak oddał na moim poliku lekki pocałunek . 
A moje kąciki ust lekko podniosły się do góry  .
-To co [T.I.] idziesz z nami ? . 
-Jasne . - Powiedziałam nadal miejonc ogromny uśmiech na twarzy . 
Zayn kazał mi usiąść koło siebie  . 
Trzymając mnie za ręke dawał innym autografy . 
I jak tu go nie kochać . 
Fanki patrzały na mnie dziwną miną ,parę razy pytały Zayna czy jestem jego dziewczyną , jednak chłopak odpowiadał im ciszą . 
Po rozdanych autografach chłopak zaproponował mi spacer " niespodziankę" . 
Zgodziłam się . 
Chłopak zawiązał mi przepaskę na oczach , tak żebym nic nie widziała . 

Złapał mnie za rękę i wyszeptał mi  do ucha słowa : Ufasz mi ? . 
-Zayn ufam ci . 
Po czym chłopak zaczął mnie prowadzić na dane miejsce ... 
A więc jak przeczytałeś już ten rozdział , to napisz co o nim sądzisz , czy ci się podoba ,czy mam pisać dalej i czy chcecie teraz Imagine świątecznego 1 częściowego , z góry bardzo dziękuje , kocham was <3

16 komentarzy:

  1. Pisz dalej.On jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz dalej. Tylko zwracaj uwagę na gramatykę, bo bardzo często popełniasz błędy. :) Zapraszam do siebie http://onedirectionmoimzyciem.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. pisz daleej, jest świetny ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisz dalej!!
    To jest świetne :) <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy następny rozdział??? Kocham to <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały pisz dalej !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne.. czekam na dalszą część ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. boski , dalej ! :)
    http://do-not-forget-about-mee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. JEzu kocham tego Imagina , dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny :) Dalej ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawaj następną część.!
    Mam parę uwag.
    więć
    1.Twoje imaigny są fajne, ale zbyt krótkie,
    2.radziłabym ci tez zebys bardziej rozwiajała wszystko i zmieniła tło.
    źle się czyta bardzo źle.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super :>>
    Nie czytaj tego kom nade mną. Imaginy są dobrej długości, tło jest fajne i dobrze się czyta. A jej coś przeszkadza to niech idzie do okulisty -.-

    OdpowiedzUsuń
  13. Pisz dalej! Świetna historia :)

    OdpowiedzUsuń