Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 27 grudnia 2012

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracic" rozdział : 5

                                             Czyli Imagine z Zaynem cz . 5

-To dzieje się za szybko . -Skłamałam .
-Rozumiem [T.I.] .- Powiedział oddając mi czule pocałunek w usta .
-Zayn ? .
-Tak ? .
-A co by się stało jakbyś znalazł swoją siostrę ? .
-Byłbym naprawdę szcześliwy .
-A jeżeli ona by cię oszukiwała ? .
-Zalezy w jakim sensie .
-No , ona by cię kochała , ale nie jak brata tylko jako chłopaka .
-To , byłoby dziwne , ale proszę cię nie rozmawiajmy o tym . -Powiedział chłopak z łzą w oku .
-Zayn , przestań nie chce ,żebyś plakał .
Przytuliłam go mocno  .
-Ale [T.I.] wiesz jak to jest stracić kogoś tak bliskiego ? .-Mówił przez płacz .
-Nie wiem . -Ponownie skłamałam .
Tych kłamst było juz za dużo , jednak nie mogłam ujawnić prawdy .
Wyciągnełam komórkę i napisałam krótkiego SmS do "przybranych "rodziców .
Treść :
" Mamo , tato jestem teraz z Zaynem , nie martwcie się o mnie , nie długo się zobaczymy i kocham was "
-Do kogo pisałaś ? .
-Do kolezanki , chciałam sie z nią spotkać .
O nie znowu skłamałam .
Co ja robię , ja się w nim zakochuje , ja go kocham , z każdą minutą coraz bardziej .
Połozyłam się na łóżku z ochotą zaśniecia , jednak tę czynność utrudniał mi mulat , a raczej jego tęczowki, nie mogłam oderwać od nich wzroku .
-[T.I.] ty masz takie czekoladowe tęczówki , takie podobne do mnie ...
-Widzisz , jak się trafiło . - Powiedziałam do chłopaka lekko całując go w nos .
Jego kąciki ust lekko podniosły się do góry .
Chłopak założył na mnie ramię po czym zasnełam ...
Ze snu wyrwał mnie mulat .
-[T.I.] sniadanie ! .
-Już ide , nie jedźcie beze mnie ! .
-To chyba nie możliwe . -Odezwał się dławiący się prawie jedzeniem Niall .
-Rozumiem ! .
Podeszłam do lustra , lekko ogarnełam włosy i zeszlam na dół .
Na sobie miałam nie dawną kupiną pidżamę i nie ukrywam ,że była ona bardzo sexowna  , bo świetnie podkreślała moje atuty .
-Wow [T.I.] jesteś idealna .
-Harry proszę cię przestań . -Powiedział Zayn zimnym głosem w stronę chłopaka.
-No tak ten Zayn to ma szczęście , ale wiesz jak coś to wiesz gdzie mnie szukać .
Mulat oddał mu groźne spojrzenie po czym loczek odwrócił wzrok w inną stronę .
-No więc co na śniadanie ? .
-Ymmm niech pomyślę ,a na co masz ochotę ? .
-Ja bym zjadła płatki takie czekoladowe kuleczki najlepiej z firmy "Fun" , przypomina mi się przy nich dzieciństwo bo ciągle je jadłam .
-Naprawdę? . ja też je jadłem z siostrą . -Powiedział mulat .
-No widzisz duzo osób je jadło , to co macie te płatki? .
-Jasne już ci daje .
Niall podał mi opakowanie z płatkami ,a ja wziełam miskę po czym nasypałam tam sobie pół miski płatek i wlałam trochę mleka .
Usiadłam koło Liama .
Zayn spojrzał się na mnie błagalnym wzrokiem , wtedy lekko przysunełam się do niego .
-No to kiedy nam i całemu światu oznajmicie ,że jesteście parą ? . - Zapytał Louis ... /
Piszcie co sądziecie o tej części i czy chcecie dalej , z góry dziękuje . :**

34 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać nexta , dawaj szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski , a ide tego jeszcze będzie ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej oddaj trochę talentu bo zazdrosze <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny, pisz dalej bo masz talent do tego <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dość ,ze masz talent do rysowania to jeszcze do pisania , dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham , dalej proszę dzisiaj , teraz , oby jak najszybciej ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham , kocham , kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  8. I ty mi jeszcze wmawiasz ,że nie masz talentu do pisania ? Kochanie to jest Boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Normalnie wciągnął mnie ten imagin , wszystkie twoje imaginy mnie wciągają . ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny ^-^
    Boż, ile ja bym dała żeby mieć taki talent jak ty !

    OdpowiedzUsuń
  11. DAWAJ DAWAJ KIEDY NASTĘPNY ?

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedy nn ? Fantastyczne !
    http://do-not-forget-about-mee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pisz następny bo masz wielki talent i nie uktywam że ci zazdroszczę prosze to jest najlepszy imagin jaki czytałam w zyciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. zajebisty jest ten imagin!! nie mogę się doczekać następnej części *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Next nie wiem czy dzisiaj czy jutr , ale dziękuje za te komentarze i nie spodziewałam sie ,że tyle osób czyta ten Imagine . : *

    OdpowiedzUsuń
  16. jest świetny!:> chce dalej NATYCHMIAST!:3
    uwielbiam to♥i czekam na więcej
    zapraszam też do mnie:
    http://life-forever-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny !!! Dalej ! . Najlepsze : odpowiedział dławiący się jedzeniem Niall . haha nie mogę wytrzymać . <3 Kocham Twoje Opowiadania .

    OdpowiedzUsuń
  18. Dalej plisss !!! On się w końcu dowie że to jego siostra !! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Bożee .. to jest cudowne <3 next : **

    OdpowiedzUsuń
  20. Dalej !!! Swiettne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytam to po raz 100 i cały czas mi się podoba;)
    dawaj dalej;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale naplatałaś ;D dalej ;) nje moge sie doczekac reakcji Zayna jak mu powie ze jest jego siostra :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny <3 kiedy nastepny rozdzial ? :D

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny blog. Nie moge oderwać oczu od niego. Pisz dalej kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziekuje , kocham was i next jutro najprawdopodobniej . <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Zajebisty... Nie mogę doczekać się następnej części :))))

    OdpowiedzUsuń
  27. Super...Napisz dale!!!!! <3 :* :D :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny, i tak pewnie nie przeczytasz teraz tych moich komów, ale co mi tam ;)Lecę do następnego *o* Trolololo

    OdpowiedzUsuń