Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 21 grudnia 2012

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracic" rozdział : 1 .

                         Czyli 1 cz. Imagine z Zaynem


Jak co wieczór siedzę właśnie w domu .
Jedząc z rodzicami wspólny posiłek .
Zazwyczaj było cicho i spokojnie . 
Jednak tę ciszę przerwała mi mama oznajmiając mi ,że musi mi coś powiedzieć . 

Usiadła koło mnie , złapała mnie za rękę i zaczęła mowę : 
-[T.I.] chcieliśmy ci coś powiedzieć , bo wiesz czekaliśmy na odpowiedni moment i ...
-Mamo mów ! . 
-Wiesz ten zespół One Direction ?. 
-No wiem . 
-To słuchaj , bo jeden z nich jest twoim bratem i ...
-,Że co, jak to ? . Zostawiliście go , co to ma znaczyć ? . 
-Nie my go nie , bo...
-A co zrobiliście ? . 
Do waszej rozmowy wtrącił się ojciec . 
-Jesteś adoptowana . 
-Co ? . Czy wy siebie słyszycie ?. dobry żart . 
Prychnełaś śmiechem .
-Córeczko to nie żart . 
-Jak mogliście przez tyle lat mnie oszukiwać ! Nie nawidzę was ! . 
-Ale córeczko . 
-Skończ nie jestem twoją córeczką !. 
Widziałam jak po policzkach moich "rodziców" leją się łzy . 
Jednak ja nie mogłam tego pojąć .
Poszłam do pokoju , zamknęłam je na klucz . 
Zaczęłam ryczeć , ryczeć jak nigdy w życiu .
I ,że niby który jest moim bratem ? . 
Który z nich ? . 
Poszperałam trochę w internecie o zespole One Direction . 
Zobaczyłam parę newsów na temat : "Zayn Malik poszukuje swojej biologicznej siostry " .
A więc ten chłopak o ciemniejszej karnacji to mój brat . 
Zaczęlam czytać dalej : " W wieku 5 roku życia [T.I.] zgubiła się w Londynie , do tej pory jej nie odnaleźliśmy , a minęło już 12lat . Miałem z nią bardzo dobry kontakt , tak bardzo chciałbym ja jeszcze zobaczyć , dotknąć jej , wygadać się jej , bronić jej , po prostu ją mieć przy sobie , ale obawiam się ,ze to nie możliwe , ze ona nie żyję , jednak nie poddaje się i gdyby nie wiem co będe szukał jej dalej "...
Popatrzałam na jego zdjęcie , on był taki podobny do mnie . 
Ta sama karnacja , ten sam kolor włosów , ten sam uśmiech , te same czekoladowe oczy .
Po moim policzku łzy zaczęły toczyć zaciętą wojnę ,a w głowie miałam dylemat . 
Spakowałam walizkę  , wzięłam swoje kieszonkowe oraz swoją kartę kredytową , schowałam do kieszeni paszport i telefon . 
Byłam już gotowa . 
Mieszkaliśmy w domku jednorodzinnym , a mój pokój znajdował sie na 1 piętrze .
A więc otworzyłam okno i wyskoczyłam przez nie . 
Na razie  nie chciałam przebywać w tym domu . 
Nie miałam na to ochoty .
Chciałam spotkać się z Zaynem .
Jednak bałam się  ,że mnie nie pozna ,że mi nie uwierzy .
W końcu tyle lat minęło ... 
Chcecie dalej ? . 
Jak już przeczytaliście 1 część to skomentujcie , czy wam się podoba co o niej sądzicie.
Dla mnie to bardzo ważne i z góry dzięki . <3

25 komentarzy:

  1. Opowiadanie fajne , ale popełniłaś pewien błąd . Mianowicie piszesz , że [T.I] jest adoptowana, więc jakim cudem jest podobna do Zayn'a ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytaj uważnie , chodzi o to ,że ona jest podobna do Zayna bo to jest jej prawdziwy brat ,ale nie jest synem jej pszyszywanych "rodziców" . Ona jest siostrą Zayna , jej "pszyszywani" rodzice się o tym dowiedzieli i jej o tym powiedzieli po czym dodali ,że nie jest ich córką ,a Zayn to jej bilogiczny brat który stara się wraz z rodziną i prawdziwymi rodzicami jej odnaleźć . Mam nadzieję ,ze dobrze ci to wytłumaczyłam . :)

      Usuń
    2. No [T.I] jest adoptowana a jej brat to Malik.Bo ci rodzice Zayn'a są jej prawdziwymi.

      Usuń
  2. Piękne <3 Dawaj Dalej :))

    OdpowiedzUsuń
  3. daleej <3 kiedy następne ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega, pisz dalej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Następna częśc druga jestem bardzo ciekawa <3 Pliss <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dalej , dalej , dalej ! Proszę , proszę! Świeeetny *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. dalej.;D boskie ♥

    http://do-not-forget-about-mee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. SUPER ! DALEJ ! <3 TEŻ BYM CHCIAŁA MIEĆ TAKIEGO BRATA ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. zacne.♥ dawaj dalej! :) x ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. ALE FE ALE FE ALE FE ,,,, FEnomenalne , Fantastyczne no i Fajne też

    OdpowiedzUsuń
  11. AASJHSHJSHJVFGDBFSJJHDFS *.*
    MASZ TALENT ! ZAKOCHAM SIĘ :O <#

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisz szybko dalej , to jest świetne . :)

    OdpowiedzUsuń
  13. DALEJ!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. dalej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham te twoje imaginy :]
    A i jeszcze coś ... Wesooołych Świąt !!! :')

    OdpowiedzUsuń
  16. super, zapraszam do mnie http://everymomentiseternity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń