Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 29 grudnia 2012

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 7

                    Czyli 7 cz. Imagine z Zaynem 


Do pokoju wszedł Harry .
-[T.I.] chciałem cię przeprosić , no wiem jak bardzo zależy ci na Zaynie , ale nie mogłem się powstrzymać .
-Rozumiem Harry . -Mówiłam z lekką nutą smutku i żalu .
-[T.I.] co jest ? . Czemu się pakujesz ? .
-A tak , bo muszę wyjechać . 
-Co ? . Jeżeli to przeze mnie to proszę nie wyjeżdżaj . 
-Harry ,ale  ...
-Nie wyjeżdżaj proszę ,wiesz jak Zayn się załamie on cię kocha ! .
Zastanowiłam się nad tym , przecież nie mogłam zyć w wiecznym kłamstwie , kiedyś musiało do tego dość ,ze mu o tym powiem . 
-Harry dobra zostanę ,ale nie mów nic Zaynowi .
-Zgoda . 
-To hm... mógłbyś zostawić mnie samą ? . 
-Jasne . 
Chłopak wyszedł z pomieszczenia ,a ja zaczełam od nowa rozpakowywać swoje rzeczy . 
Po czym ubrałam na siebie swoją ulubioną sukienkę , zrobiłam lekki makijaż i poszłam w swoich naturalnych lekko kręconych włosach na dół .
Na kanapie siedział zamyślony Zayn . 
-Ej Zayn co ci jest ? . 
-Nie nic ... . -Powiedział ze smutkiem w głosie
-Mi możesz powiedzieć . 
-Tęsknie za rodziną , za siostrą za wszystkimi . 
-Zayn , ja też tęsknie .
Przyblizyłam się lekko do chłopaka i dosyc mocno go ścisnełam .
-[T.I.] to co idziemy już na tą kolację ? . 
-Jasne ja jestem gotowa .
Chłopak oddał mi soczystego buziaka po czym nałożył na siebie bejsbolówkę i trzymając sie za ręce wyszliśmy . 
Szliśmy do jego ulubionej knajpy .
Nagle do chłopaka zadzwonił telefon .
-Ogladałeś już nasz dzisiejszy wywiad ? . 
-Jaki wywiad ?.-Zapytał Zayn ze strachem i obawą w głosie .
-No normalny , tylko ,ze bez ciebie .
-Nie oglądałem  .
-To szkoda .
-Louis co narobiłeś ? . 
-No wiesz wygadałem się o twoim związku .
-Louis zabije cię , jak mogłeś ! .Ja to miałem powiedzieć nie ty ! . -Krzyknął dosyć głośno mulat . 
-No sorry .
-Pogadamy jak wrócę . 
Chłopak zakończył rozmowę ,a ja próbowałam dopytać się o co chodzi , jednak nie chcial mi powiedzieć .
Byliśmy już na miejscu , ta restauracja wyglądała jak z bajki .
Usiedliśmy przy stole i chwilę później zaczeliśmy zamawiać dania . 
Nastała cisza , tylko ja i Zayn , coraz bardziej wgłebialiśmy się w swoje czekoladowe tęczówki .
-[T.I.] muszę ci coś powiedziec . -Powiedział mulat ,a w głosie było słychać lekki stres .
-No to mów . 
-Ja cię kocham , przypominasz mi kogoś z dzieciństwa , wiem ,ze nie znamy się długo ,ale ja czuję jakbym znał cię od dawna i czy chciałabyś zostać moja dziewczyną  ? . 
Po tych słowach wybuchnełam placzem .
Wybiegłam z restauracji ,żeby się otrząsnąć .
Jednak chłopak nie odpuścił i pobiegł za mną ,aby dowiedziec się dlaczego moja reakcja była taka ,a nie inna . 
-[T.I.] co jest ? . Nie kochasz mnie ?  .
-Kocham cię i to bardzo , nigdy nikogo tak nie kochałam jak ciebie  . -Powiedziałam lekko zacinając się .
-To zostaniesz moją dziewczyną ? . -Powiedział chłopak z lekką nutą nadziei 
-Nie Zayn , ja ... , ja ... nie mogę .
-Czemu ? . 
-Bo jestem twoją siostrą ! .../
Obiecuję ,że w następnej części , rozdziale juz wszysto się wyjaśni , mam nadzieję ,że wytrzymacie , i komentujcie skarby , jak będzie 20 komentarzy to dam dalej
Ps. Będą chyba jeszcze 2 lub 1 rozdział i koniec ,trochę szkoda, no chyba ,że wymyślę coś jeszcze ,ale powiem wam ,że mam nie zły pomysł na następnego Imagine . :D 

39 komentarzy:

  1. Dawaj dalej no !

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę dowiedzieć się jego reakcji wieć pisz next .

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz dalej to jest świetne

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest świetny *_____*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już nie mogę się doczkać następnej części :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisz dalej jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten Imagin jest świetny , szkoda ,że tak szybko kończysz : <

    OdpowiedzUsuń
  8. Dalej , Dalej , Dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  9. dawaj następny plis <3 <3 :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. dalej .;D
    http://do-not-forget-about-mee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawaj dalej jest świetny napisz jeszcze dzisiaj :D .

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisz następny! Juz nie mogę się doczekać! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest super. Masz talent. Zapraszam na naszą stronkę <3 http://thisispassion1dandjb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny *.*
    Dalej ! . :D

    OdpowiedzUsuń
  16. OOOOO BOŻE SUPER genilne podoba mi się;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę niech on ją zrozumie ... < 333 Twoje imaginy są świetne, dawaj kolejną część !! ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny *.* Boże nie moge sie doczekać kolejnego , zapraszam do mnie na nowego bloga - > http://memories-never-die-effy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. hej fajny imagine . nie moge się doczekać następnego rozdziału !!

    OdpowiedzUsuń
  20. TO JEST SUPEROWE :) :* <3

    OdpowiedzUsuń
  21. jeju no dlaczego przerywasz w takich momentach..? przec Ciebie nie bedę mogła spać,jak dziś nie dodasz następnego rozdzialu..! xd ;p GENIALNY imagin <3

    OdpowiedzUsuń
  22. jeeeeju. nie moge. akurat w tym momencie musialaś przerwać ??:D KOCHAM TO !

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny ! DALEJ ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  24. Święty, Uwielbiam! <3 Next!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedy będzie dalsza część?! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Mmm...♥
    Czeeeeemu przerwałaś w takim momencieeeeee????
    Piisz szybkoo DALEJ!!!♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Ohhh swietny imagine prosze dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dlaczego akurat w tym momencie przerwałaś?! :C
    Śeieetne to *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki, za błąd xD
      *Świeeeeetne ! ♥

      Usuń
  29. Świetny tylko to troche chore ze przespał sie ze swoja siostrą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz hm ... Dowiesz się w następnej części jak to jest . :d

      Usuń
  30. *o* Zgadzam się z osobą wyżej!

    OdpowiedzUsuń