Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 29 grudnia 2012

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracic" rozdział : 6


                     Czyli 6 cz. Imagine o Zaynie


Razem z Zaynem odwróciliśmy głowe do siebie i spojrzeliśmy sobie prosto w tęczówki .
Mulat złapał mnie za rękę , po czym zwrócił się w stronę Louisa .
-Myślę ,że nie długo .
-Zayn ma dziewczynę ha ha ha . - Krzyczał Niall na caly dom .
-Zamknij się Niall !
Wpadłam w trans .
Zaczełam przypominac sobie ,że on jest moim bratem i nie możemy być razem .
A ja go kocham .
Po moim poliku łzy zaczęły toczyć zaciętą walkę .
-[T.I.] co jest  ? . -Zapytał się przejmującym głosem Zayn  .
Ja mu nie odpowiedziałam , po prostu nie chciałam .
Odsunełam krzesło i poszłam na górę do pokoju .
Za sobą słyszałam kroki .
Potem poczułam ciepły dreszcz na mojej ręce które zaczął przechodzić przez całe ciało .
Nie chciałam ,żeby chłopak widzial jak się rozklejam .
Nie chciałam ,żeby widział jak cierpię .
-[T.I.] co jest  ? . -Usłyszałam zatroskany głos mulata .
-Zayn nic .
-Widze ,że coś ci jest .
Odwróciłam głowę w jego stronę .
-Zayn ja nie mogę wam przeszkadzać , muszę wyjechać .
-[T.I.] nie pozwalam ci ! .
-Ale Zayn tak bedzie lepiej .
-[T.i.] nie proszę .
A po poliku chłopaka toczyły sie łzy .
Gdy zobaczyłam ,że on przeze mnie płacze nie mogłam bo prostu było mi go szkoda .
-Zostanę .
-[T.I.] dziękuje ! .
Pocałował mnie namiętnie w usta i kontynuował dialog .
-[T.I.] słuchaj dzisiaj o 16:00 spędzisz ze mną miły wieczór ?.
-Zapraszasz mnie na randkę  ? .
-Tak .
-Jasne !.
Rzuciłam się na niego .
A on ze mną na rękach zaprowadził mnie do pokoju .
Rzucił mnie na łóżku i zaczynał całować po szyi .
Spojrzałam w jego tęczówki .
Zaczełam zdejmować jego spodnie , a on moja bluzkę .
Nie panowałam nad sobą , pragnełam tego .
Po chwili nasze ciuchy znalazły się na ziemi .
Oboje pieściliśmy swoje ciało .
Chłopak po chwili wszedł do mnie ,a ja próbowałam nie wrzeszczeć ,żeby chłopacy mnie nie usłyszeli .
Na karku czułam ,  jego ciepły oddech .
Nagle usłyszałam jak ktos otwiera drzwi .
-Sorry nie chciałem , chciałem tylko zobaczyc jak [T.I.] się czuje .
-Harry kurwa wyjdź z tond - Krzyknął mulat .
-A nie mogę się przyłączyć ? .
-Harry bo jak podejde to .
-Zayn no chyba teraz nie podejdziesz . -Zachichotał Harry .
Zayna zatkało więc ja się wtrąciłam .
-Jak z tond pójdziesz to dam ci całusa ok ? .
-Ok .
I chłopaka po chwili nie było .
-[T.I.] ,ale no wiesz nie ? . ...
-Zay  tak wiem .
Kontynuowaliśmy to co robilismy przed wejściem loczka .
I po chwili doszliśmy .
Zmęczeni padliśmy na łóżko .
I po chwili usłyszałam jak znowu ktoś złapał za klamkę drzwi .
-Louis wypierdalaj ! . -Krzyknął mulat .
-Ale słyszałem ,że niezła zabawa tu jest .
-Wyjdź ! .
-Nie wyjdę do puki [T.I.] nie powie ,że da mi buziaka .
-Dam ci buziaka jak wyjdziesz !.
-Ok juz idę , nie przeszkadzajcie sobie .
-W końcu spokój ! . -Powiedział mulat lekko wpijając się w moje usta .
-Taa .
-Nie no znowu ktoś tu idzie ! .-Krzyknął mulat .
-Hej [T.I.] ! .-Powiedzieli Liam i Niall .
-Wyjdźcie z tond kurwa no !.
-Zayn bez bulwersu ! .
-Haha dobra dostaniecie ode mnie buziaka jak wyjdziecie ! .
-Ok , juz nas nie ma ! .
I wyszli .
Spojrzalam się na Zayna , jego wyraz twarzy nie był za bardzo zadowolony .
Spytałam :
-Jesteś zły ? .
-Tak , na nich i na ciebie .
-Na mnie ? .
-No tak bo bedziesz ich całować .
-Ale głuptasie i tak ciebie najbardziej kocham ! .
Chłopak uśmiechnął się i dał mi buziaka ,ale tym razem w policzek .
Wstałam nałożyłam na siebie bieliznę i zeszłam na dół .
-Ej [T.I.] no , czemu ty nasz tak kusisz ? . -Zapytał Harry .
-Niby czym ? .
-Sobą ! .
Z dołu usłyszałam głos Zayna .
-Ej ona jest moja ! .
-Jasne ... -Odpowiedział Harry .
-To ktoś chce buziaka ? .
-No chyba wszystkim obiecywałaś .
Podeszłam do Liama dałam mu lekkiego buziaka w usta ,a potem do Nialla któremu też oddałam lekkiego buziaka .
Z Louisem było gorzej bo wbił się ostro w moje usta .
-Ej ,a ja  ?.
-A no tak Harry zapomniałam .
Podeszłam do chłopak chcąc oddać mu delikatnego buziaka , jednak on przeszedł do konkretów zaczął mnie namiętnie całować . Odepchnełam lekko chłopaka i krzyknełam :
-Harry kurwa co to ma być !? .
-[T.I.] no wiesz . -Powiedział chłopak łapiąc mnie za biodro .
Zostaw mnie .
Pobiegłam z płaczem na górę .
-[T.I.] co jest ? . -Zapytał Zayn
-Nic .
-No powiedz ? .
-Nie ważne .
-No ,ale [T.I.] .
-Zostaw mnie samą .
-Dobra , już idę ,ale jak będziesz mnie potrzebować to wiesz gdzie jestem .
-Jasne .
Pogrążałam się w smutku i rozpaczy .
Zrobiłam to z własnym bratem , czy ja upadłam na głowę .
Jednak postanowiłam wyjechać , myślałam ,że tak będzie lepiej .
Zaczełam pakować walizkę gdy nagle ...
Co myślicie o tym rozdziale ? .
Piszcie komentarze czy wam się podoba i czy chcecie nexta . :)
Z góry dziękuje <3 .

32 komentarze:

  1. Dziewczyna jaka ty masz wyobraźnie ! xd dalej .:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kazirodztwo O.o o nie ;__; !

    OdpowiedzUsuń
  3. O Boże romans z bratem i jego przyjacielem XD tajne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne , dalej ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej , dalej , dalej !

    OdpowiedzUsuń
  6. Super , pisz dalej !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu boski!!!! Miałam beke <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy ona mu powie ,że jest jego siostrą ?
    Ale co do imaginu to fajny

    OdpowiedzUsuń
  9. Moge was zapewnić ,że w następnym rozdziale wszystko się wyjaśni i będzie ciekawie , bo pewnie się tego nie spodziewacie . :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm...♥ , kiedy daalej?
    Pisz... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. boski <3 czekam na następna część :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Super :D .
    Pisz dalej ! . x dd

    OdpowiedzUsuń
  13. HAHAHAHA ZAJEBISTE !! TEŻ BYM TAK CHCIAŁA xD NAJLEPSZE Z TYMI BUZIAKAMI ;****

    OdpowiedzUsuń
  14. Super <3
    Ale to mnie lekko zaczyna przerażać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne imagine . nie moge sie doczekac nastepnego rozdziału .

    OdpowiedzUsuń
  16. OOOOOOOOOO
    MEGA FAJNE!!!!!!;)
    NIE MOGE SIE DOCZEKAĆ NASTĘPNEGO;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super.! Już chcę następny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne i dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kiedy dodasz następną część

    OdpowiedzUsuń
  20. Jutro prawdopodobnie . :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nastęęępny !! Ale nie chcę potem pocieszać biednego Zayn'a kiedy dowie się, że ruchał siostrę ... ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie , wszystko się wyjaśni kochana . :)

      Usuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczny ! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ha ha ha :D O kurwa, żebyś ty mnie widziałam jak zaczęłam się brechtać przed tym laptopem! Harry mnie rozwala! Jak zawsze z resztą. Imagine był super. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przez ciebie jak to przeczytałam to spadłam z dywanu i złamałam rękę w kolanie!!! Kurwa wypierdalasz na maxa!!!

    OdpowiedzUsuń