Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

środa, 26 grudnia 2012

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracic" rozdział : 4 .

                Czyli Imagine z Zaynem cz . 4 


-Juz jesteśmy . -Mówił chłopak zdejmując mi opaskę z oczu . 
Popatrzałam dookoła , nic fascynującego , Londyńskie ulice i nic więcej . 
-Zayn ee ? . 
-Cicho [T.I.] policz do 3
-1
-2
-3
Poczułam zimną ciecz na moim ciele . 
Zauważyłam ,że stoimy na sierodku mini fontann gdzie leciała z nich kolorowa woda co kilka godzin .
Zaczełam się śmiać i uciekać Zaynowi , a on biegł za mną chcąc mnie złapać  .
W pewnym momencie poczułam na biodrze ciepłe ręce mulata . 
Spojrzeliśmy sobie głęboko w oczy , po czym chłopak lekko przybliżył mnie do siebie i zaczeliśmy się namiętnie wręcz pożądanie całować . 
Po oderwaniu się od naszego pocałunku chłopak idąc ze mną za ręke . 
Poszliśmy do domu chłopaków .
Chłopacy tak dziwnie się uśmiechali na nasz widok . 
-Cześć chłopcy !
-Hej [T.I.] ! . 
-Może byśmy coś pooglądali ? . -Zaproponowałam zmieniając przy nich ubrania .
-Wow [T.I] em jezu ... 
-Tak , pooglądamy . -Powiedział Zayn szturchając lekko Harrego . 
-No co ? . 
-Nie podniecaj się za bardzo . 
-No dobra , nie bede przecież startował do twojej laski , a może ...
-A tylko ...
-Dobra tylko nie bij ! .
Wtuliłam się lekko w Zayna i zaczeliśmy oglądać jakiś Horror .
Śmiałam się ciągle z Nialla który chował się pod stół .
A w najgorszych momentach ukrywałam twarz w ciało Zayna .
-No więc koniec filmu , dobranoc ! . 
-Dobranoc Harry !. 
-Niall wyłaź z pod stołu . 
-To ja ide na górę dobranoc kochani .
-Dobranoc [T.I.] 
-To ja pójdę z tobą . -Zaproponował Zayn .
-UuUUUuUUUu...
-Zamknijcie się .- 
Zaśmiałam się lekko i złapałam chłopaka za ręke po czym poszliśmy na górę .
Nie mogłam się opanować , zamkneliśmy drzwi i od razu przeszliśmy do konkretów .
Zayn zaczął całować mnie po całym ciele , ja zaczełam rozpinać mu koszulę .
Zakochiwałam się w nim .
Jednak w pewnym momencie wszystko mi się przypomniało .
-Stop Zayn nie mogę ! . -Powiedziałam odpychając lekko chłopaka .
-Dlaczego [T.I.] ? . ... /
Piszcie w komentarzu co myślicie o tej części , o tym imagine , czy chcecie nexta itp . 
Z góry dziękuje . :**

28 komentarzy:

  1. Jezu jaki ty masz talent , dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Troche za krótki , chcem więcej , nie wytrzymam , pisz !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham , kocham i jeszcze raz kocham :*

    OdpowiedzUsuń
  4. No , ja chcę dalej ... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu akórat w takich momentach ? Dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oddaj mi swój talent do pisania , masz same boskie Imaginy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuuper *-*
    Jeszcze nigdy nie czytałam u Cb złego imagina, wszystkie są rewelacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej dziękuje , chciaż myślę ,że nie mam za bardzo talentu do Imagine to dziękuje wam , ci za takie słowa . :)

      Usuń
  9. popieram resztę .;D Masz talent :) Boskie ♥

    http://do-not-forget-about-mee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje wam za tak miłe słowa <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajebisty napisz dzisiaj nastepna czesc,pliska :) <3

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko weź zajebisty to za mało powiedziane ... Nie mam słow żeby opisać to jak jest świenty...
    KIEDY BĘDZIE KOLEJNA CZĘŚĆ ???

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmm...♥
    Pisz daalej !

    OdpowiedzUsuń
  14. Dajesz nastepną części to super i jeszcze w takim momencie przerwyac ?? Następna :)<3333 Kocham <33

    OdpowiedzUsuń
  15. czemu ja dopiero teraz znalazłam Twojego bloga?! jest boski, mega piszesz, mam nadzieję ze ona się ogarnie i powie mu ze jest jego siostrą, on za nia tęskni, co sobie pomyśli jak powie mu ze ona wiedziała ze jest jego bratem? pisz szybko nn!
    + zapraszam do mnie: http://i-love-creation.blogspot.com/ oraz
    http://dopokibede.blogspot.com/ :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny, boże niech sie okaże ze ona nie jest jego siostra i bedą razem...............plisss!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dalej. Ale błagam niech oba nie będzie jego siostrą :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Pisz Dalej proszeeeeeeeee !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. OMG! *O* Napięcie rośnie.
    Ps
    RODZEŃSTWO??? xD

    OdpowiedzUsuń