Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 30 grudnia 2012

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 8

                     Czyli Imagine z Zaynem cz. 8 


-Nie żartuj sobię [T.I.] bo to nie jest smieszne ! .
-Zayn ,ale ja mówię prawdę .
-Czemu , mi tego wcześniej nie powiedziałaś , wtedy ...
-Co wtedy bys mnie nie kochał ?, nie przespał byś sie ze mną? , nie popełnił byś tego błędu ?! . 
-[T.I.] kurwa nie chcę cię znać . - Powiedział mulat po czym lekko odpychając mnie i pobiegł w przeciwnym kierunku . 
Zaczełam plakać , starciłam swoją miłość , straciłam tak ważną mi osobę .
Chciałam zawalczyć ,ale wiedziałam ,ze to i tak by nic nie dało . 
Poszłam przed siebie po czym usiadłam na pobliskiej ławce .
Załamana zaczełam wspominać jak to było kiedy nawet nie wiedziałam o tym ,że Zayn jest moim bratem .
To były można powiedzieć bardzo dobra dla mnie czasy bo nie czułam tego co teraz .
A własnie w tej chwili czułam to samo gdy dowiedziałam się ,ze jestem adoptowana .
Czułam się ,że nie mam po co zyć .
Nagle poczułam wibrację mojego telefonu . 
Odebralam dosyć energicznie telefon :
-Córeczko , co tam u ciebie ? . 
-Mamo nic . -Powiedziałam z lekkim zalem w głosie .
-Ty płaczesz ?.
-Nie .
-Słuchaj córeczko , nie wiem czy to dla ciebie dobra informacja ,ale nie jesteś ...
-Halo , Halo ?! .
Niech to szlak telefon mi się rozładował . 
Zakryłam rękoma twarz i zaczełam rozmyślać co takiego chciała powiedziec mi przebrana "mama".
Czułam zagubienie , myśli błądziły mi po głowie .
Nagle usłyszałam przed sobą cichutki dziewczęcy głos .
-[T.I.]? . 
-YY tak ,a my się znamy  ? .-Mówiłam wpatrując się w dosyć ładną dziewczynę o ciemnej karnacji .
-No co ty nie pamiętasz mnie ? . -Zapytała z radosnym brzmieniem głosu .
-No nie za bardzo . -Powiedziałam nie pewnie . 
-Ja jestem [T.I] , no wiesz siostra Zayna , byliśmy kiedyś najlepszymi przyjaciółkami .
-Co ? . Przeciez to ja ... 
Ale zdania nie dokończyłam , bo przypomniałam sobie o wcześniejszej rozmowie z "Mamą".
-A tak ,a możesz mi powiedzieć ,czemu mamy tak samo na imię ? . 
-Nasze mamy bardzo dobrze się znały , akurat zaszły w tym samym roku w ciąże i postanowiły dac nam takie same imiona .
-Jasne .
-Słuchaj ,a wiesz może gdzie mieszka Zayn .
Wtedy pomyślałam o mulacie , złapałam dziewczyne za ręke i biegłam w stronę jego domu .
Chciałam mu to wszystko wyjaśnić , chciałam z nim pogadać o całej zaistniałej sytuacji .
W nie całe 15 minut byłysmy na miejscu , dziwnym trafem drzwi były otwarte .
Przerażona weszłam do pomieszczenia z przeczuciem ,że coś się stało .


41 komentarzy:

  1. I co zobaczyła ? Dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę krótka ta część ,a ja chcę więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz dalej , już nie mogę się doczekać :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Next polseee :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dalej kochana , masz talent <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oddaj chodź trochę talentu proszę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Przez ciebie nie będe mogła spać , bo nie wiem co się stanie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski , pisz dalej , a kiedy bedzie next ? . :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę napisz dalej ale kiedy będzie next? <3 To jest świetne.!

    OdpowiedzUsuń
  10. dalej no .;D W takim momencie ? ;/ xd

    OdpowiedzUsuń
  11. TO JEST ZAJEBISTE...CZEGO W TAKIM MOMENCIE SKONCZYLAS????
    NAPISZ DZISIAJ NASTEPNA CZESC.... BARDZO PROSZE :) <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  12. zajebisty imagine . nie moge sie doczekac nastepnego rozdział

    OdpowiedzUsuń
  13. Next będzie jak będzie 30 komentarzy xD .

    OdpowiedzUsuń
  14. NOOO i oto chodzi...
    super mam nadzieję że Zayn nie umrze ani nie zapadnie w śpiączke;O
    nie mogę się doczekać następnej części..

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega ! Tylko niech nie umiera , ani nie zapada w śpiączke .

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś naprawdę dobra w tym co robisz , piszesz wspaniałe imaginy , chce się je ciągle czytać bo trzymają w napięciu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Daaalej, proszę!! <3
    Ale namieszałaś ;P
    Ann./;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Nexta poproszę! Meeega :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Daaaaaaleeeeej *-*

    OdpowiedzUsuń
  20. O kurde ale mega! Dalej ! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Boski jest :D Dalej ! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. OMG dalej!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Cud Miód i Malinki :)
    No, dalej dziewczyny jeszcze 2 komcie i next !!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dalej błagam cię!!!! Od. Proszę niech będzie Happy End :)

    OdpowiedzUsuń
  25. już jest ponad 30 dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Dalej :D Pisz szybko < 3

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejj.. Jesteś świetna ;33 Proszę next i to w trybie nał ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest suuper *u* pisz dalej ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Woow , pisz dalej ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. superr. next !!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

  31. Next'a Pleaase!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Takkk dalej ;>>>

    OdpowiedzUsuń
  33. Weź mnie nie trzymaj w takim napięciu! Świetne

    OdpowiedzUsuń