Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 20 grudnia 2012

Imagine ~One moments~ .Rozdział : 4

                                           Imagine o Niallu cz. 4 < Ostatnia>

-Niall słuchaj ! .
Mówiłam łapiąc go za rękę i ciągnąc ja do góry , z prośbą ,aby wstał .
Chłopak wstał , razem ze mną .
Patrzeliśmy sobie nawzajem w nasze zapłakane oczy .
Widziałam jak z jego oka wylewają się łzy .
-[T.I] ja cię kocham i no czemu tak musiało się stać ?  .
-Niall ja ciebie też ,ale po prostu zraniłeś mnie .
-Ja wiem ,ale żałuje tego i przepraszam .
Wbiłam się delikatnie w jego usta , bo brakowało mi tego , cholernie mi tego brakowało .
Widziałam jak kąciki ust blondyna podnoszą się lekko do góry .
-Niall ja byłam wczoraj z Zaynem u niego i ...
Jednak zdania nie dokończyłam , przerwał mi je Niall .
-jak mogłaś , jak ?! . Zdradziłaś mnie w własnym przyjacielem ! .
Stałam razem z nim na krawędzi mostu .
Chłopak lekko mnie popchnął ,a ja lecąc do tyłu poslizgłam się i powoli spadałam na dół .
Słyszałam tylko , przeraźliwy okrzyk i płacz Nialla , widziałam jego przestraszoną twarz , czułam szybszy powiew wiatru na plecach i w końcu mocny ból po uderzeniu o taflę wody .
Kolory które widziałam przed chwilą zanikły i widniała tylko jedna , wręcz czarna barwa ...

****Oczami Nialla****
Boże co ja zrobiłem , co ja zrobiłem , zabiłem ją , ja nie chciałem , ciągle coś robię źle .
Płakałem i dostawałem coraz większego szału .
Nie wiedziałem co mam robić , nie wiedziałem już nic .
Jak mogłem zabić kogoś kogo kocham .
Jak ja ją zabiłem to tak jakbym zabił jakąś część siebie .
Wyjełem trzęsącymi się rękami telefon i zadzwoniłem do Zayna .
-Niall jesteś, Niall ? .
-Jak mogłeś zrobić to z [T.I.] ?!.
-Ale co ? .
-Uprawiać z nią sex ! .
-ale ja z nią nic nie robiłem , oszalałeś ? . Ja z nią tylko rozmawiałem , na początku ją ochrzaniłem ,ale potem ona mi powiedziała ,że ją zdradziłeś , próbowałem przemówić jej do rozsądku ,ale ona wyszła z pomieszczenia mówiąc ,że musi coś załatwić .
-Jak to ? .
-No tak .
-Zayn ja ją zabiłem ja ...
-Co ? . Co zrobiłeś ? .
-To było niechcący , szturchnełem ją i ona spadła i ...
-Niall uspokój się gdzie jesteś ? .
-Teraz to już nie ważne Zayn , żegnaj ...
-Niall nie !
Jednak ja rzuciłem telefon do wody .
Miałem wszystkiego dość .
Jak ja mogłem , ja ją zabiłem , ja ją kocham .
Stanełem na krawędzi , patrząc lekko w dół widziałem spadającą [T.I] .
Krzyknełem :
-Kocham [T.I] ,żegnaj zwariowany świecie i skoczyłem w przestrzeń .
Moje oczy napełniały się łzami , czułem świst wiatru w uszach i po chwili moje oczy miały czarny obraz przed oczami .

Musiałem to zrobić , musiałem... ponieważ wiedziałem ,ze jak nie mogę być tutaj w tym świecie szczęśliwy z [T.I.] to będziemy szczęśliwi w tym innym .

Jak już przeczytaliście ostatni rozdział, to komentujcie i piszcie jak wam się podoba cały Imagine i jak podoba wam się ten rozdział , piszcie czy mam nadal pisac imagine i czy maja być 1 częściowe czy paru rozdziałowe . Z góry bardzo dziękuje . : ***

25 komentarzy:

  1. Wiec tak, rob kilku rozdzialowe ale żeby nikt nie umierał, proszę.niech będzie imaggine o mnie i Zaynie. Ten rozdzail jest smutny podoba mi się. Ale nie rob aż tak smutnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się :) nie lubie smutbych imaginów a szczególnie takie=ch w których ktoś umiera :/

      Usuń
  2. smutnee :( nie pisz smutnych proszę ;/ Ale tak to genialnie i fajnie piszesz ;))

    http://do-not-forget-about-mee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ryczę ;c
    Świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz, Pisz Dalej! I to Jak najszybciej. Lubie Smutne Imaginy, ale nie podoba mi się że Musi w nich ktoś Umierać ;< <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz Dalej, kocham twoje imaginy. < 3 lece oglądać titanics. xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisz weselsze. Smutne są strasznie dołujące. Lepsze są optymistyczne i z happy endem .

    OdpowiedzUsuń
  7. boskie, tylko czemu takie smutne, a jeszcze przed chwilką oglądałam Titanica i jestem zdołowana, ale kocham Twoje imaginy ♥ i czekam na kolejne :*
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajebisty <3 boże kocham twoje imaginy!!! Tu i na fb!!! :d Rób dalej ale może 1 częściowe bo się potem gubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny jest tylko szkoda ze taki smutny

    OdpowiedzUsuń
  10. Bosz poryczałam się , moja mama na mnie sie dziwnie patrzy a ja ryczę jak głupia . Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Boshh kochaaaam <333

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham cię i te twoje imaginy są cudowne ... DOSŁOWNIE za każdym razem ryczę czy jest to smutny czy wesoły imagin... Pisz i nie przestawaj bo jesteś w tym cudowna ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham jak piszesz..<3
    Kurde..to takie wzruszające..:(
    Świetna jesteś.! <33

    OdpowiedzUsuń
  14. Super :) Mi same łzy leciały :) Kocham coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. smutne najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  16. Poryczałam się ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. Poryczałam się...! Jestem z fb . Ta co lubi czytać o 1D -na pewno wiesz ...! Kobietoo ty masz TALENT !!!!! Kocham <333

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne jest <33 Szkoda mi było gdyby umarła a może jednak przeżyje i na brzeg ją żywą wyrzuci fala :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak to mówią inni " Jebłam . leże i nie wstaje" A imagin zajebisty tylko trochę krótki xD ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Proszę napisz jeszcze coś o Niallu tylko z happy endem :) Proszę

    OdpowiedzUsuń
  21. powiedz ni jak to jest ze wpadasz do wody i umierasz od razu? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam pisałam to dawno , nie byłam wprawiona jeszcze xd.

      Usuń
  22. Fajne ;) Napisz proszę jak najszybciej, jeśli możesz, ten imagine z Zaynem. Błagam. Proszę, żeby był trochę dłuższy ;)

    OdpowiedzUsuń