Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 17 grudnia 2012

Imagine ~One moments~ .Rozdział : 1

                    *Imagine z Niallem  .Rozdział : 1 


Dzisiaj mijała nasza 2 już rocznica. 
Jednak ja nie umiałam już tak dłużej żyć .
To wszystko nie miało sensu  . 
Ten związek był bez sensu . 
Niall wyjeżdżał na parę miesięcy .
Widywałam go raz na jakiś czas . 
A jeszcze jak dowiedziałam się ostatnie ,że mnie zdradził .
Było mi ciężko , jednak przebaczyłam mu , bo kochałam go , kochałam go jak wariatka . 
Jednak moje uczucie do niego zaczyna powoli  zanikać .
A w sercu mam rany po jego zdradzie . 
Usiadłam na krześle i wpatrywałam się w jeden punkt .
Chciałam to wszystko zakończyć . 
Nie miałam już sił  . 
Wszystko przestawało dla mnie istnieć .
Długo myślałam jak mu o tym powiedzieć .
Jednak bałam się .
Bałam się jak nigdy wcześniej . 
Wyciągnełam jedną szlugę i zaczełam się nią delektować . 
Paliłam tylko wtedy gdy byłam naprawdę zdenerwowana . 
W moim oku zakręciła się jedna łza . 
Która spływała powoli po poliku . 
W końcu moją ciszę przerwał mi dźwięk otwierających się drzwi .
-[T.I] gdzie jesteś kochanie ? . 
Nie odpowiedziałam . 
Po prostu nie chciałam nic mówić .
Pragnęłam ciszy i spokoju którego dawno nie miałam.
Ukrywałam to ,ale naprawdę cierpiałam . 
Przez pierwszy rok było super ,ale potem ...
I ta zdrada. 
Chłopak podszedł do mnie i wyciągnął bukiet kwiatów . 
-To dla ciebie [T.I] . 
-Dziękuje Niall ,ale naprawdę nie musiałeś ...
-Przestań dziś nasza 2 rocznica .
Coraz bardziej czułam ból , bo zauważyłam jak bardzo się stara . 
Jednak musiałam się odizolowac od tego życia . 
-[T.I] co jest ? . 
-Nie nic tylko ...
-Czekaj [T.I] . 
Chłopak wyjął czerwone pudełeczko , uklęknął przede mną i zaczął mowę :
-[T.I.] wiem ,że to nie najlepszy moment ,ale wiesz jest coś dziwnego w twoim nazwisku .
-Co jest dziwnego ? .
-To ,że powinnaś zmienić je na Horan no więc [T.I] zostaniesz moją żoną ? . 
Po tych słowach jedna łza , zmieniła się w strumień łez. 
-Niall wstań . 
-[T.I] ,ale ...
-Słuchaj Niall , bo ja tak dłużej nie umiem , musimy z tym skończyć , nie mogę tak żyć ...
-Ale o co ci chodzi ? .
-Musimy się rozstać , z nami koniec . 
Chłopakowi momentalnie zaszkliły się oczy ,ale próbował być silny i powiedział tylko jedno krótkie słowo . 
-Rozumiem ...
Poszedł na górę i zamknął się w naszej sypialni , a ja , ja po prostu wyszłam z pomieszczenia . 
Najbardziej byłam zdziwiona i zła za to ,ze Niall nawet o mnie nie zawalczył , to wskazywało jednoznacznie
,że mu na mnie nie zależało ...  
Chcecie Dalej ? .  



14 komentarzy:

  1. Świetne i jeszcze się pytasz jasne, że chcem kolejny rozdział ♥ boskie naprawdę :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że tak mało, ponieważ dalszych części nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pisz dalej no .! superr ;]
    http://do-not-forget-about-mee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. taaaaak szybkooo Ku*wa XD *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega .<3
    http://onedirection-opowiadania-onedirection.blogspot.com/ zapraszam ; >

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne ;*

    http://neartoyoubabe.blogspot.com/2012/12/bohaterowie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. tak, bardzo fajne pisz pisz pisz D:

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisz pisz wszystkie sa fajne <3

    OdpowiedzUsuń