Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 1 stycznia 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 9

                     Czyli 9 cz. Imagine z Zaynem


Szybkim ruchem i z momentalnym płaczem pobiegłam do leżącego chłopaka . 
Z jego ręki sączyła się duza ilość krwi ,a ja nie wiedziałam co mam robić . 
Siostra Zayna z przerażeniem zadzwoniła na pogotowie , a ja trzymałam go z całej siły za dłoń .
-Zayn kochanie , prosze nie umieraj ...-Powiedziałam przerażonym głosem
-[T.I.] to już nie ma sensu . - Powiedział chłopak ,a po jego policzku dostrzegłam się jedną poruszającą się łze.
-Kocham cię , nie umieraj . 
Chłopak nic nie powiedział tylko wskazał mi palcem na leżącą obok kopertę. 
Pochyliłam się do niego i oddałam mu pocałunek . 
Ciągle trzymałam go za ręke wierząc ,ze przeżyje . 
Kopertę schowałam do kieszeni swoich spodni , wcale się ją nie interesując .
Nagle do pomieszczenia wpadło pogotowie , zabrali Zayna ,a ja nadal trzymałam go za ręke , nie chciałam puścić , chcialam iść z nim . 
Siostra mulata zaproponowała mi podwózkę ,a ja chętnie z niej korzystałam ponieważ nie byłam w stanie prowadzić samochodu . 
Po chwili bylismy już w szpitalu , zaczełam krzyczeć do pielęgniarki , wypytywać się czy wie w jakiej sali lezy Zayn Malik .
Ona pokazała mi drogę ,a ja znowu pobiegłam sprintem , zaczełam płakać jak nigdy w życiu , zaczełam walić w zamknięte drzwi pomieszczenia w którym znajdowal się Malik .
Chciałam być przy nim , chciałam poczuć smak jego ust , ciepło jego rąk oraz ciała . 
Siostra Zayna starała sie mnie jakoś uspokoić , chociaż sama była w nie najlepszym stanie . 
Jednak ja nie mogłam pogodzić sie z myślą ,że on morze umrzec i to przeze mnie . 
Zadzwoniłam do wszystkich chłopaków , mówiąc im za kazdym razem z płaczem ,ze Zayn jest w szpitalu .
Obiecywali mi ,ze przyjdą jak najszybciej ,aby być przy nim i podtrzymać mnie na duchu . 
Z kieszeni wyjełam kopertę od Malika ,otworzyłam ją , w sierotku był list zaczełam go po cichu czytać . 
Treść brzmiała : 
"Przepraszam , wiem jestem głupi ,ale nie umiem żyć bez[T.I.] w sensie ,że jako partnerki , ja ją kocham ,ale nie jak siostrę tylko jak dziewczynę ,dziewczynę z która chcę spędzić resztę swojego życia , która będzie zawsze przy mnie , nigdy nikogo tak nie kochałem , kiedy pierwszy raz ją ujrzałem , wydawała mi się interesująca i wyjątkowa ,a po paru godzinach spędzonych ze sobą zauroczyłem się , ba nawet zakochałem ,Kocham cię[T.I.] i zawsze będe ,a was moi bracia : Liam  , Louis , Niall i Harry nigdy nie zapomnę i zawszę będe przy was , mam nadzieję ,że [T.I.] wam to jakoś wytłumaczy jeżeli nie zrozumiecie tego listu . 
Ps . Będe nad wami czuwał " .
Rozryczałam się , nie mogłam złapać tchu , nie mogłam wypowiedzieć ,ani słowa bo dusiłam się i słowa mi sie przerywały . 
Jak mogłam zranić tak wyjątkową osobę . 
Nagle z sali wyszedł jeden z lekarzy który oznajmił mi że ... 
Dalej napisze jak będzie 30 komentarzy , mam nadzieję ,że się podoba i komentujcie kochani , piszcie co o nim myślicie . Ps. Sorry ,ze którka część ,ale normalnie po sylwku zaspypiam ,a mama obudziła mnie o 15 :00 jeszcze -.-' . 


38 komentarzy:

  1. KObieto ja cie udusze jak kiedys spotkam w takim momencie !!!! Ale tak to super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeej ale to fajne *o*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, pisz następną! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski!!!! Ale błagam niech będzie z Happy Endem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chcemy dalej *.* zajebisty jest ten imagin *.* <3 kocham go <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisz dalej , masz talent i kocham cię <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę niech skończy się dobrze , kocham tego Imagine <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dalej *___________*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog , Świetne Imagine = Dziewczyna z talentem czyli ty , napisz książke : *

    OdpowiedzUsuń
  10. Dalej , jest Boski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chcę DALEJ !

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest Boski, czekam na Next :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przez ciebie nie będe mogła spac jak nie napiszesz teraz następnej części !

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham , Kocham , Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  15. DAALEEEJJ !! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny, pisz dalej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zajebiste :) prosze pisz dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajne to,fajnie sie czyta i wgl.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaczepiasty :*
    Uwielbiam ten Imagin :)
    Proszę o Happy End.

    OdpowiedzUsuń
  21. A 26 nie może być? kocham to! Dalej1
    fanka

    OdpowiedzUsuń
  22. Cuuuuudoowny masz talent ;3 czekam na następną część *,*

    OdpowiedzUsuń
  23. Looooooveee! Pisz dalej!

    OdpowiedzUsuń
  24. Prosze Pisz! Ale niech Zayn przeżyje, niech on żyje! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojej... oczy mam zaszklone... niech on żyję, błagam!
    <3
    A./;*

    OdpowiedzUsuń
  26. boskie masz dar a kiedy dodasz następnązęść

    OdpowiedzUsuń
  27. BOSKIE!!! dalej! kocham Zayn'a!

    OdpowiedzUsuń
  28. No i znów musiałaś urwać. Świetne, lece dalej

    OdpowiedzUsuń