Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 1 stycznia 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 10

                       Czyli Imagine z Zaynem cz. 10

Zayn jest w ciężkim stanie ,ale żyje . 
Poryczałam się ponownie po czym spytałam : 
-A mogę do niego wejść ? . 
-Oczywiscie , tylko nie na długo . -Powiedział lekarz po czym poszedł w swoją stronę . 
Weszłam w raz z siostrą Zayna do sali . 
Podeszłam do mulata i mocno złapałam go za reke po czym zaczełam do niego mówić :
-Zayn słuchaj to nie ja jestem twoją siostra , kocham cię , jak się obudzisz to wszystko ci wyjaśnię ...
Ale moją mowę przerwali mi wbiegający do sali zdenerwowani chłopcy z One Direction .
-I jak z nim ?  .-Zapytał zaplakany Niall
-Żyje ,ale jego stan nie jest najlepszy . -Odpowiedziałam .
-[T.I.] ,a może wiesz czemu chciał popełnic samobójstwo ? . -Zapytał mnie Liam . 
-Ja , tak wiem dlaczego . -Mówiłam i szukałam koperty  z listem w kieszeni jednocześnie .
-Kurwa ! . -Krzyknełam- Gdzie jest ta koperta ? . , Gdzie jest ten list ?  . 
-Jaki list ? . -Zapytał loczek .  
Jednak ja nie odpowiedziałam mu na pytanie , zaczełam rozglądać się dookoła , wyszłam na korytarz tam tez jej nie było .
-Zgubiłam ją . -Usiadłam z żalem na krześle . 
-[T.I.] jaka koperta ? . -Zapytał ponownie Harry .
-Od Zayna ! . -Odpowiedziałam z krzykiem i płaczem w głosie . 
-Słuchaj [T.I.] nie wiem czy ci Malik mówił ,ale ja powiedziałem w wywiadzie o waszym związku . -Wtrącił się Louis .
-CO ? . Zwariowałeś ?! . Jezu... - Powiedziałam zakrywając sobie twarz rękoma . 
Nie miałam już sił . 
Było mi ciężko . 
Nagle do sali weszła pielęgniarka która oznajmiła nam ,ze musimy już iść .
Nie chcialam opuszczać pomieszczenia , jednak było to dla dobra Malika . 
Chłopcy powiedzieli ,że mam spać u nich i ,że siostra Zayna tez może u nich ponocować . 
Skierowaliśmy się do ich domu i niedługo potem byliśmy na miejscu . 
Byłam tak zrozpaczona ,że nie wiedziałam już co mam zrobić . 
Wziełam laptopa ,aby zobaczyć co się dzieje w świecie internetu . 
Pierwsze co zobaczyłam to news pod tytułem : " Zayn Malik ma dziewczynę przez którą próbował popełnić samobójstwo , znaleziony list od mulata " . 
Treść : Pamiętacie może tą dziewczynę która trzymała się z Zaynem za ręke podczas oddawania autografów przez One direction ? . Jest to potwierdzone przez jednego członka z One Direction ,ze oni są parą , jednak chyba nie za bardzo im się układa ponieważ Zayn Malik próbowal popełnić samobójstwo , znaleźliśmy list ,w którym wyraźnie pisze ,że to przez nią chciał sie zabić , pisze ,że bardzo ją kocha ,ale treść nie jest do końca zrozumiała , pisze też o chłopchach z One Direction , ale równiez pisze ,że jak treść jestdla nich niezrozumiała to : Liam , Harry , Louis i Niall maja się zwrócić do [T.I.] z wytłumaczeniem o  danej sytuacji , w liście wyraźnie żegna się z życiem ." + do tego moje i Zayna zdjęcie jak się całujemy .
Pod spodem milion nie przyjemnych dla mnie komentarzy w stylu : "Jak spotkam tą dziwkę i nie będzie chciała mi powiedzieć o co chodzi to zabiję " .
Bałam się o swoje życie , weszłam na chwilę na Twittera , tam znowu milion nie przyjemnych komentarzy oraz wpisów do mnie . 
Co ja im takiego zrobiłam ?! . Czy ja nie mogę z nim być bo Directionerki tak chcą ? . Czy ja nie mogę go kochać ,a on mnie ? . 
Napisałam krótką notkę na Twitterze 
Treść: "Directioners uspokójcie się , myslicie ,że jak mnie przezwiecie , zranicie to coś zmieni ? . Na pewno nie zmieni stanu zdrowia Malika , nie zmieni tego ,że ja go kocham rozumiecie ?. Jeżeli miałabym oddać za niego zycie zrobiłabym to , jezeli chodzi o ten list , chętnie bym go odzyskała ,a poza tym dowiecie się wszystkiego w swoim czasie ja nie mam teraz sił wszystkiego wam opowiadać , bo łzy które zamazują mi obraz przeszkadzają . " .
Po czym zamknełam lapka i z przemęczenia zasnełam ...
Obudził mnie dźwięk telefonu . 
Nie chętnie wyciągnełam ręke do stołku i odebrałam . 
-Tak ? . 
-Dzień dobry z tej strony lekarz Zayna .
-Ma pan dla mnie jakies nowe wieść ? . ... /Nouis Lilo ;3
Komentujcie kochani , jeżeli bedzie 30 komentarzy pisze dalej . <3

49 komentarzy:

  1. Boski pisz dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu akurat w takim momencie przerywasz ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest swietny , pisz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosze pisz dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu ten imagin jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super piszesz świetnie , a teraz proszę o nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisz dalej! nie moge sie doczekać! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Geniuszu tu mój <# Boskie :*
    Fanka

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, Poprosze dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ŁOOOOO no zajebisty;*
    Pozdrawiam twój talent;)
    Masz wielkie szczęscie
    czekam na dalsze części;)
    D13

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisz,pisz;)boskie.mi dziewczyny mówią to samo,jak nie pisze.Zapraszam na mojego bloga:
    http://opowiadanieoonedirection99.bloa.pl/2012/12/19/1-rozdzial/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne Dalej>>

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne DALEJ !

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje za tak miłe komentarze . :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piiiisz daaleej ! Kocham normalnie < 3 Kiedy następna część ? : DD ; *

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne , pisz dalej ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  17. Zajebiste <3 dalej i błagam szybko.!

    OdpowiedzUsuń
  18. Proszę powiedz,ze z nim wszystko dobrze....
    Błagaam! Nie uśmiercaj jego... ;C

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny. Pisz dalej. ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. No i gzie dalsza część??!! Next kochana!
    Fanka

    OdpowiedzUsuń
  21. Ej no bo ja tu na zawał padne co z tym moim Malikiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. You are the best .!!!!! normalnie cię kocham.!! imaginy masz the best.
    !! zapraszam do mnie: http://imaginyonedirection1993.blogspot.com/
    jak możesz to skomentuj bo dopiero zaczynam i zalezy mi na tym . <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam podałam nie to co trzeba. to jest mój blog http://ultraviolet-imaginy1d.blogspot.com/

      Usuń
    2. Wysłaąłś mi wcześniej Link do mojego bloga xD

      Usuń
  24. Hahah to jest żałosne. Tego nie da się czytać.

    OdpowiedzUsuń