Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

środa, 16 stycznia 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 22

                    Czyli Imagine o Zaynie cz. 22

Obróciłam się ,aby zobaczyć kto to . 
Był to ten sam policjant co przed chwilą , tylko ,że teraz miał bardziej zezłoszczoną minę . 
Pociągnął mnie mocno tak ,że mój uścisk i Zayna stawał się coraz letszy . 
Nie długo potem poczułam jak moja ręka odrywa się od ręki mulata ,a facet mnie gdzieś ciągnie . 
Próbowałam się szarpać , wydostać się z uścisku złoczyncy jednak miałam za mało siły , za mało siły ,aby uiec . 
Patrzałam jak oddalam się od Malika ,a po jego poliku tak samo jak i po moich toczy się strumień łez .
Czemu zawsze musi coś nas spotykać ? . Czy my nie możemy żyć normalnie  ? . 
Po chwili poczułam chłód ponieważ znajdowałam się w jakimś zimnym pomieszczeniu . 
Poczulam także ból przez to ,że policjant rzucił mną o ścianę . 
Byłam cała obolała , prawie ,że nie miałam sił . 
Gwałciciel podszedł do mnie i zaczął dotykać mojego ciała .
Zaczełam się szarpać , wbijać mu paznokcie w plecy . 
Jednak to nic nie dawało . 
Policjant nagle przerwał to co robił ponieważ zadzwonił do niego telefon . 
Wystraszona podsłuchiwałam rozmowy . 
Mówił tylko : 
-Aha , tak , aha , zaraz , aha . 
Kompletnie nie wiedziałam o co chodzi  . 
Facet obrócił się do mnie i powiedział : 
-Na chwilę wychodzę , bądź grzeczna i nie ruszaj się z tond bo jak nie to  będzie z tobą i z twoim chłoptasiem źle . 
Ja tylko pokiwałam głową ,a policjant po chwili zniknął z moich oczu . 
Chciałam zobaczyć czy da się otworzyc drzwi pomieszczenie , jednak spróbowałam na marne . 
Straciłam pare minut cennego czasu ,a drzwi i tak nie dało się otworzyć  . 
Popatrzałam dookoła , bałam się ,że zrobią coś Zaynowi . 
Pomieszczenie było szare , nie było w nim ,ani jednego okna , śmierdziało fajkami . 
Usiadłam bez silnie na mokrej podłodze , była mokra bo kapało z sufitu . 
Myśli zmieniały mi się co chwilę .
Bałam się , ponownie się bałam  . 
Doszłam do wniosku ,że od kąt jestem z Zaynem to wszyscy i wszystko jest przeciwko nam ,że boją się tego związku ...
Myślałam nad tym długo , ja go kocham ,ale jeżeli nadal tak ma być , to  ja nie wytrzymam . 
Bałam się również o nasze dziecko , miało nie być stresu ,a jest co chwilę , postanowiłam ,że chyba , tak na 80 % wyjadę do domu , do mojego rodzinnego domu . 
Podparłam głowę ręką i zaczełam się zastanawiać nad całym sensem tych akcji . 
Czy oni przypadkiem się nie zmówili ? . Ci wszyscy co chcą dla nas źle  ? . 
Skierowałam wzrok na małą szafeczkę która była jedynym meblem w pomieszczeniu . 
Nagle moje oczy dostrzegły coś błyszczącego . 
Podeszłam bliżej , poczułam jakiś promyk nadziei . 
Zauważyłam nóż , taki zwykły wojskowy z zaostrzonymi krawędziami . 
Wziełam go do ręki i postawnowiłam zaatakować z zaskoczenia . 
Była to dla mnie jedyna nadzieja , jakbym ja tego nie zrobiła to prędzej czy później zrobił by to policjant i moje ciało leżało by w tym pomieszczeniu . 
Stanełam koło drzwi , coraz mocniej ściskając nóż .
Przypomniało mi się to wydarzenie jak zabiłam tą kobietę , zabiłam ją z samoobrony . 
Znowu zaczeły się kłopoty nad panowaniem nad sobą ,ale nie ,aż takie jak wcześniej  . 
Bałam się ,że jak ten plan nie wypali to on zabije mnie i Zayna . 
Zabije dziecko i mojego ukochanego  , czyli dwa największe skarby jakie mam . 
Zauważyłam jak klamka drzwi rusza się , zaczełam sie przygotowywać . 
Zamknełam oczy i wsłuchiwałam się w otwierające się już drzwi .
Wziełam lekki zamach i nóż wbił się w ciało człowieka  . 
Lekko otworzyłam oczy , jednak nie pasowała mi  budowa i strój mężczyzny . 
Miał na sobie bluzkę w paski i czerowne spodnie .
Otworzyłam oczy szerzej , to był  Louis .
Szybko podbiegam do niego sprawdzic czy  wszystko z nim w porządku , czy ma puls , czy przypadkiem go nie zabiłam ... / Dalej jak bedzie 40 komentarzy , mam nadzieję ,że się podoba , no więc , wy co o tym sądzicie  ?.  Ciekawi następnej części ? .  A bym prawie zapomniała dziewczyna prosiła o udostępnienie wam jej nowego bloga z One direction  --- > http://imagine-the-one-direction.blogspot.com/   No więc komentujcie i miłego dnia życzę .  <3


49 komentarzy:

  1. Dalej ! Boże nie zabijaj Louisa .....

    OdpowiedzUsuń
  2. Super niech louis przeżyje plissss

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże jest cudowny. Ale czemu. Czemu Louis. Czemu to taj=k zrobiłaś. ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka wennna , a Louis był jedyny który miał przyjechać im na ratunek , jedyny który nie był w opałach , może wstawiłabym tam Zayna ,ale Zayn nie mógł podnieść się o własnych siłach . :d

      Usuń
  4. Kobieto ty masz taki talęt i ty aie jeszcze. Pytasz. Pisz dalej i zeby nie było ze Louiowi i Zaynowi i tej [T.I.] nic sie niestało a ii kocham twuj blog

    OdpowiedzUsuń
  5. niech Lou, Malik i [T.I.] Przezyja ! ;) prooosze. a wgl to swietny rozdzial, zreszta jak poprzednie. Pisz dalej,juz nie moge sie doczekac! Masz meeega talent ♡ Jeden z najlepszych blogów, które do tej pory czytalam ;D Zajebisty ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. niech Lou, Malik i [T.I.] Przezyja ! ;) prooosze. a wgl to swietny rozdzial, zreszta jak poprzednie. Pisz dalej,juz nie moge sie doczekac! Masz meeega talent ♡ Jeden z najlepszych blogów, które do tej pory czytalam ;D Zajebisty ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne!! Dalej, prosze :) :) Tylko niech przezyja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie no wiesz co usmierc tylko Lou to cie znajde ;D pisaj dalej ;) Przyjemnie sie czyta ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie powinniscie mówić Asii co ma pisać bo ona może napisać ze zmarł on a moze i nie przecież to ona pisze nie wy .
    Dalej ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Super . Pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz talent! Zazdroszczę! Sama piszę imaginy ale nie mam takiego talentu jak ty! Podziwiam! ;) Dallej! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Super :) Ale niech Louis przeżyje, błagam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny *.* . Dalej ; ) . Niech Lou przeżyje x dd .

    OdpowiedzUsuń
  14. genialny daalej ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Boskie *.*
    Zgadzam się z poprzednimi komentarzami: Niech Lou przeżyje ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Nieeech on przeżyje !!!! Genialny rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Zajebisty rozdział ale błagam niech on przeżyje ...

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny! Tylko go nie uśiercaj bo się zabije.

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne dalej : >

    OdpowiedzUsuń
  20. Super niech Louis przeżyje !!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. lecisz dalej ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. dalej,dalej,dalej !

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest Boski pisz dalej ,a i pisz jak uważasz xD

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz wielki talent zazdroszczę :**

    OdpowiedzUsuń
  25. To jest super! Ha początku taki spokojny,a teraz z rozdziału na rozdział coraz straszniejszy prawie jak horror:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Zajebisty czekam na następną część . : ))

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny imagin, tylko niech wrescie zacznie być dobrze. Żeby tylko oni przezyli. <3

    OdpowiedzUsuń
  28. A może tak byś ksiązke napisala ? Chętnie bym czytal :)

    OdpowiedzUsuń
  29. nie zabijaj Louisa błagam!!!!! ja go kocham <333

    OdpowiedzUsuń
  30. Pisz !!!! Dodawaj od razu po 2,3 rozdziały :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest już 40 dajesz pisz już !

    OdpowiedzUsuń
  32. Prosze nie usmiercaj nikogo , niech wszyscy przrżyja <3 genialne daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjj :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD<3
    \

    OdpowiedzUsuń
  33. booski tylko prosilabym cię zebys nie uśmiercala Lou ;p genialny imagin <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Dawaj dalej świetny ♥
    Tylko żeby nic nikomu się nie stało żeby wszyscy przeżyli i już jest ponad 44 komentarze wyrobisz się jeszcze na dzisiaj? plisss...

    OdpowiedzUsuń
  35. zarąbiste !! dalej

    http://totaleclipseoftheheart69.blogspot.com/
    http://do-not-forget-about-mee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Totalny szacun dla Ciebie przeczytałam z koleżanką Twoje opowiadania i jesteśmy pod wrażeniem takiego talentu !

    OdpowiedzUsuń
  37. BOSKI *_* PISAJ DALEJ XD

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny!!Dawaj dalej ale niech Louis przeżyje!!!ZAJEBISTY!!!Żeby wszyscy przeżyli tylko nie ten zjebany policjant!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny *_* ale prosze niech wsyscy przerzyją w sęsie Malik , Louis , [T.I] i to dziecko prosze ;D *________* Bo jagby ktoś zginie to będe błakała ;( ;D

    OdpowiedzUsuń