Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 10 stycznia 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 17

                     Czyli 17 cz. Imagine o Zaynie 


-Ale jak to ... chyba źle zobaczyłaś . -Powiedział mulat z przerażeniem w głosie .
-Ja nie wiem ... Sprawdź . 
Zayn sięgnął po telefon ,po czym otworzył usta ze zdziwienia . 
-Ja tego nie rozumiem , przecież dzisiaj ... dzisiaj jest jego pogrzeb .
-Ale Zayn jak to ? . Musimy na niego iść ... 
-Ty nigdzie nie idziesz rozumiesz ?!. 
-Ide , nie rozkazuj mi ! .
-Ale ... Jak on mógł do ciebie zadzwonić , przecież on przy śmierci miał swój telefon , przecież ja widziałem jak umiera , widziałem jak  próbowali mu uratować życie ,ale nie udało im się , widziałem jak przykrywają go biaym prześcieradłem , jak to możliwe ? . 
-Zayn zadzwoń do niego . -Powiedziałam wskazując palcem na swój telefon .
Chłopak nie chętnie wybił numer do Harrego i zadzwonił .
1 raz nie odbierał ...
2 nie odbierał ...
10 nie odbierał ...
-[T.I.] coś jest nie tak ! . On nie odbiera , to nie możliwe . -Powiedział mulat jedną ręką łapiąc się za głowę ,a drugą łapiąc mnie za dłoń .
Jego ręka cała się drżała , bał się , Malik się bał . 
-Zayn o której jest ten pogrzeb ? . -Zapytałam rozkojarzonego chłopaka .
-Za ... za ... 3 godziny . 
-Co ? . To nie możliwe ! . Jak on mógł do nas zadzwonić ...
-On zawsze ma przy sobie telefon , jeden ma zawsze w kieszonce w swoim ulubionym żakiecie , w którym go chowają ...
-Ale umarli nie dzwonią ! . Zayn ja nie wiem co mam o tym myśleć . -Powiedziałam z płaczem tuląc się do mulata . 
-[T.I.] ja też tego nie rozumiem ... ,a najgorsze jest to ,że nadal ta directionerka grasuje na wolności ...
-Zayn co ? . Jak ona mi coś zrobi ? . Jak ona mnie zabije ? . Mnie i dziecko ? . Ja się boje rozumiesz ... ,a jak ona ciebie zaatakuje , jak ja będe znowu celem ,a ktoś inny umrze , Zayn ja po prostu muszę jej ulec , ona będzie mnie ścigać , ja muszę umrzeć . 
-Oszalałaś ?!. Ja nie dam cię zabić ! . Nie dam was zabić ! . Nawet o tym nie myśl !. -Powiedział przestraszony mulat . 
-Zayn ale...
-Żadnych ,ale ... 
-A o której są wystawione zwłoki , wiesz kogo ...
-Za godzinę ... 
-Co ? . -
Powiedziałam odłączając się od wszystkich kabelków .
-[T.I.] co ty robisz ? . 
-Zayn ja muszę tam być ... -Powiedziałam wstając z łóżka , czułam ogromny ból ,ale wiedziałam ,że muszę tam być , muszę poznać prawdę , nawet jeżeli groziła by mi śmierć . 
W końcu Zayn mi uległ . 
Wziął mnie na ręce i po kryjomu zawiózł do domu . 
Ubrał mnie w czarną sukienkę , którą sam wybrał oraz ubrał się w garnitur i wsiedliśmy do samochodu .
Ciągle zastanawiałam się jak to mogło się stać , jak on mógł do mnie dzwonić , przecież on nie żyje .
-Zayn ,ale czy na pewno on nie żyje ? . 
-Nie wierzysz mi ?! . Ja widziałem jak umierał ... Ja widziałem rozumiesz ?! . -Powiedział lekko ze zdenerwowaniem .
-Wierze ci ,ale ... 
-Ale co ? . 
-Nie ważne . 
Potem jechaliśmy już samochodem tylko w milczeniu .
-[T.I.] jesteśmy na miejscu ... 
Wysiadłam z samochodu .
Stanełam przed drzwiami nie wiedząc co mam robić .
Balam się ...
-To co gotowa ? . -Zapytał mulat łapiąc mnie za ręke .
-yyy Tak jasne . -Powiedziałam z lekkim rozkojarzeniem .
Pociągnełam za klamkę drzwi i weszliśmy do sali .
Byliśmy sami , nikogo nie było co nas zdziwiło . 
Podeszłam bliżej do trumny która nie była jeszcze otworzona ...
Zayn został trochę z tyłu .
Opuszkami palców dotknełam trumny  poczułam jak ona  drży  . 
Odsunełam się lekko i zobaczyłam jak ona się rusza ...
Ruszała się  ... 
Upadłam na ziemię z płaczem chłopak podbiegł do mnie i mocno mnie przytulił po czym z drżącym głosem powiedział mi do ucha : 
-[T.I.] kurwa co to ma być ?. To się rusza ...
Jednak nie miałam sił ,aby odpowiedzieć na słowa mulata .
Zayn podeszedł do trumny i otworzył ją .../Dalej będzie jak będzie 40 komentarzy , powiem wam ,że mam jeszcze wątek z tą directionerką co napadła na [T.I.] i będzie on zawarty ,albo w następnej części , albo w 19 . :) No więc komentujcie , piszcie co o tym myślicie , mam nadzieję ,że się podoba i dziękuje wam za to ,że to czytacie . :*


59 komentarzy:

  1. jak zawsze zajebioza. <3
    jak chcesz to zapraszam do mnie http://ultraviolet-imaginy1d.blogspot.com narazie nie doałam ale jutro zamierzam przynajmniej dwa wrzucić. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejuu.. No nie w takim momemcie :D.. Pisz szybkoo daalej. TO JEST GENIALNE!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże dalej !!!Nie bede mogla zasnac ! <3333

    OdpowiedzUsuń
  4. jezu w takim momencie.... pisz dalej kocham to opowiadanie. co bedzie dalej. on bedzie zył? błagam cie napisz to jak najszybciej !! <33333 ;******** nie usne jak sie nie dowiem co sie stanie ... ;D ;** kocham twojego bloga...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejuś *.* boskie dalej plis <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisz pisz dalej. Zajebisty Imagine :) Jeszcze nigdy takiego nie czytałam

    OdpowiedzUsuń
  7. weź dalej i mnie nie wku*wiaj z tą 40 bo się zestarzeję dawaj . Trafiłąm dosłownie przed chwilą na tego bloga i tak mnie to wciągnęło, że nie wtrzymam. Pisz dalej ;* Odwiedzam twojastronkę i jestem jej fanką Jadę do Londynu bo One Direction gratuluję tylu lajków!

    OdpowiedzUsuń
  8. booooooooooooooski <3 pisz szybko nexta :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny rozdział ;D
    Ann

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże kocham to <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zasnę bo nie ma następnej części :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham , Kocham , Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Koooooooocham to !!!! < 33333 pisz, pisz, pisz ... !! Ale niech ta psychicznie chora directionerka nie zabija nikogo ... niech oni zabiją ją xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz talent , pisz dalej , nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajebiście piszesz i przerywasz w takim momencie ze nie moge doczekac sie nastepnego. Pisz daaaaaalej.! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. dawaj dale super rodzizial pisz bo juz sie nie moge doczekac nastepnego :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Napisz ksiązke ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham cię : *

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny *____________*

    OdpowiedzUsuń
  20. proszę dodaj szybko to jest genialne I czy ty zawsze musisz przerywać w takim momencie ?! Superr

    OdpowiedzUsuń
  21. Boże jesteś genialna ja chce dalej , na serio zastanów się nad napisaniem ksiązki , na pewno kupie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Dalej ; )) . To jest świete ♥ . Masz talent ; 3 .

    OdpowiedzUsuń
  23. no komentujcie ! Ma być szybko 40 kom. dalej, dalej ! boskie ♥♥

    http://do-not-forget-about-mee.blogspot.com/
    http://totaleclipseoftheheart69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. dawaj pisz pisz

    OdpowiedzUsuń
  25. I znowu w takim momencie!boski;)czekam niecierpliwie na następny;)

    OdpowiedzUsuń
  26. super super dawaj pisz dlaej

    OdpowiedzUsuń
  27. nie zasne jak nie napiszesz kolejnego rozdzialu :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne DALEJ!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne ;]
    Next, Next, Next !
    Jest już 40 komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dalej noo..dalje

    OdpowiedzUsuń
  31. OTWORZYŁ I CO??????????? JUZ JEST PONAD 40 WSTAW NEXTA!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Super!! Next!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Daawaj dalej !!!! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Daawaj dalej !!!! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Daawaj dalej !!!! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Daawaj dalej !!!! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Zawalisty,Superowy,Extra itp. Pisz dalej <3 KOcham cb i twoje opowiadanie /Angelika :*

    OdpowiedzUsuń
  38. JPRD...Pisz dalej prooosze!

    OdpowiedzUsuń
  39. pisz dalejjjj JPRD to jest super kocham twoje opowiadania :D

    OdpowiedzUsuń
  40. dalej a przy okazji zapraszam na mojego bloga http://iloveonedirectioner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. dalej dalej dalej :D jesteś niesamowita ♥
    Ronnie x

    OdpowiedzUsuń
  42. KOCHAM CIE, KURWA JA TUTAJ NORMALNIE SKACZE!!

    OdpowiedzUsuń