Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 13 stycznia 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 19

                     Czyli 19 cz. Imagine o Zaynie

Przestraszona wstałam wpatrując się nadal w otwierające się już drzwi .
Dziewczyna którą juz dobrze znałam wchodziła do mojego domu . 
Nie wiedziałam co mam zrobić , wstałam i popędziłam w stronę salonu . 
Zachowywałam się naprawdę cicho , bo nie chciałam ,aby dziewczyna tak szybko mnie znalazła .
Ukryłam się gdzieś w kącie i słuchałam uważnie słowa które wypowiada dziewczyna .
-Gdzie jesteś [T.I.] , teraz nikt cię juz nie obroni , wiem ,że jesteś sama ... 
Chciałam coś powiedzieć ,ale powstrzymałam się i spojrzałam na nóż który trzymałam w ręce . 
Zaczełam coraz mocniej ściskać swoją pięść ...
-No chodź tu , nie ukrywaj się ! . -Krzyczała aroganckim głosem dziewczyna .
Bałam się , balam sie ,że nikt mi już nie pomoże , że Zayn on nie dotrze na czas  ... 
Chciałam przemieścić się do innego pokoju ,ale wtedy potknęłam się i upadłam na ziemie z dosyć dużym hukiem .
Słyszałam zbliżające się kroki do mnie , czułam ból w brzuchu ,ale z sił które mi zostały wstałam i schowałam się za drzwiami .
Dziewczyna była coraz bliżej ,a ja myślałam o tym ,że to ostatnie chwile mojego życia . 
Złapałam mocno za nóż wsłuchując się w przybliżające się kroki .
Było tak ciemno ,że prawie nic nie widziałam ,  jednak w blasku księżyca z o balkonu który podświetlał mi cały pokój  zobaczyłam sylwetkę już znanej mi osoby . 
Bez zawahania mocno odepchnełam nóż do tyłu i z mocną siłą pociągnełam go do przodu tak ,że wylądował on gdzieś w tył jej pleców  . 
Po chwili szybko go wyjełam .
Ciało dziewczyny spadło na ziemię , ale jeszcze zdążyła powiedzieć : 
-Kiedyś zabiję cię suko zobaczysz ...
Upadłam z płaczem na podłogę w ręce trzymając zakrwawiony nóż  . 
Zachowywałam się tak jakbym nie panowała nad sobą . 
Złapałam Directionerkę za ręke i powiedziałam krótkie słowo :
-Przepraszam ...
Jednak ona juz tego nie słyszała , ona umarła ...
Leżałam na podłodze trzymając ją za ręke nucąc jakąś smutną piosenkę ...
Było to dziwne ,ale mój umysł nie pracował tak jak powinien ...
Nie wiem nawet kiedy Zayn podeszedł do mnie i zaczął mnie mocno ściskać . 
-Kochanie z tobą wszystko w porządku ? . -Zapytał w moją stronę .
Jednak ja mu nie odpowiedziałam , nadal nuciłam piosenkę wogle nie przejmując się światem . 
Chłopak zauważył ciało zmarłej dziewczyny . 
Popłakał się . 
-Kochanie , broniłaś się nie martw się wszystko będzie dobrze . -Powiedział wypłakując się w moje ciało .
Ja jednak nie słuchałam go , nadal nuciłam piosenkę , mój mózg całkowicie przestał mnie słuchać . 
Chciałam przytulić Malika , poczuć jego usta powiedzieć mu co się tak właściwie wydarzyło ,ale nie mogłam , po prostu mój mózg pracował samodzielnie .
-Kochanie slyszysz mnie ? . -Pytał zrozpaczony mulat . 
Nie odpowiedziałam , dalej nuciłam tą samą piosenkę .
Chłopak nie wiedząc co ma robić , chciał wziąść mnie na ręce i wyprowadzić z domu .
Jednak ja nie chciałam puścić zmarłej już Directionerki . 
Trzymałam ją bardzo mocno , może dlatego ,ze zabiłam ją ,zabiłam directionerkę .
Dostalam szału , ataku agresji . 
Wstałam i spoliczkowałam Zayna . 
-Kochanie co ty robisz ? . -Zapytał z niedowierzaniem w to co widzi . 
-Nie nawidzę cię ! . -Krzyknełam bezmyślnie .
Nie chciałam tego powiedziec , jednak jak mówię dostałam szału, mózg pracowal nie prawidłowo .
W głębi duszy czułam coś innego , chciałam zrobić coś innego ,ale nie mogłam , straciłam nad soba kontrolę. 
Wziełam nóż i skierowałam go w swój brzuch .
-Kochanie co ty chcesz zrobić ? . -Zapytal przestraszony , dławiący się łzami Malik .
Popatrzałam jeszcze pare razy na ostrze i wziełam zamach który nadal celowal na mój brzuch ... /Dalej jak będzie 40 komentarzy ,a więc dedykuje to mojej przyjaciółce  : https://www.facebook.com/justyna.major.56?fref=ts Justynie Major która mnie o to prosiła ,powiedziała do mnie : " Zrób mi ten zaszczyt i uczyń mnie sławną dedykując mi jeden rozdział "  . :d No więc masz <3 . A więc piszcie co myślicie o tym rozdziale , czekaliście 2 dni , za co przepraszam , piszcie czy warto było czekać : ** 

49 komentarzy:

  1. dalej :D chce wiedzieć czy mam zamiar się zabić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dalej *.* . Warto było czekać :D . Boski ^^ .

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny , warto było czekać ale teraz jeszcze bardziej chce nastepny ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawaj dalej nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Next dlaczego taki krotki. Mam nadzieje ze szybko napiszesz nastepny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny *_____*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dalej Genialne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D <3 :DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. warto było czekać ._. dawaj szybko następny x.x

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisz książke :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dalej dalej dalej dalej dalej kocham cię normalnie masz talent *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zasne bo nie ma dalej : (

    OdpowiedzUsuń
  12. Czemu Bóg nie obdarowal mnie takim talentem jak ty ?! Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Next , zakochałam się w tym imaginie : *

    OdpowiedzUsuń
  14. Następny!! ;) Warto było czekać :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Warto było , o warto <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Dalej !!!
    Boskie:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chce dalej ! JA nie wytrzymie jak dzisiaj nie będzie bo w takich momentach przerywasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dawaj dalej.... Błagam.. !! Ej ale ona nie umrze prawda?? prosze cie niech nie umiera :) on ją uratuje xd haha prooooooszeeee dawaj następną część :***** <333 kocham tego bloga i codziennie na niego wchodze i sprawdzam czy nie ma nic nowego :) masz talent.. ;**

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie chce umierac pisz dalej musze sie dowiedziec czy umre :-* XD

    OdpowiedzUsuń
  20. warto ! <3 i juz czekam na nast,epna część :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejuu... to jest cudowne *.* ale mam nadzieje że on ją uratuje.. :) niech nie umiera.. A mogłabym prosić o następną część z dedykacją dla mnie ?? :) jesli tak to podpisz ze dla Pauliny Horan ;D ;** czekam na następny..

    OdpowiedzUsuń
  22. no jak zwykle wielkie dzięki .. Genialne,masz wyobraźnie i to na prawdę dużą :)

    http://do-not-forget-about-mee.blogspot.com/
    http://totaleclipseoftheheart69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Proszę pisz szybko dalej!!!! ;*** BOSKIE!!!!!!!!!!!!! :******

    OdpowiedzUsuń
  24. daaaaaaaaaaaleeeeeeeeeeeeeeej

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeju jakie świetne *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Przeczytałam całe tylko dzisiaj i już nie mogę. *.* Chcę więcej. :) Zdarzają się błędy językowe i troszkę gramatyczne, ale jest zajebiście. ;* Naprawdę to kocham. xx Natalia. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ,że są błędy ,ale ja nawet tego nie sprawdzam xD .
      Po prostu jestę lenię i mi się nie chce ,a mama nie nauczyła mnie Gramtyki wybaczcie .:D

      Usuń
  27. Zajebisty!!!! Tylko prosze nie uśmiercaj nikogo + dziecka też nie! ;>

    OdpowiedzUsuń
  28. Pisz daleej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Z tego to się już horror zrobił,ale i tak super horror;)czekam na dalszą część,bo ty zawsze urywasz w takim momencie!;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialne pisz dalej ale niech nikt nie umiera

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham *.*
    Szybko pisz dalej bo umieram (tak jak ta ostro pojebana, chora na psychę Directionerka ;d) z ciekawości :)
    Nie uśmiercaj nikogo proszę Cię! :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Aaaa to jest Geniialne ;D masz talent pisz dalej ! ;* Jak czytałam poprzednie rozdiały to łezka się w oku kręciła, ale i tak jest świetne ;** <33

    OdpowiedzUsuń
  33. ZWALISTY!!!!!!!!!!!! Napisz szybko nastyepny rordział bo nie moge sie juz doczekac <3 :****************

    OdpowiedzUsuń
  34. Warto było czekać!
    Czekam na następny rozdział
    :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Zawalisty nie mogę sie już doczekać następnej części ;dd

    OdpowiedzUsuń
  36. Super, czekam na nastepny!!! Prosze niech nie ymniera hehe ;))

    OdpowiedzUsuń
  37. Czeka i niech na niby wyceluje w brzuch i upadnie a zayn sie popłacze i niech sie kochaja jako żywi

    OdpowiedzUsuń