Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 19 stycznia 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 25

                  Czyli Imagine z Zaynem cz. 25 

Zaczełam patrzeć raz na Zayna , a raz na Harrego.
Po ich minach mogłam zobaczyć ,że strasznie się boją . 
-Wybrałaś już  ? . -Zapytał facet klepiąc mnie w pośladek . 
-Nie dotykaj mnie !. -Krzyknełam . 
-To się namyśl ,bo sam wybiorę  . -Odpowiedział . 
Nagle usłyszałam jak ktoś otwiera drzwi , był to Louis . 
-Co ty tutaj robisz ? . -Zapytałam ze zdziwieniem . 
-Wyszedłem z szpitala , chłopacy powiedzieli mi o wszystkim , powiedzieli ,że wyszłaś  i ,że cię długo nie ma , wiedzialem juz gdzie jesteś. -Powiedział sapiąc po czym mozna było stwierdzić ,że biegł . 
Facet podszedł do Louisa , po czym spojrzał na mnie . 
-No więc wybieraj kto ma umrzeć , Harry czy Zayn ? .  
-Zostaw ich , weź mnie ! . -Powiedział z nienacka Louis . 
- Nie Louis ! . - Krzyknął Harry . 
Zayn nic nie powiedział ... 
Staliśmy tak w ciszy . 
Facet podszedł do mnie , znowu zaczął mnie dotykać , rozbierać . 
Louis widząc to podszedł do niego , chcąc go ode mnie odciągnąć . 
Jednak był za słaby , facet odepchnął go tak silnie ,że upadł na ziemię . 
-Zostaw ją !.  -Krzyknął Harry . 
Facet podszedł do niego , bijąc go mocno w twarz . 
Chłopak tylko złapał się za krwawiący polik . 
Policjant już wyjmował pistolet i kierował go do Harrego . 
Nie wiedziałam już co mam zrobić , po prostu byłam załamana  . 
Jednak spontanicznie szturchnełam faceta tak ,że walnął o kant szafki i stracił przytomność . 
Było to dziwne ,ale było to jedyne wyjście na ucieczkę . 
Louis wziął na ręce Zayna , który nie mógł iść o własnych siłach . 
Złapaliśmy jakąś taxówkę i pojechaliśmy do szpitala . 
Louis został ze mną i czekał na wyniki badań . 
Byłam strasznie zdenerwowana . 
-Nie przejmuj się , ja już zadzwoniłem po policję i zgarneli tego kolesia . -Powiedział Louis . 
-Jak to ? . Uwierzyli ci  ? . -Zapytałam ze zdziwieniem . 
-Jak nagrałem im filmik to uwierzyli . 
-Jak to ? . 
-Normalnie miałem małą kamerkę która była przyczepiona do mojego ubrania . -Odpowiedział .
-Dziękuje ci . -Powiedziałam mocno tuląc chłopaka . -Strasznie ci dziękuje , nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy . 
-Słuchaj , jednak sprawa trafi do sądu , będziesz musiala wszystko powiedzieć . 
-Ale jeżeli go wypuszczą to co ? .  - Zapytałam .
-Nie wypuszczą go , on jest psychicznie chory , spokojnie [T.I]  , on chyba nigdy nie wyjdzie z więzienia . -Powiedział troskliwie Lou . 
Siedzieliśmy tak i czekaliśmy na wyniki .
Nagle podszedł do nas policjant , tym razem prawdziwy który chcial nam pomóc  . 
-Czy to pani [T.i.] ? . -Zapytali ? . 
-Tak . -Odpowiedział Louis . 
-A więc mamy do pani pare pytań. -Powiedzieli w moją stronę . 
-Jasne pytajcie . 
-Ciało dziewczyna którą znaleźliśmy w pańskim domu , ma jakiś zwiazek ze sprawą z Policjantem ? . 
-Nie wiem , możliwe ... W końcu oby dwie strony chciały dla mnie źle , oby dwoje chcieli mnie zabić ... -Odpowiedziałam z płaczem . 
-Niech pani nam opowie , wszystko od początku do końca . 
-No więc tak ... Zaczełam mówić wszystko chociaż nie było to łatwe . 
-A więc jest pani ofiarą gwałtu ?. -Zaptał policjant .
-Po co się głupio pytasz ?!. Przeciez ci to powiedziała ! . -Krzyknął Lou , ponieważ widział jak ciężko mi o tym mówić . 
-Dobrze , no więc proszę podać tu numer kontaktowy oraz adres . 
-Napisałam policjantowi to o co prosił . 
-Więc do zobaczenia jutro , tak jutro odbędzie się sprawa . 
-Już jutro ? . -Zapytałam zdziwiona . 
-Tak i proszę się zjawić w sądzie o godzinie 17:00 . 
-Dobrze , dziękuje do widzenia . 
Widziałam jak sylwetka policjanta zmniejsza się ,aż w końcu znikła . 
Jeszcze raz wypłakałam się w ramię Louisa , który mocno mnie wspierał . 
Zapadła cisza jednak przerwała ją lekarka która do nas podeszła i powiedziała : 
-Więc z panem Stylesem wszystko w porządku , jest tylko w lekkim szoku , a tak to wszystko jest ok , pare sinikaów które się szybko zagoją . 
-To dobrze . -Powiedział Louis . 
Powiedziała nam wszystko o Harrym , ale zaraz , zaraz... ,a co z Malikiem . 
-A co z Zaynem ?!. -Zapytałam krzycząc w jednym ... / 40 komentarzy pisze dalej , wiem ,ze krótki ten rozdział ,ale spiesze się ,jest on trochę beznadziejny ,ale jednak mam brak pomysłu i wenny, piszcie co o nim myślicie . : ) 


57 komentarzy:

  1. jak ty to robisz ? O.o *.* jesteś zajebista wiesz ? jak ci się meega nudzi to ja zaraz wstawie u siebie z niall'em. <3<3 http://ultraviolet-imaginy1d.blogspot.com/
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny . ; D Dalej . ; p

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnee.
    dobrze, że jak NAARAZie nie uśmierciłaś nikogggoooo :)
    CZEKAMM :D

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPER!!! DALEJ i DZIĘKUJE że w tej czesci nie zabiłaś nikogo i mam nadzieje że Zayna nie zabijesz w nastepnych ani nikogo innego...... <3 <3 <3 /Angelika

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ! Kocham! :D Proszę nie uśmiercaj już nikogo :*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne !prosze pisz dalej plis!

    OdpowiedzUsuń
  7. dalej plis plis plis plis plis. Odaj trochę talentu

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisz dalej supr

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisz dalej.! Masz bardzo wielki talent.! Pisz.! Pisz.!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pisz.! Nie umiem się doczekaćnastępnej części.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dalej. Dalej. Chcę kolejny rozdiał.!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisz pisz pisz *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejny rozdział.!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejj wielbię cię ;p dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  15. PISZ.!!! Chcemy kolejne rozdziały i kolejne części.!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dalej kolejny rozdział ;**

    OdpowiedzUsuń
  17. DALEJ <3 uwielbiam uwielbiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. NASTĘPNA CZĘŚĆ ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Super!
    Czekam na nex~`ta

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne ♥
    Next Plise...

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeju zawsze w takim momencie musisz przerwac! Ale cudniee

    OdpowiedzUsuń
  22. dalej .;d

    http://totaleclipseoftheheart69.blogspot.com/
    http://do-not-forget-about-mee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Pisz pisz.. czekam .. zajebiste *-* :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Super rozdział czekam na kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dalej ! Świetny rozdział :) Masz talent :*

    OdpowiedzUsuń
  26. beznadziejny ? jest po prostu świetny! :D uwielbiam ciebie i twoje imaginy <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne!! Dalej

    OdpowiedzUsuń
  28. Dalej poproszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super dodaj jeszcze dziś następny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  30. Podziwiam Cię za talent! ŚWIETNE!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bosk dalej plis

    OdpowiedzUsuń
  32. Dalej dziewczyno nie mozna sie doczekac

    OdpowiedzUsuń
  33. Pisz dalej ! Boski!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Kocham twoje imaginy.!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocham Cię i twoje imaginy <333 Pisz dalej PISZ !!! ;********

    OdpowiedzUsuń
  36. Pisz Pisz Pisz czemu w takim momencie urwałaś :D czekam

    OdpowiedzUsuń
  37. Dalej *.* Bo nie wytrzymam *.*

    OdpowiedzUsuń
  38. Pisz szybko dalej , bo ja tez nie wytrzymam !

    OdpowiedzUsuń
  39. Dodasz następny rozdział dzisiaj, jeszcze.? Proszę.

    OdpowiedzUsuń
  40. Boski, Cudowny, Niesamowity ^.^
    Uwielbiam Cię, Twoje imaginy, ogólnie wszystko. To w jaki sposób piszesz i wgl. Niektóre Twoje imaginy czytam po 5 razy zanim dodasz kolejny rozdział :) Większość opowiadań o 1D jest już nudnych i bardzo podobnych, ale nie Twoje. Już czekam na Twoją książkę i obiecuję, że kupię ją jako pierwsza. Obyś zawsze tak pisała jak teraz piszesz, bo piszesz genialnie !! Też trochę piszę, ale daleki mi do Ciebie :') Kocham Cię < 3

    ____________________

    Sorry że troszkę rozpisałam ten komentarz. Ale coś Mnie naszło na wyznanie Ci co myślę o tym wszystkim co piszesz, a nie napisanie kolejnego beznadziejnego kom. typu " OMG !! Next, Next " -.- Bez urazy do tych co tak piszą, bo ja też czasami tak piszę xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuje , cieszę się ,że tobie się podobają, naprawdę zależy mi na tym by moje opowiadania i Imagine związane z nimi były orginalne , wielkie dzięki <3 .

      Usuń
  41. Dalej Genialne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. błagam dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Prossssssze!! DALEJ <3 to jest niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  44. uwielbiam twoje imaginy to jest niesamowite ty jesteś niesamowita i nieuśmiercaj nikogo:D

    OdpowiedzUsuń
  45. uwielbiam twoje imaginy są niesamowite *_____* Napisz w końcu z Harrym dawno nie było <3

    OdpowiedzUsuń