Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 18 stycznia 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 24

                Czyli Imagine z Zaynem cz.24


Oczywiście posłuchałam chłopców i szybko nacisnełam zieloną słuchawkę w telefonie . 
Usłyszałam męski głos : 
-Mam twojego chłoptasia i kogoś jeszcze , jeśli chcesz ich odzyskać czekaj na telefon i nie powiadamiaj policji . 
-Czekaj , ja chce usłyszeć Zayna ! . -Powiedziałam przestraszonym głosem .
Chłopcy wpatrywali się we mnie ze zdziwieniem jednocześnie podsłuchując rozmowy . 
-Niech ci będzie  . 
-Kochanie , nie przyjeżdżaj ! . -Usłyszałam głos Malika . 
-[T.I] nie przyjeżdżaj ! . -Usłyszałam głos Harrego , tak był to wyraźnie głos Harrego . 
-Ale ... - Jednak zdania nie dokończyłam bo znowu usłyszałam męski głos . 
-Pamiętaj jaka jest umowa , czekaj na telefon . 
-Ale Hallo ... Hallo !.  -Zaczełam krzyczeć w słuchawkę . 
Jednak facet się już rozłączył i mój krzyk był na marne  .
Znowu nie wytrzymałam i moje oczy napłyneły łzami . 
Nie rozumiałam jak ktoś może być ,aż tak podłym człowiekiem .
Chłopcy podeszli do mnie i mocno mnie przytulili . 
-[T.I.] kto to był ? .  -Zapytał zaciekawiony Niall . 
-To ten policjant chyba , nie wiem nie jestem pewna . -Odpowiedziałam z rozkojarzeniem . 
-Czego on chciał ? . -Zapytał Liam . 
-Liam on porwał Zayna i Harrego ... -Powiedziałam po czym przełknęłam ślinę .
-I co teraz ? .  -Zapytał Niall . 
-Musze czekać na kolejny telefon ... 
-[T.I.] idź spać  to dobrze ci zrobi . - Powiedział Liam . 
-Spróbuje ... 
Chłopcy wyszli z pokoju ,a ja przykryłam się kocem i próbowałam zasnąć .
Jednak nie mogłam , po prostu nie mogłam .
Myśli mi na to nie pozwalały ... 
Ciągle wpatrywałam się w ekran telefonu . 
Powoli zamykałam oczy , gdy nagle zadzwonił do mnie telefon . 
-Tak  ? . 
-Słuchaj , masz być za 1 h tam gdzie ciebie zamknełem , jak nie to zabije ich obu ... -Powiedział wyraźnie męski głos . 
-Dobrze będe . 
-A i bym zapomniał , masz być sama zrozumiałaś ?!. Inaczej tego pożałujesz . 
Szybko wstałam z łóżka i skierowałam się ku drzwiom wyjściowym jednak Liam i Niall usłyszeli mnie . 
-[T.I.] gdzie idziesz ? .  -Zapytali . 
-Ja... Ja muszę się przejść . - Okłamałam ich .
-To my pójdziemy z tobą . -Zaproponowali . 
-Nie sama sobie poradzę , po prostu chcę mieć chwilę spokoju na przemyslenia . -Powiedziałam po czym wyszłam . 
Szybkim ruchem dotarłam do miejsca w pięćdziesiąt minut . 
Weszłam do sali , zauważyłam chłopaków , byli nie w najlepszym stanie . 
-O już jesteś . -Powiedział wyłaniający sie z ciemności policjant . -Jak ja się cieszę . 
Podszedł do mnie po czym zaczął mnie dotykać . 
-Zostaw mnie !.  -Krzyknełam ! .
-Dziewczyno uspokój się bo inaczej oni zginą , rozumiesz ?! . 
Facet zaczął mnie całować po szyi , nie wyrywałam się bo nie chciałam ,aby moim najbliższym stała się krzywda . 
-Zostaw ją ! . -Krzykneli Harry i Zayn . 
Facet podszedł do Stylesa i walnął mu w twarz . 
Potem podszedł do mnie z bronią po czym spytał : 
-To tak chcecie się bawić ?! . No dobra to [T.I.] wybieraj kto ma przeżyć , Ten w lokach czy ten tu -Wskazał palcem na Zayna . -Jeden z nich umrze , drugi przeżyje , wybór należy do ciebie ... 
-Zwariowałeś , nie stawiaj mnie w takiej sytuacji ! . -Krzyknełam .
-No dobra to zabije ich obojgu . -Powiedział . 
-Czekaj -Powiedziałam szturchając faceta z tyłu - Niech ci będzie wybiorę ... / Dalej jak będzie 40 komentarze , piszcie co myślicie o tym Imagine i sorry ,że taki krótki ,ale mam dzisiaj zły dzień. : > 

56 komentarzy:

  1. Hifonie wymiatasz .!!! *.*. zaaajebiste. <3<3 jak chcesz dawaj do mnie. <3 ;) http://ultraviolet-imaginy1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. o boze. NIE USMIERCAJ NIKOGO PROOOSZE .BO INACZEJ NW .. BD PLAKAC XD ale nie no na serio nieh przezyja ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa *,* jest świetny, pisz dalej pisz! Tylko niech nie będzie już tyle przemocy... A ogółem jest wspaniały xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. No pisz !!! Ale niech obaj przeżyją !!<33

    OdpowiedzUsuń
  5. Błagam nie usmiercaj nikogo chyba że tego policjanta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie *.* . Dalej ♥ . Nie uśmiercaj nikogo ; 3 .

    OdpowiedzUsuń
  7. proszę cię nie uśmiercaj nikogo !!!! chyba że tego policjanta :D i pisz dalej !!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. http://reality-is-not-always-colorful.blogspot.com/
    proszę was wchodźcie , czytajcie i zostawiajcie po sobie jakieś znaki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaa nie .. proszę.. niech żyją.. wszyscy.. ale i tak jest zajebiste jak zwykle :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Dalek wszyscy mają zyc no moze oprucz tego policjanta

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie dalej

    OdpowiedzUsuń
  12. Dalej!!! Błagam i niech wybierze Hazzę!! :********

    OdpowiedzUsuń
  13. Supeerr :D
    CZekam na następną część !

    OdpowiedzUsuń
  14. Zajebisty!!Ciekawe kogo wybierze.?Niech przeżyją obydwóch!!!!!!Najlepiej byłoby gdyby Niall i Liam zaczęliby ją szukać i przyszli w to miejsce z policją!!!Kurwaaaaaa boję się o Hazze i Zayna!XD.....Pisz dalejjjjjjjjjj!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz talent, powinnaś pisać książki. Uwielbiam czytać twoje imaginy <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Noo kogo wybierze??

    OdpowiedzUsuń
  17. fenomenalne, dalej

    http://totaleclipseoftheheart69.blogspot.com/
    http://do-not-forget-about-mee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dalej ale z Happy Endem!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dalej ale niech się już wszystko wyjasni

    OdpowiedzUsuń
  20. Sweet =^.^= Dalej!! Ps. Tylko niech Zayn i Harry przezyja!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pisz ale nie uśmiercaj xD

    OdpowiedzUsuń
  22. Super ale nie uśmiercaj któregoś z nich tylko policjanta!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jezu! Nie pozwalam ci nikogo zabijac zrozumiano?!?!

    OdpowiedzUsuń
  24. O jacie *.* Ostryy ale fajny.! Szybko pisz kolejną częśc <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne ♥
    Gdybyś napisała książkę to z pewnością bym ją kupiła:D
    nie uśmiercaj nikogo pliss...
    Dalej >>

    OdpowiedzUsuń
  26. Dalej czekam na nastepną część masz talent :) Nie mogę się doczekać nastepnego rozdziału :) Oby byl jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super!
    Pisz Dalej *,*
    Zgadzam się z Moimi siostrami wyżej, nie uśmiercaj Zayn'a i Harry'ego, tylko tego jebniętego Policjanta.

    OdpowiedzUsuń
  28. kocham cię masz talent :-) :-*

    OdpowiedzUsuń
  29. Dalej super....ale uśmierć policjanta a nie chłopaków bo będe miała zgon jak uśmiercisz ich :D

    OdpowiedzUsuń
  30. zgaduję że wybierze że oni obaj mają przeżyć a ona sama zginąć
    śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jezuuu , jakie to jest świetne . Pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  32. Przy najmniej wydaje mi sie ze bd tak ze ona powie ze ta dziewczyna powie zeby ten policjant zabil ja a chlopakow wypuscil . A ogolnie fajne tylko troche przewidywalne : ) ale masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  33. fajne . pisz dalej plis ! jestem ciekawa co dalej ! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. No i nikt z was nie ma racji , jeżeli mówicie ,że jest przewidywalny to mnie nie znacie , zawsze wymyślam coś innego. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TO JA CZEKAM NA DALSZE CZĘŚCI Z ZAPARTYM TCHEM <3333 DODAJ DZISIAJ II CZĘŚCI ; D PROSZĘĘĘ <333

      Usuń
  35. Zajebiste DALLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJ ALE NIE UŚMIERCAJ NIKOGO <3 :D :P

    OdpowiedzUsuń
  36. JEZU COŚ WSPANIAŁEGO <3 KOCHAM TO <333 ALE NIE UŚMIERCAJ NIKOGO ;D KOCHAM CIĘ ZA TE IMAGINY <3333333333

    OdpowiedzUsuń
  37. Super, super, super :) Nie trzymaj w niepewności, dodaj kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny, z resztą jak zawsze... tylko on się zaczyna robić coraz straszniejszy xD

    OdpowiedzUsuń
  39. SUPER..... DALEJ ALE BLAGAM NIE ZABIJAJ NIKOGO !!! <3 <3

    OdpowiedzUsuń