Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 17 stycznia 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 23

               Czyli Imagine z Zaynem cz. 23 

Może tak dla odmiany przełącz piosenke z mojego bloga na drugą . : )

Podeszłam do niego i dotknełam lekko ręką jego twarzy . 
-Louis słyszysz mnie ?! . -Krzyczałam i pytałam dławiąc się łzami .
-Tak [T.I.] słysze tylko się tak nie wydzieraj . -Powiedział Louis lekko sycząc z bólu .
Chłopak wstał o własnych siłach , na szczęście nóz trafił tylko i wyłącznie w lewą ręke .
-Louis ja przepraszam - Powiedziałam lekko tulac się do chłopaka . 
-[T.I.] naprawdę nic sie nie stało , ale teraz trzeba uciekać , bo jak nas ten facet dorwie to ... 
Chłopak złapał mnie prawą ręką za dłoń i pobiegliśmy w kierunku samochodu . 
-Louis ,a gdzie Zayn ?. -Zapytałam głośno oddychając ze zmęczenia .
-W samochodzie . -Powiedział po czym skierował palcem na auto . 
Zauważyłam z daleka znaną mi już sylwetkę potężnego mężczyzny który wsiadał właśnie do samochodu który wcześniej pokazywał mi Louis . 
-Louis ! . -Krzyknełam . 
Po czym przyspieszyłam tępo . 
Jednak  było za późno policjant odjechał razem z Zaynem ,a ja padłam na brudną ziemię z płaczem . 
Po prostu miałam tego wszystkiego dość , ciągle się coś działo . 
-[T.I.] nie płacz ... -Powiedział wystraszony Louis lekko schylając się do mnie . 
-Louis przestań ! . -Krzyknełam .
-Ale [T.I.] wszystko będzie dobrze . 
-Louis nie będzie ! . Właśnie w tym sens ,że od kiedy jestem z Zaynem to macie same kłopoty rozumiesz ?!. Ciągle się coś dzieje złego ! . Mam tego dość ! . A teraz porwali go ! Porwali Malika i co ja mam zrobić ?!. Znowu polecą hejty ! . A co jeżeli ten policjant mu coś zrobi ! . -Krzyknełam oznajmiając mu ,ze jego słowa wcale nie są pocieszające  . 
Chłopak położył się koło mnie . 
-Louis ty musisz jechać do szpitala . - Powiedziałam w jego stronę .
-[T.I.] ja się nigdzie bez ciebie nie ruszę . 
Na początku moje myśli gdzieś błądziły ,ale teraz wiedziałam ,ze nie mogę się poddać , nie w takim momencie . 
Wstałam i ciągnąc chłopaka za ręke pobiegłam z nim do najbliższego szpitala . 
Louis potrzebował operacji , nie wiedziałam co mam robić przecież na policję nie zadzwonie bo to policjant porwał mulata . 
Zadzowniłam więc do Harrego który właśnie nie dawno wyszedł z szpitala . 
-Tak ? . -Usłyszałam głos loczka . 
-Harry ja tak dłużej nie mogę , proszę pomóż mi ... -Wyplakałam się mu do słuchawki . 
-[T.I.] co się stało ? . -Zapytał zmartwiony Styles.
-Harry masz czas ? . 
-Mam ,a gdzie jesteś ? . 
-Ja w szpitalu [nazwa szpitala ], dziękuje Harry ,ze znalazłeś dla mnie czas.
Jednak loczka już nie usłyszałam , pewnie rozłączył się wcześniej . 
Siedziałam i wpatrywałam się w słuchawkę telefonu . 
Czekałam godzinę , jednak loczka nie zastałam . 
Lekarze powiedzieli ,ze nie mogę odwiedzić dzisiaj Louisa bo jest strasznie zmęczony ,a myśląc ,ze Harry mnie olał poszłam do domu . 
Nie zdążyłam nawet otworzyć drzwi ,a podbiegł do mnie Horan . 
- [T.I.] gdzie wszyscy , my się z Liamem martwimy . -Powiedział . 
-Niall ja nie wiem jak ci to powiedzieć ... - Chlipnełam po czym rzuciłam się w ramiona Nialla . 
Do rozmowy także dołączył Liam  .
-[T.I.] co się stało ? . 
-Liam słuchaj bo ja  zabiłam tą directionerkę, broniłam się bo ona chciała mnie zabić i zawieźli mnie do więzienia ,a ten policjant on , on ... -Jednak nie mogłam wydusić zdania do końca , było mi za trudno to wypowiedzieć ,a co dopiero o tym myśleć . 
-No mów - Powiedział zdenerwowany Niall . 
-Zostałam ofiarą gwałtu , Zayn został porwany , Louis jest w szpitalu , a Harry , Harry mnie olał ! . Tego chciałeś się dowiedzieć . -Powiedziałam lekko szturchając chłopaka . 
Zaczełam biec do pokoju który dzieliłam z Zaynem , jednak ktoś złapał mnie za ręke . 
Obróciłam się do tyłu . 
-[T.I.] trzeba zadzwonic na policję . -Powiedział jakże mądry Payne . 
-Ty nic kurwa nie rozumiesz ?!. Jak mam zadzwonić po policję , jeżeli to policjant jest sprawcą całego tego zamieszania ! To on porwał Malika , on mnie zgwalcił ! Rozumiesz idioto ?! . - Powiedziałam wyrywając swoją ręke od naszego uścisku . 
Zamknełam się w pokoju . 
Usiadłam na łóżku i schowałam twarz rękoma .
Za drzwi było słychać głos chłopców jeden darł się . 
-[T.I.] przepraszam ja nie wiedziałam ...
Drugi zaś : 
-[T.I.] otwórz my chcemy ci pomóc  . 
Miałam tego dość . 
Jednak przez te ich krzyki i przeprosiny nie mogłam się skupić .
Uległam im i otworzyłam drzwi , bo w końcu potrzebowałam pomocy  . 
Chłopcy zaczeli ze mną rozmawiać , pocieszać , jednak ja miałam tylko jedno w głowie . 
Co się dzieje z Zaynem . 
Nagle usłyszałam dźwięk swojego telefonu  . 
Wszyscy skierowaliśmy wzrok z przerażeniem na półkę , to właśnie tam znajdował się telefon . 
Szybko chwyciłam za telefon i nie wiedziałam co mam zrobić . 
-[T.I.] odbierz !.  - Powiedzieli prawie w tym samym momencie chłopcy ... / Następna część jak będzie tu 40 komentarzy : ) Podoba się  ? . Jak widzicie nie uśmierciłam Louisa ; ) . 

54 komentarze:

  1. fajne, dalej :)
    http://do-not-forget-about-mee.blogspot.com/
    http://totaleclipseoftheheart69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. BOSKIE DAAALEJ <3

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę się doczekać nn :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech będzie wszystko dobrze z Zaynem i wogole :)

    OdpowiedzUsuń
  5. TAK !!! *__* DALEJ <333

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejuu to jest fantastyczne i ty także *.* Pisz szybko dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne!! Prosze, pisz dalej!!

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest cudowne =.= A no i dziękuję że nieuśmierciłaś Louisa...

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne.! Neext <3 biedny zayn <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest świetny , pisz dalej !

    OdpowiedzUsuń
  11. Boje sie tego imagina ale jest super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zwracaj na komenty juz pisz boze dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham to opowiadanie <33333 Kiedy następny rozdział ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawaj dalej, jest świetny *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Dalej < 33 . Zajbiste *.* .

    OdpowiedzUsuń
  17. Zajebistee *.*
    Dalllej, napisz jakiś dłuższy jak możesz ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Pisz dalej !!! Tylko bez nagłych zgonów prosze xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Szybciej błagam,... nie uśmiercaj Zayn`a 3

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaaajebiste <3 dasz rade jeszcze dziś ?;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Boskie pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne jak zwykle ! Pisz dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej jestem tu nowa ;D Proszę pisz dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Już nie moge się doczekać...Plis zlituj się /D

    OdpowiedzUsuń
  25. Pisz daleeej :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Go , go , go. Kobieto czytałam miliony blogów , ale ten Kurwa podbija wszystko . Masz talent i dobrze że go wykorzystujesz . Jesteś dobra w tym co robisz i nie przestawaj tego robić bo to bd największy błąd . Zaczęłam czytać twojego bloga jakoś przed północą i teraz skączyłam . Jestem tak podjarana że nie dowiary . Pisz dalej , dalej bo bd czytać tego bloga aż do końca !

    OdpowiedzUsuń
  27. Czytałam mnóstwo Imaginów o One Direction, ale te... POBIJAJĄ WSZYSTKO!
    Pisz dalej ;)
    PS. Mam jedną prośbę, czy jak się skończy ta część z Zaynem to następna może byc z Harrym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh będzie , już wcześniej wiedziałam ,że będzie w niej Harry , dużo osób w niej wystąpi . : )

      Usuń
  28. Ufffff.. dobrze że Louis żyje!:p!I pisz dalej bo ten imagin jest zajebisty!!

    PS.napisz książkę!XD

    OdpowiedzUsuń
  29. ale mnie to wciągnęło :D Kontynuuj!

    OdpowiedzUsuń
  30. Super <3 ale nie uśmiercaj zayna :D DALEJJJJJJJJJJJJJ :DDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  31. Next proszę szybko :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne♥
    Czy możesz nie uśmiercać Zayna?
    Już masz więcej niż 40 komentarzy napiszesz jeszcze dzisiaj następny Imagin?

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej Asia byłabym wdzięczna
    gdybys teraz zaczeła w kolejnym
    24 już Imaginie cos
    rozpaczliwego napisała
    co by było dla nas wstrząsające



    PISZ DALEJ JESTES SWIETNA CZYTAM CIAGLE TE IMAGINY TWOJE BO SĄ CUDOWNE JAK TY CAŁA ♥ NIE ZMARNUJ SWOJEGO TALENTU :*


    pisz dalej napisz dzisiaj ten Imagin lub 2 gdybys mogłA i wstaw dzis lub jutro

    OdpowiedzUsuń
  34. Pisz dalej jak następny będzie to będzie harry i julia :D ploseee :****

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny :D Dodaj następny proszę :D I zgadzam się z dziewczynami powyżej .. :D Następny niech będzie z Hazzą :D

    OdpowiedzUsuń