Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 20

                  Czyli Imagine o Zaynie cz. 20 

Nóż był już przy moim brzuchu , jednak w pewnym momencie zatrzymałam ręke i puściłam ostrze z dłoni , tak ,ze upadło gdzieś na podłogę . 
Zaczełam bić pięściami Zayna po klatce piersiowej .
On chciał mnie uspokoić ,w końcu mu się to udało złapał mnie za ręce ,a ja wyplakałam mu się w ramię . 
-Zayn ja chce żyć , ja nie chce umierać ! . -Krzyczałam bez umyślnie .
-Kochanie uspokuj się  . -Mówił tuląc mnie ramiebniami.
Naprawdę nie wiedziałam co robię , gadałam pod nosem różne dziwne rzeczy .
-Ja chcę zobaczyć Zorzę polarną . - Powiedziałam głosiekiem małej dziewczynki . 
-[T.I.] chcesz zobaczyć zorzę polarną tak ? . -Zapytał Malik ,a ja tylko kiwnęłam głową na potwierdzenie .
Zachowywałam się jak małe dziecko może dlatego ,że w dzieciństwie zawsze chcialam zobaczyć zorzę polarną  . 
-Słuchaj ,jęzeli chcesz pojedziemy ją zobaczyć ,ale proszę [T.I] uspokój się . 
Walnełam mu prawego sierpowego po czym usiadłam na podłodze i nuciłam tą samą piosnkę , tą samą co nuciła mi mama jak byłam mała ...
-Kochanie ... -Powiedział mulat delikatnie łapiąc mnie za pod bródek .
-Zostaw mnie ! . -Krzyknełam odpychając jego ręce .
Zachowywałam się jakby Zayn był dla mnie kimś obcym . 
Otworzyłam drzwi od balkonu i spojrzałam się w dół . 
-Kochanie nie rób tego ! . -Powiedział przybiegający Zayn który złapał mnie za dłoń .
Nagle do pomieszczenia wtargneła policja .
-Panie Malik proszę się od niej odsunąć ! . -Krzyknął policjant  dosyć dostojnym głosem . 
-Ale ! . 
-Niech robi pan co każę ! . 
Chłopak odsunął się ode mnie . 
Policjant podszedł do mnie podając mi dłoń .
-Czego pan chce ! . Ja nie chce umierać ! . Niech mnie pan zostawi ! . Oni chcą mnie zabić ! . -Wykrzyczałam prawie na jednym wdechu .
-Nic pani nie grozi , nie rób niczego bez myślnie ...
-Ale ja nie chce rozumie pan ?! . 
-Dziewczyno nic ci nie będzie .
-Obiecuje pan ? . 
-Obiecuje . 
Złapałam go mocno za dłoń ,a on skuł moje dłonie w kajdanki . 
-Kłamał pan ! . Ja nie chcę do więzienia ! Zayn zrób coś ! . Pomóż mi ! . Ja nie chcę umierać ! . -Wykrzyczałam na cały dom z płaczem w głosie .
-Gdzie ją zabieracie ? .  -Zapytał stroskany Zayn .
-Do więzienie ,a gdzie indziej zawozi się kogoś , kto popełnił przestępstwo .
-Ale ona się broniła , ona nie chciała tego... , jak by tego nie zrobiła to pewnie znaleźlibyście tu jej zwłoki i dziecka ,  nie tej dziewczyny  ! . 
-Jakiego dziecka .
-Ona jest w ciąży !.  Rozumie pan ! . 
-Nie obchodzi mnie to , ja ją ukarze . 
Malik zlapał policjanta za ręke ,a ten mocno go odepchnął , tak mocno ,ze upadł na podłogę .
-Nie zna pan świata , jest pan tylko zwykłą głupią gwiazdą która myśli ,ze da sie nas przekupić ... Myli się pan .-Powiedział w jego stronę . 
Policjant zwiózł mnie na komisariat , jednak nie przepytał mnie , nie wział do psychologa tylko od razu wsadził do celi . 
-Dziewczyno ,a teraz mów prawdę . -Krzyknął w moją stronę .
Ja nuciłam piosenkę i krzyczałam co jakiś czas Zayn !  . 
Mężczyzna o dosyć masywnej budowie podszedł do mnie i uderzył mnie w twarz i brzuch , tak ,że upadłam na ziemię .
-No to sobie inaczej porozmawiamy . 
Chłopak zaczął mnie rozbierać a ja zaczełam do tego cicho płakać nie wiedząc co się dzieje . 
Facet rozebrał mnie całą , poczułam ból , zaczełam wrzeszczeć , błagać o pomoc . 
Nie wiedziałam ,że ten facet robi mi krzywdę bo cofnęłam się w rozwoju do wieku dziecinnych .
Byłam w szoku , krzyczałam dalej . 
Facet zaczął całować mnie po karku ,a drugą ręką przymykał mi twarz .
Waliłam go pięściami po plechach . 
-Zayn pomóż mi ! . Niech ktoś mi pomoże !  . -Krzyczałam ...
Nagle zauważyłam kogoś kto wchodzi do pomieszczenia w którym sie znajdowałam .
Był to ... / 45 komentarzy pisze dalej , o dedykację prosiła : Paulina Horan , sorry ,że taki tandetny ,ale dzisiaj na serio nie miałam wenny , wiem jak to się skończy ,ale  nie wiem  co się zdarzy w następnych rozdziałach , no to piszcie komcie i piszcie co myślicie o tym Imaginie , o tym rozdziale , czy chcecie dalej :*

60 komentarzy:

  1. Genialne dalej dalej <3 zajebiste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ty sie jeszcze pytasz czy chcemy dalej ?! pisz ;* ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne *.*
    MAsz talent :>
    Pisz dalej już czekam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za dedykacje w takim super rozdziale .. ;** daaajjjj dalej.. czytałam przed chwilą na fb ze miałąś problemy z dodaniem ale całe szczeście dodało ;P uwieeelbiam te imaginy.. <33 jesteś cudowna.. P. Horan ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dalej, proszę, ale niech z nią i zaynem będzie okej, bo ja chyba zawału dostane, jakieś to dziwne. Patologia :DD Ale świetnie ! <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Opowiadanie pisze ponieważ myślę ,że nigdzie takiego nie było ,że jest orginalne i wszędzie dodaje jakieś nowe wątki ,żeby było ciekawie , dlatego taka patologia . xD

      Usuń
  7. Bosski.! Zazdroszcze talentu ;* daleej szybciutko ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dalej prosze :***** a dodasz nastepny jutro jesli tak to mi napisz mniej wiecej o ktorej <3<3<3. Pozdrawiam Emily

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu, cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. next pliss pisz dalej masz talent

    OdpowiedzUsuń
  11. zaczepisty *,* dawaj next, a ta "patologia" jest bardzo fajna ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    w takim momenci Dziewczyno no ja nie zasne!!!!!!!!
    Bardzo mi sie podoba
    D13

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest świetny , nie mogę się doczekać następnej

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zasnę no , ja cie pierdziele nie , kto pozwolił si przerywać w takim momencie ?

    OdpowiedzUsuń
  15. nie moge się doczekać nexta!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne!!! DALEJ :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Napisz książke proszę : ********

    OdpowiedzUsuń
  18. Next , Nest ,Nesttttttttt

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne! Dalej!

    OdpowiedzUsuń
  20. Love, Love, Love , Love , Love , Love , Loffffffka <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz wilki talent z niecierpliwością czekam na dalszą część ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Aaa.. pisz dalej noo.. czekam :D Kocham twoje notki <3 Awwww *-*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne ♥
    Następne proszę tylko żeby było nic się nikomu nie stało ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. super pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  25. Pisz dalej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bombowe pisz dalej pliska

    OdpowiedzUsuń
  27. O Lol O_o
    Ale bym przyjebała temu cholernemu Pedofilowi (to nie pedofil ale chciałam go tak po prostu nazwać bo się trochę nabuzowałam) xd
    I Love It and Next Please *-*

    OdpowiedzUsuń
  28. Booskie co sie stanie z [T.I]

    OdpowiedzUsuń
  29. Boże! Jak tak można zrobić! Dawaj dalej. Proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dalej ;D . Świetne *.* .

    OdpowiedzUsuń
  31. Super.... DALJE!!!!!!!!!!!! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedy Następne plis napisz szybko <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Zabiłaś mnie tym...

    OdpowiedzUsuń
  34. Ile mamy czekać ?

    OdpowiedzUsuń
  35. Nastepny prosze <33333 *_* *_* *_*!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz talent Naprawdę Czekam na kolejne /D. :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Pisz Kurwa pisz !!! Kocham te historyjki <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Daaaaaaleej!!!! Prooosze *.*

    OdpowiedzUsuń