Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 5 stycznia 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 13

                Czyli Imagine o Zaynie cz . 13 .


coś co sprawiło ,że wiedziałam ,że to już koniec . 
Zobaczyłam ranę na moim brzuchu , krwawiłam .
Kto mnie postrzelił .
Chłopak zaczął wołać  pomoc , jednak nikt nie chciał mi pomóc .
Chcieli ,abym umarła . 
-Zayn , daj spokój , dasz sobie radę sam na tym świecie . -Kierowałam te słowa w jego stronę .
-[T.I.] ja nie umiem żyć bez ciebie ja cię kocham . 
Chłopak trzęsącym się rękoma wyjął telefon i zadzwonił po pogotowie .
Czułam jak moje powieki robią sie cięższe , zaczełam powoli je zamykać .
Jednak Malik to zauważył .
Zaczął wypłakiwać się w moje ciało i jednocześnie mówił : 
-[T.I.] proszę nie zostawiaj mnie , nie rób mi tego . 
Chciałam wyksztusić chociaż krótkie słowa pożegnania , jednak nie miałam siły .
Nie miałam siły nawet na wypowiedzenie krótkiego słowa : " Kocham cię " .
Ostatnie co słyszałam to był głos syreny . 
Potem film mi się przerwał . 
Obudziłam się z strasznym bólem w klatce piersiowej . 
Prawie nic nie widziałam , świat zdawał mi się rozmazany . 
Wołałam i krzyczałam na całą salę :
-Zayn , pomóż mi ! . 
Słyszałam jego głos gdzieś w oddali i jeszcze kogoś . 
Były to dwa męskie głosy . 
Postanowiłam się skupić na ich rozmowie : 
-Panie Malik będzie trzeba zrobić operację delikatnie bo ...
-Bo co ? . Niech pan mówi .
-Bo stracimy jej dziecko ...
-Słucham ? . 
-[T.I.] jest w ciaży panie Malik , będziemy się starać jak w naszej mocy ,aby dziecko przeżyło ,ale ...
-Ale co ? .
-Ale nie obiecuję ,że nam się uda . 
Słyszałam płacz mulata , słyszałam jak siada na krzesło , potem kontynuował rozmowę :
-Jak to mogło się stać , dziecko musi przeżyć , ona też , ja... Ja nie dam sobie rady bez nich .
-Panie Malik poinformujemy pana po operacji , na razie jesteśmy dobrej myśli .
Słyszałam jak jeden z nich odchodzi . 
A potem słyszałam jeszcze coś .
Znowu bacznie słuchałam rozmowę . 
Tak byłam już pewna , Zayna zaatakowało stado dziennikarzy .
-Co chce pan powiedzieć temu komu zrobił to pańskiej dziewczynie .
-Kurwa , zostawcie nas w spokoju , Directioners jak mogłyście jej i za razem mi to zrobić , jak mogliście to zrobić ?  .Nie wiadomo czy ona przezyje ,ale też nie wiadomo czy przeżyje kurwa moje dziecko ,wielkie dzięki kurwa , nienawidzę was , jeżeli tak nadal będzie to ja dziękuje za taką karierę , dalej tek będzie to odchodzę z zespołu . -Krzyczał mulat . 
-A co ... 
-Zostawcie mnie chcę być sam ! . 
Ponownie słyszalam kroki wycofywania się .
Zayn został sam , a ja poczułam ból w rece . 
Bol wbijanej mi igły .
Po czym chwilowo zasnełam . 
Obudziłam się jak było już po wszystkim . 
Było już po ostatecznej operacji .
Poczułam ciepły dotyk ręki na mojej dłoni .
Obróciłam się i zobaczyłam zapłakanego Malika . 
-[T.I.] kocham cię . - Powiedział całując mnie delikatnie w  usta . 
-Ja ciebie też . -Powiedziałam cichym , ochrypniętym głosem . 
Nagle do sali wszedł lekarz . 
-Są już wyniki no więc hmmm ... 
-Niech pan mówi ! . -Krzyknełam z tylu ilu sił miałam . 
No to dalej będzie jak będzie 40 lkomentarzy , znowu jakieś krótkie wyszło ,ale jestem zmęczona , wybaczcie .
Komentujcie kochani , vo myślicie o tym Imaginie ? . ; 3

49 komentarzy:

  1. Zajebiste *.* szkoda ,że troche taki krótki ale i tak zajebisty <3 Kocham Cię Nouis Lilo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. 40 likes czy komentarzy? ;d wiem, że to głupie ale chciałabym aby dziecko nie przeżyło. wiem głupia jestem. ale imagin śiwetny czekam na następną część :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dalej ploooose xD niemoge sie doczekac , tylko nie usmiercaj nikogo niech raz bedzie happy end :D

    OdpowiedzUsuń
  4. on jest zajebisty . szkoda że był krótki. czekam na nexta!!

    OdpowiedzUsuń
  5. szantażystko!:D to jest świetne!<3 chce dalej SZYBKO:3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabiję cię!! Ja chcę wiedzieć co z moim dzieckiem! Kurde przeżyje moja mała Mia??

    OdpowiedzUsuń
  7. Next! <3 Kocham to. Tylko nie zabijaj nikogo! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zawsze wspaniała Asia. <3<3<3 nie mogę doczekać się nexta. <3<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam to pisz szybko!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest zajebisty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz talent , na serio pomyśl nad naisaniem książki bo talenty nie powinnaś marnować :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dalej !! :D . Boski ♥ . Masz talent ; * .

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny *_______*

    OdpowiedzUsuń
  14. On jest Boski <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak nie dodasz dzisiaj to nie zasnę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. UWIELBIAM TO..... Czekam na nastepna czesc :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest strasznie ciekawy i pisz dalej :)
    Masz talent , a tylko zaprzecz to ci strzelę xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest super pisz , pisz ,pisz <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Boski. Chce już następny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz talent czekam na kolejną część tego boskiego imaginu *,* btw. nie uśmiercaj nikogo ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Da...da....dalej plisss... <3

    OdpowiedzUsuń
  22. zajezajezajezajezajezaje! jestem ciekawa co z dzieckiem :) po ostatnim rozdziale juz myslalam ze ona umrze ale dzięki ze mi tego nie zrobilas i przezyla :*** NEXT! ~Kaja

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne . Czekam na nexta ! jestem bardzo ciekawa ;3

    OdpowiedzUsuń
  24. znów w takim momencie? no dzięki .;D Xd dalejj ! ♥
    http://do-not-forget-about-mee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak myślałam że została postrzelona :D
    Dalej, Dalej !! ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. OMG jprd zajebiste nie mam słów!!!!
    I gratulacje za to że twoje imaginy znalazły się na stronie BRAVO.PL
    zasługują na to;)
    D13

    OdpowiedzUsuń
  27. To jest super!! Pisz dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny, Dalej! Wszyscy wyczekujA na Niego!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jest świetny ! ;) Dawaj następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super...Kiedy nastepna czesc??? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. BOSKIE ! NEXT ! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedy następna część ? . : 3

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie da się wcześniej ??? Prosze kochana kocham cięęę jesteś moją inspiracją do pisania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w tym sens ,że bardzo bym chciała ,ale nie mogę , najwyżej jutro sobie poczytacie .
      Mam jutro trudna kartkówkę z Geografi i muszę się nauczyć . ; /

      Usuń
  34. to jest cudowne♥♥♥ DALEJ PROSZĘ!<3
    zapraszam do bs: http://narry-storan.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wcześniej , błagam ! xD ♥

    OdpowiedzUsuń