Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 6 stycznia 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 14

                 Czyli 14 cz. Imagine z Zaynem 


-Dziecko przeżyło .
-Zaraz , zaraz jakie dziecko ? . -Zapytałam ze zdziwieniem lekarza .
-Jest pani w ciąży . 
-Słucham  ? . To chyba jakiś żart . -Zapytałam z nutą smutku i nie wiarygodności w głosie .
-[T.I.] nie chciałabyś mieć ze mną dziecka ? . -Zapytał Malik w moją stronę.
-Nie . -Odpowiedziałam myśląc całkiem o czymś innym .
-Czyli jestem dla ciebie tylko zabawką ? .-Zapytal ze wściekłością i płaczem w głosie , po czym oderwał sie od krzesła i zdenerwowany kierował się do drzwi wyjściowych .
-Zayn czekaj . - Krzyczałam z ilu tylko sił mogłam .
Jednak on nie chciał mnie wysłuchać . 
Byłam obolała ,ale jakoś dałam radę i wstałam z łóżka , pobiegłam szybko do mulata , <szybko jak na mój stan>  . 
Złapałam go mocno za ręke .
-Zayn ja nie to miałam na myśli . -Powiedziałam z nutą wątpliwości w głosie .
-Więc co miałaś na myśli ? . -Zapytał odwracając się w moją stronę .
-Ja nie wiem czy jestem na to gotowa , nie wiem czy sobie poradzimy i nie wiem czy przeze mnie i dziecko nie zniszczy się twoja kariera .
Po usłyszeniu moich słów chłopak momentalnie się uśmiechnął , mocno mnie przytulił i powiedział :
-Nie martw się , damy sobie jakoś radę ,ale nigdy więcej mnie  tak nie strasz .
-Dobrze Zayn , kocham cię . -Powiedzialam z optymizmem w głosie .
-Ja ciebie też . -Powiedział lekko pochylając się do mnie  tak ,aby mógł oddać mi delikatny ,ale jakże przyjemny pocałunek .
Chłopak wziął mnie na ręce i zaprowadził do łóżka .
Lekarz dziwnie się na nas patrzył . 
-To ja mam mówić dalej ? . -Zapytał lekarz w naszą stronę .
-Tak . -Odpowiedzieliśmy prawie jednocześnie .
-No więc jak mówiłem dziecko przeżyło ,ale będą pewnie problemy z urodzeniem dziecka , więc bedzie musiała pani leżeć jakiś tydzień w szpitalu ,aby zrobić pani badania .
-To wszystko ? . -Zapytałam lekarza .
-Nie , jeszcze jedna rzecz ,  nie może się pani stresować , bo może z tego wyniknąć poronienie , a teraz wybaczcie ,ale muszę już iść .
-Dobrze , dziękuje . -Powiedziałam do idącego już lekarza . 
Odwróciłam lekko głowę w prawo i zobaczyłam mulata który się we mnie wpatrywał .
Uśmiechnełam się  i zaczełam się wtapiać w jego tęczówki . 
-Jesteś piękna. -Powiedział Zayn w moją stronę .
Ja lekko się zarumieniłam i odpowiedziałam :
-Zayn , a ty jesteś najwspanialszym , najprzystojniejszym i najlepszym facetem na ziemi .
Wtedy nasze usta przybliżały się do siebie i oddalismy sobie gorący pocałunek .
Nagle do Zayna zadzwonił telefon . 
Zayn mówi tylko :"Aha" , "Rozumiem " , "a nie można tego przełożyć " . 
Po 5 minutowej rozmowie oznajmił mi ,że musi iść na sesje zdjęciową .
Dał mi całusa w czoło i z uśmiechem na twarzy , cały w skowronkach wyszedł z pomieszczenia .
Nie wiedziałam co mam robić , nudziłam się więc sięgnęłam po telefon .
W pewnym momencie usłyszałam , jak ktoś łapie za klamkę drzwi .
Myślałam ,że to Malik i położyłam telefon gdzieś na łóżku , koło mojej lewej ręki . 
Jednak myliłam się .
Była to jakaś dziewczyna .
-Raz udało ci się przeżyć , ale teraz na pewno ci się nie uda . - Skierowała te słowa w moją stronę .
-Czego ty ode mnie chcesz ? . -Zapytałam ze strachem w głosie . 
Zobaczyłam jak wyciąga nóż z kieszeni płaszcza .
Zaczełam się bać , płakać i błagać ,zeby tego nie robiła .
Zaczełam się szturchać na łóżku , poczułam jak dotykam łokciem mój telefon . 
Jednak nic nie mogłam zrobić , telefon gdzieś poleciał , zatopił się w łóżku i już po minucie nie czułam go .
-To jakie będą twoje ostatnie słowa ślicznotko ? . -Zapytała ponownie dziewczyna .
-Proszę , błagam nie rób tego , nie rób , ja chcę żyć , czemu ty mi to robisz ? . Pomocy ! . -Zaczełam krzyczeć z tylu sił ilu miałam , a miałam ich mało i płakać jednocześnie .
Strasznie się bałam i denerwowałam , wiedziałam ,że to moje ostatnie chwilę .
Dziewczyna energicznie podeszła do mojego łóżka i ... 
Więc komentujcie :) Następna część będzie jak będą tutaj 40 komentarzy . :) Piszcie co sądzicie o tej części i Imaginie . :) 

47 komentarzy:

  1. Świetny *_______*

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja tu nie śpię bo czekam na twoje imaginy , a teraz tym bardziej po przeczytaniu tej części <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uduszę cię kiedyś ,że w takim momencie przerywasz , kocham cię <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie mieć talent nie ?
    A do trgo mieć tyle talentów co ty , do pisania , rysowania i jeszcze z tego co słyszałam to coś tam trenujesz czyli w sporcie pewnie też .
    Byś się podzieliła ,a nie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki ty masz talent do pisania , na serio napisz książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak już mówiłam , za parę lat będe siedziała trzymając w ręku twoją książke i ją czytając z myślą ,że znam tak wspaniałą osobę chociaż ze stronki , pisz dalej jest świetny i nie mogę się doczekać : *

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten imagin jest super , nie mogę się doczekać 15 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisz dalej <3
    Kocham , Kocham , Kocham ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. I Love It < 3
    Zamorduję Cię kiedyś za te Twoje wszystkie talenty ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. nosz kurwa zabiję cię za takie przerywanie! dale plisss!

    OdpowiedzUsuń
  11. ej no ! Ona ma żyć i to dziecko urodzić! Mam nadzieję że przez przypadek zadzwoniła do Zayn'a i on ją w porę uratuje ! czekam na nn ..:)

    http://do-not-forget-about-mee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pisz dalej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;) :) :D

    OdpowiedzUsuń
  13. suuperrrrrrrrrr napięcie cały czas rośnie<3

    OdpowiedzUsuń
  14. dalej dalej dalej ♥ Kocham Cie ;D Sylweek ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne DALEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. NIECH ONA ŻYJE ! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. super pisz dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne ale dlaczego musisz przerywać w takim momencie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zajebisty . czekam na nexta =D

    OdpowiedzUsuń
  20. Zajebiściee piszesz ! Dawaj następny ! :D Ale juuż ! ; D

    OdpowiedzUsuń
  21. jak można przerwać w takim momencie?! no jak?! DALEJ DALEJ DALEJ*.* http://life-forever-one-direction.blogspot.com/ ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. ghr..zabije! można urywać w takim momencie?! JEST ŚWIETNIE I CHCE DALEJ NATYCHMIAST<333 :DDD

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny.! Masz wielki dar pisarski ;) Tylko błagam szybko następna częsc bo sie strasznie niecierpliwie :( Tylko nikogo nie uśmiercaj błaagam.! ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. pisz !!!!! kocham twój blog !!!!! <333

    OdpowiedzUsuń
  25. To jest świetne i cudne *_* Prosze tylko niech nikt nie ginie!! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Dalej !! < 333 Cudowny *,* . A kiedy dodasz następny ? . ; ))

    OdpowiedzUsuń
  27. W takim momencie to przerwałaś?! Jak mogłaś;_;? DALEEEJ <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Dalej...*_*
    Nie zabijaj jej :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Zajebiste! I nie zabijaj jej! Nie rób tego! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zajebisty :D Dalej ! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Daleeeeeejjjjjjjjj swietny jes:-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wooow *.* zajebisty masz talent dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeju *_* .
    Pisz dalej, natychmiast!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak ty możesz w takiej chwili przerywac ;d Ale to jest boskie kocham to *.*

    OdpowiedzUsuń
  35. Jest 40 mozesz pisac dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jest zajebiste <3 pisz dalej ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Jest zajebiste,ale troche sie boje co bedzie dalej...PROSZE nie zabijaj jej ani dziecka... :) Czekam na nastepna czesc,napisz ja szybko bo masz juz wiecej niz 40 komentarzy :) <3 kocham te opowiadanie i cb też <3 <3 ;*******

    OdpowiedzUsuń
  38. zajebisty;3 prosze o następną część.

    OdpowiedzUsuń
  39. I??? Poje*ana dziewucha, niech ją wezmą do więzienia albo co :/ xD Wczułam się

    OdpowiedzUsuń