Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

środa, 16 stycznia 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 21

                  Czyli Imagine z Zaynem cz. 21

Zayn , tak był to Zayn . 
Podszedł do faceta , zaczął go szturchać , bić  , jednak facet był naprawdę potężny ,a Malik przy nim był jak mrówka .
Zaczełam coraz mocniejszymi ruchami walić policjanta pięściami , czułam straszliwy ból , błagałam o pomoc. 
Widziałam jak facet wstaje i popycha Malika z całej siły o kraty . 
Chłopak runął na ziemię , nie mógł się poruszyć , leżał na ziemi i jego wzrok patrzał ciągle na mnie .
Facet znowu podszedł do mnie i kontynuował to co robił . 
Byłam bez silna , zaczełam krzyczeć ,żeby Malik mi pomógł . 
Jednak chłopak nie wstał , nie ruszył się z miejsca ,leżał tak a poruszał tylko gałkami ocznymi . 
Po jego poliku spływały łzy  , a czemu ? . Bo widział na własne oczy jak jego dziewczyna jest ofiarą gwałtu ,a on nic nie może zrobić . 
Zaczełam coraz bardziej odzyskiwać sterowanie nad swoim umysłem . 
Wbiłam paznokcie w plecy gwałciciela , potem walnełam mu prawego sierpowego z czego on złapał mnie za ręce i zaczął być jeszcze bardziej brutalniejszy  .
Robił coraz szybsze ruchy , a ja nie wiedziałam już co mam zrobić . 
Zbliżyłam usta do jego ucha po czym mocno go ugryzłam , tak mocno ,że odgryzłam nawet kawałek jego ucha  i zaczeła toczyć się krew . 
Facet wykrzyczał swój ból po czym złapał sie za ucho ,a ja wydostałam się z jego uścisków .
Złapałam Zayna za ręke jednak ten nie mógł się ruszyć . 
Postanowiłam wziąść go na ręce , było mi ciężko ,ale jakoś mi się udało . 
Szłam powoli bo naprawdę dla mnie był to strasznie duży ciężar . 
Wyjełam z jego kieszeni telefon tak na wszelki wypadek .
Położyłam mulata gdzieś na korytarzu bo spostrzegłam ,ze policjant biegnie za mną  . 
Zaczełam biec , biec po korytarzach , policjant nie odpuszczał biegł za mną , nawet nie spostrzegł Malika . 
Nie widziałam co mam robić , byłam w dużym szoku . 
Z daleka słyszałam głośne krzyki za mną . 
Coraz bardziej zaczełam się bać . 
Okrążyłam pomieszczenie po czym trafiłam na mulata i  złapałam go za ręke . 
Chłopak tylko troskliwie spojrzał na mnie i wydusił z siebie ciche słowa :
-[T.I.] uciekaj zostaw mnie ! . 
-Zayn nie ! . -Powiedziałam po czym trzęsącymi się rękami nacisnełam zieloną słuchawkę i zadzwoniła  pod jakiś numer . 
-Tak Zayn ? . -Zapytał Louis
-Louis ?!. Szybko przyjedź , słyszysz szybko ! . -Zaczełam wypłakiwać się mu w słuchawkę telefonu .
-[T.I.] co się stało ? .  -Zapytał zmartwiony Tomlinson .
-Proszę cię przyjedź na komisariat  [Nazwa komisariatu] , bo jak nie to ja chyba nie przeżyje i Zayn ...
Zdania nie dokończyłam bo nagle poczułam jak ktoś wyrwał mi słuchawkę z ręki ... /Następny rozdział jak będzie 40 komentarzy , a więc chce was bardzooo , bardzooo przeprosić za to ,że jest taki krótki ,ale jakoś tak nie mam pomysłu , muszę dostać wenne . :) No to piszcie w komentarzu co myślicie o tej części . : *



46 komentarzy:

  1. Pisz dalej. Ale pliss niech już wszystko się wyjaśni! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tylko czemu taki krótki możesz na jutro napisać no nie wiem, ale dość długi?
    Dalej :D
    I żeby nikomu się nic nie stało plissss...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dalej ;) Super imaginy piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest świetny ,ale szkoda ,że taki krótki

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny.! Neext

    OdpowiedzUsuń
  6. ta część jest niesamowita czekam na nexta !!

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER.... DALEJ !!!!!!!!!! KOCHAM TO OPOWIADANIE I CB RÓWNIEZ <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham ciee!!! Piszz dalej i prosze niech bedzie juz dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nooo. Pisz dalej. Niech się wreszcie wszystko wyjaśni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajebiste :3 Pisz pisz prooosze ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dalej pisz<3 tylko dłuuugi tym razem

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie usne no normalnie nie usne

    OdpowiedzUsuń
  13. A ile jeszcze będzie rozdziałów ? a co do imagina jest super

    OdpowiedzUsuń
  14. super pisz dalej : D

    OdpowiedzUsuń
  15. masz talent pisz dalej :****

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny ;) Pisz dalej.

    OdpowiedzUsuń
  17. To tak rozdziałów będzie jeszcze około 3 , 4 tak mi się przynajmiej zdaje i zakończe te opowiadanie ,ale jeżeli zakończe to opowiadanie , to ktoś będzie czytał moje nowe ? . ; 3

    OdpowiedzUsuń
  18. JEZU DIEWCZYNO JESTEŚ ZAJEBISTA! NAPISZ KSIĄŻKE! NA PODSTAWIE TWOICH OPOWIAADAŃ MOZNA NAKRECIĆ GENIALNY FILM! PRZE CAŁY CZAS JAK CZYTAŁAM TWOJE ROZDZIAŁY UKŁADAŁAM SOBIE OBRAZY W GŁOWIE. JESTES NIESAMOWITA! MASZ WIELKI TALENT!W SZKOLE TEŻ PISZESZ TAKIE OOPWIADANIA? JEZU , SUPER SUPER SUPER. MAM NADZIEJE ZE BEDZIESZ JESZCZE PISAC!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dziękuje , zaskoczyłaś mnie swoją wypowiedzią bo nie zgadzam się z nią , w szkole pisze opowiadania ,ale wole pisać spontanicznie na stonce , książke chciałabym ,ale to chyba nie wypali , więc nie ma co planować , będe pisała , będe ; )

      Usuń
  19. super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥ dalej dalej dalej !!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Krótkie ale za to jakie fajne :)
    Ja będę czytać wszystkie następne Imaginy < 3 xx.

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. dawaj następny kochana szybkooo plisssss ;*

      Usuń
  22. Boski ale obiecaj ze sie wszystko wyjasni pliska

    OdpowiedzUsuń
  23. To jest świetnee pisz szybko bo nie mogę się doczekać :********

    OdpowiedzUsuń
  24. to jest świetne :)
    nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału <33

    OdpowiedzUsuń
  25. Dalej ; )) . Masz talent x dd . Świetny . ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Dalej prosze <3 zajebisty;3 normalnie masakra kocham kocham kocham ;*** pisz nastepny ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Suuper :3 Dalej, prosze :) :)

    OdpowiedzUsuń
  28. szkoda, ze taki krótki, ale pisz dalej ;) Masz talent, ja w zyciu bym nie napisala czegos tak dobrego ;D Z niecierpliwoscia czekam na nexta i mam nadzieje, że obydwoje przezyją.. Nie no . . na pewno przezyja;D Zajebiste *.*

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietny, ale piszesz je za krótkie :c

    OdpowiedzUsuń
  30. Nawet nie mam czasu pisać komentarzy, mam już paski przed oczami od tego ciągłego czytania, ale nie mogę przestać! Ten policjant jest okropny, skąd ty bierzesz takie pomysły? Normalnie mam zimne palce u rąk!

    OdpowiedzUsuń