Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 3 stycznia 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 11

                    Czyli 11 cz. Imagine z Zaynem


-Tak , chłopak się obudził , może go pani teraz odwiedzić .
-Jasne , dziękuje za informację i już jadę . -Powiedziałam do słuchawki ,a na mojej twarzy zagościł uśmiech .
Pojechałam samochodem więc w 20 minut byłam na miejscu . 
Weszłam do sali chłopaka , jednak w sali był ktoś jeszcze .
-Harry ? . -Zapytalam z lekkim zdziwieniem .
-Tak przyjechałem , bo lekarz do mnie dzwonił . -Odpowiedział chłopak . 
Podeszłam do mulata złapałam go za ręke i zaczełam mu wszystko po kolei tłumaczyć . 
Nie obchodziło mnie to ,że Harry był w sali , chciałam mu to powiedzieć . 
-Zayn wysłuchaj mnie błagam , ja nie jestem twoją siostrą , pomylili się rozumiesz ?! . Zaszło nieporozumienie , ja jestem tą twoją i twojej siostry przyjaciółką  z dawnych lat , twoja i moja mama dały nam ,znaczy sie mi i twojej siostrze tak samo na imię bo były najlepszymi przyjaciółkami ,a co najlepsze odnalazłam ją , odnalazłam twoją siostrę , zrozumiem jeżeli powiesz ,że nie chcesz mnie znać , ale miło by było dostac szansę . -Powiedziałam gładząc ręke chłopaka . 
Wstałam myśląc ,że on mi tego nie wybaczy i skierowałam się do drzwi .
-[T.I] gdzie ty idziesz ? . -usłyszałam zza pleców głos Zayna .
-No wychodzę bo no już chyba nic do mnie nie czujesz ...
Widziałam jak Harry bacznie przygląda się naszej rozmowie . 
-[T.I.] ja cię kocham nad życie , ja nie umiem bez ciebie zyć . -Powiedział po chwili mulat z łzą w oku . 
Podeszłam uradowana do niego i oddałam mu namiętny pocałunek w usta . 
Moje kąciki ust i jego podnosiły się do góry , ale nagle usłyszałam głośny dźwięk maszyny . 
Pisk który wskazywal ,że go tracę , tracimy go . 
Zaczełam płakać krzyczeć : 
-Zayn nie zostawiaj mnie ! . -Krzyczałam i płakałam w jednym mocno trzymając go za reke , nie chcąc jej puścić
A Harry próbował mnie od niego oderwać .
Po chwili wbiegli lekarze którzy nas wygonili z sali .
Wyszłam z loczkiem na korytarz . 
I co zobaczyłam , co ? . 
Zobaczyłam tłum Directionerek które zaczeły mnie wyzywać od najgorszych . 
-Dziewczyny zrozumcie też mnie ... 
-Zamknij ryj suko ! . 
Z bezsilności padłam zapłakana na podłogę , twarz zakrywając rękoma . 
Hazza uklęknął przede mną , zaczął lekko gładzić moje włosy i pocieszać . 
Jednak komentarzy było coraz więcej . 
-To Modest pewnie rozkazał ,żeby oni byli razem bo jak inaczej ! . 
Wkurzony Harry wstał i zaczął głośno krzyczeć w ich stronę : 
-Dziewczyny czy was do reszty pojebało ?! . Dziewczyna nie może być z Zaynem chociaż naprawdę się kochają ?. Bo co ? . bo wy tego oczekujecie ? . Czy wy nie widzicie jak ona cierpi ?! . Ja pierdole za takich fanów to ja bardzo dziękuje kurwa ! . Jak możecie być wobec niej tak nie mili ?!. Jak możecie jej to robić?!.
Ranicie nie tylko ją ,ale i Zayna ! . Nic o ich związku nie wiecie ,a już się czepiacie , zanim kogoś wyzwiecie spójrzcie kurwa na siebie ! . 
-A co ty kurwa adwokat jej ,że odpowiadasz za nią ?.  Sama nie umie się wysłowić ?.
-Kurwa dziewczyno , weź się juz nie odzywaj , jak [T.I.]chciała coś powiedziec to wy jej przerwaliście i zaczeliście ja wyzywać , co to kurwa jest ? . Czy wy się dobrze czujecie ?! .
Zapadła cisza , tylko w tle było słychać mój płacz.
Podniosłam głowę lekko do góry , podeszła do mnie jedna dziewczyna .
Mocno mnie przytuliła mówiąc : 
-Ja tam się cieszę ,że jesteś z Zaynem , kocham was i mam nadzieję ,ze wszystko się jakoś ułoży .
Wypłakałam się w jej ramię i do ucha szepnełam : 
-Dziekuje ci , po czym wsadziłam jej kartkę do kieszeni z moim numerem ,aby mogła się ze mną skontaktować . 
Harry podał mi ręke ,aby pomóc mi wstać . 
A z tyłu slyszeliśmy głosy lekarzy ktoży wychodzili z sali Zayna . 
Podbiegłam do jednego z nich i zapytałam : 
-Co z nim ?  ...
Dzięki ,ze to czytacie , Dalej będzie jak będzie tu 30 komentarzy , napiszcie w komentarzu co sądzicie o Imaginie i o tej części , dzieki . : * I przepraszam ,że ta część taka słaba jest ,ale jakoś nie miałam dzisiaj wenny . 

41 komentarzy:

  1. Imagin cały zajebisty.! Masz wielki taalent ;* taa częsc nie jest słaba jest super ^^ Prosze szybko pisz kolejną bo się doczekac nie mogee <333

    OdpowiedzUsuń
  2. On nie może umrzeć...!!! Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział! < 3

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest świetne. Czekam na kolejne części

    OdpowiedzUsuń
  4. dalej <3 nie kończ w tym momencie nigdy więcej plis. co do imagina zajebisty kofam to :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Boooski <3 czekam na kolejny rozdzial btw. nie uśmiercaj nikogo :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham to.! Tylko pliss Happy End <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! Pisz dalej! Chcę się dowiedzieć co z Zayn'em! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech Zayn nie umiera tak fajnie się zapowiadało, daj jakiś zarąbisty wątek z fankami. Jezu jak ja kocham ten imagin może dlatego że o Zaynie ale ty zajebiście piszesz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bedzie jeszcze cos o fankch bo wcześniej sobie zaplanowałam i no ten więcej nie mogę zdradzić . :)

      Usuń
    2. Zawaliste to jest nie moge sie doczekac nastepnej czesci..prosze napisz ja szybko :) A i jeszcze prosze ciebie zeby Zayn nie umieral :) KOCHAM CB I TWOJE OPOWIADANIE :):***** <3 <3 <3

      Usuń
  9. Jest zajebisty pisz dalej *___*

    OdpowiedzUsuń
  10. Next ,please!!!♥

    OdpowiedzUsuń
  11. DALEJ!!!!!!!!!!!!!*.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz talent , Imagin jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  13. Next proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę się doczkać następnej : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Pisz dalej kurde bo nie wytrzymam pisz pisz pisz <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Część jest ciekawa bardzooo ,a imagin fenomenalny <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Pisz dalej bo nie zasnę , masz talent <3

    OdpowiedzUsuń
  18. TO jest niesamowite <3 jak ty to robisz, że twoje opowiadania są tak wciągające?! DALEJ <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Dalej
    Tylko żeby Zayn niech nie umiera.
    Świetne

    OdpowiedzUsuń
  20. dalej! to krótkie opowiadanie jest wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dalej ploooooose :D aaa i zaje **** imagin :) masz wielki talent , nie przestawaj broń boze pisać , bo zrobisz nam krzywde xD

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :]
      Next Please !!

      **********
      Zapraszam do Mnie ;)
      Dopiero zaczynam ale są już 3 rozdziały: http://onedirection-imaginypl.blogspot.com/?m=1

      Usuń
  23. Haha masz już ponad 30 więc pisz :)
    Boskie, ubustwiam TO <3
    Fanka

    OdpowiedzUsuń
  24. Dalej ! BOSKIE !

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej on nie jest fatalny tylko zajebisty.Czekam na następny rozdział !!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pisz, bo zaraz nie wytrzymam.
    !!♥♥♥ Horanowaa <3

    OdpowiedzUsuń