Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 11 stycznia 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 18

               Czyli Imagine z Zaynem cz. 18 


Harrego który ciężko oddychał i łapał się za nie do końca doleczoną ranę po nożu .
Z przestrachu spadłam do tyłu .
-Ej co wam ? . Patrzycie na mnie jakbyście zobaczyli ducha czy coś ... -Powiedział Harry w naszą strone.
-Ha...Harry ty zyjesz ? . Ale jak to ? . -Zapytał skrępowany Malik . 
-Zayn żyje ,a bo co ?. Tylko jak dorwę tą Directionerkę to ...
-Ale ja widziałem jak ty ...ty ... jesteś martwy .-Powiedział ponownie Zayn .
-Harry co ona ci zrobiła ?. -Wtrąciłam się do rozmowy .
-[T.I.] ona chciała pogrzebać mnie zywcem rozumiesz ?! . Jeszcze wcześniej gdy nie robili mi operacji wsypała mi jakiś proszek do ust , ja byłem bez silny bo nie mogłem podnieść nawet ręki , on był chyba usypiający czy coś ... 
-Ale przecież ...-Powiedział cichym głosem Zayn
-Zayn ja zyję rozumiesz ?!. Operacja się powiodła ,ale zasnełem i myśleli ,że nie żyję , moje serce nie pracowało prawidłowo ...
-Harry musisz iść do szpitala !. -Powiedziałam ciagnąc chłopaka za ręke  .
Wsiedliśmy do samochodu i zawieźliśmy jak najszybciej loczka szpitala .
Lekarze szybko wzieli go do sali i zaczeli zajmować sie jego raną . 
-Ej [T.I.] ty wiesz ,ze tu zostajesz ?. -Powiedział Zayn lapiąc mnie swoją gorącą dłonią za ręke .
-Ale Zayn prosze pozwól mi dzisiaj zostać w domu proszę ... -Błagałam chłopaka .
Jednak on nie uległ , zaprowadził mnie do lekarza po czym zaczął mnie tłumaczyć .
-Spokojnie panie Malik , pani [T.I.] może już wyjść ze szpitala , z nią wszystko w porządku i myślę ,że w domu będzie jej lepiej . 
-,Że co ?!. -Zapytał wkurzony Zayn . -Ona ma mieć opiekę i ma być zdrowa ,a nie ...
-Niech pan posłucha co ja mówię , niech pan ją do domu zawiezie . -Powiedział lekarz .
Wtedy dotarło do mnie ,że lekarz powiedział z panią [T.I.] wszystko w  porządku ,ale nie wspomniał o dziecku .
-Proszę pana . -Powiedziałam lekko go szturchając - A co z dzieckiem ? . 
Lekarz uśmiechnął się i powiedział :
-Z nim wszystko w porządku ,ale proszę ,aby pani nie stresowała się tak często ... 
-Dziękuje . -Powiedziałam cięgnąc za sobą Zayna .
Chłopak lekko uśmiechnął się i zaczął dotykać ręką mojego brzucha , raz patrzał na brzuch ,a raz patrzał mi się prosto w tęczówki .
Widziałam ,że Malik jest naprawdę szczęśliwy , twarz mu sie sama cieszyła .
Mulat przyciągnął mnie lekko do siebie i oddał mi namiętny pocałunek po czym szepnął do ucha :
-Kocham cię , będziemy wspaniałą rodziną ... 
-Ja ciebie też Zayn . -Odpowiedziałam wtapiając się w jego czekoladowe tęczówki .
Romantyczny nastrój przerwał dźwięk telefonu Malika . 
Chłopak szybko odebrał po czym oświadczył mi ,że musi jechać na wywiad . 
Powiedział również ,że mnie odwiezie do domu . 
Poszłam z nim jeszcze sprawdzić jak Harry się czuje , lekarz loczka powiedział ,ze będziemy mogli odwiedzić go jutro .
Więc bez wszelkich zawahań skierowaliśmy się do auta Malika .
Chłopak zostawił mnie przed drzwiami domu po czym oddał mi buziaka w policzek i pojechał .
Zamknełam drzwi  , usiadłam na łóżku i z nudów weszłam na internet .
Znowu jakies plotki o mnie i o Zaynie ...
Zaczełam je przeglądać , treści brzmiały tak : 
"Zayn Malik prawie stracił życie ,a teraz [T.I.] " 
"[T.I.] doprowadzi do rozpadu One direction "
"[T.I.] przez nią ktoś zginie" .
"Harry Styles nie zyje , bo uratował [T.I.] " 
"[T.i.] w ciąży " .
"Zayn chce odejść z One Direction jeżeli nie zaakceptujemy [T.I.] ".
Co ? . On chce odejść , jeżeli mnie nie polubią , oszalał .
Postanowiłam z nim o tym porozmawiac ,ale czekałam ,aż wróci do domu .
Zrobiłam kakao i ponownie usiadlam na łóżku wpatrując się w okno . 
Nagle zauważyłam coś co mnie przestraszyło , zaczełam płakać .
W oknie stała psychiczna Directionerka pokazując mi jakiś nóż przez szybę . 
Bałam się , nie wiedziałam co zrobić .
Jedynym ratunkiem dla mnie był przyjazd Zayna .
Zadzwoniłam szybko do niego , nie odbierał ...
Dzownilam 10 krotnie ,ale nie odbierał ...
Przestraszona pobiegłam do kuchni .
Wziełam nóż kuchenny i usiadłam na korytarzu w jakimś koncie . 
Trzymając w jednej ręce telefon ,a w drugiej nóż wydzwaniałam do Zayna .
Zaczełam się trzęść ze strachu .
Na moim poliku można było dostrzeć pojedyncze łzy  . 
Nagle światło w całym domu zgasło . 
To doprowadziło ,ze zaczełam krzyczeć i wołac o pomoc .
Nagle zadzwonił do mnie telefon , ledwo co go odebrałam .
-Kochanie dzwoniłaś . -Powiedział Malik ciepłym głosem .
-Za....Zay...Zayn ona tu jest ! . -Wykrzyczalam drżącym i przestraszonym głosem w słuchawkę .
-Kto ? . 
-Directionerka , ona chce mnie zabić rozumiesz .-Powiedziałam dławiąc się łzami .
-[T.I.] czekaj tam juz tam jade ! . -Powiedział przestraszony Malik po czym rozłączył się .
Opuściłam bez silnie telefon na podłogę i zaczełam wpatrywać się w drzwi domu .
Nagle usłyszalam jak ktoś próbuje otworzyć zamek drzwi ... /Dalej jak będzie 40 komentarzy ... No cos mi nie wyszedł ten rozidzał ,ale trudno brak wenny i zmęczenia dają o sobie znać ... to komentujcie i piszcie co o nim myślicie . :) 

71 komentarzy:

  1. super pisz dalej masz talent dziewczyno xoxo :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. pisz szybko znów przez ciebie nie zasnęxxxx ah zapraszam do mnie:
    http://harrystyles-and-onedirection.blogspot.com/
    jak weszłam na tego bloga okazało się że mamy taką samą nutkę i z tego leżałam XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje Imaginy są świetne na nie których aż się popłakałam :'(
    Dalej proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Następny jest świetny :33

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosze pisz dalej!

    OdpowiedzUsuń
  6. głupia directionerka, niesamowita ty *.* świetnie piszesz !

    OdpowiedzUsuń
  7. Dalej bo mię.moge się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny *.* dawaj nexta <3
    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dodaj na fb to więcej osób będzie mogło to przeczytać ;)
    A co do imagina to super :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest świetny , nawet jak jesteś padnięta piszesz zajebiście :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś zajebista , masz taki talent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ejjj napisz książke !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. No i nie zasnę bo przerywasz w takich momentach ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam Się *_______* Pisz pisz pisz

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super dalej chcemy żeby disiaj jeszcze byla nastepna czesc pliss:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś świetna , w przyszłości pewnie napiszesz książke ,a ja będe ja czytała ,ale na serio napisz książke !

    OdpowiedzUsuń
  17. Daleeeeejj.... !!!! dawaj nastepny nie usne ;D ta psychofanka ma zginąc xd haha błagam daj jeszcze dzisiaj nastepnego i nie koncz w takich momentach ....! <333 ;**

    OdpowiedzUsuń
  18. CZy możesz jeszce dzisiaj dodać 2 rodziały dla nas PLISSSSS XD

    OdpowiedzUsuń
  19. pisz dalej.!!! nie moge się doczekać.
    zaraz dodam imagina u siebie. musze dokończyć. <# ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A podasz mi linka kochanie <3 Bo zapodziałam . :)

      Usuń
  20. boże. boże. boże. zaraz umrę! ale dalej :>

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz do tego talent, ja proponuje abyś w przyszłości pisała książki XOXOOXO

    OdpowiedzUsuń
  22. LOVE <3 LOVE <3 LOVE <3

    OdpowiedzUsuń
  23. NEXT NEXT NEXT NEXT

    OdpowiedzUsuń
  24. Napisz kolejny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  25. dalej, dalej, daaalej <3 ! to jest świetne. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. 40 kom,i nastepny rodział czekamy

    OdpowiedzUsuń
  27. dawaj nastepny rozdzial bo mnje emocje trzymają xd

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejuu boje sie :D Neeeext <3

    OdpowiedzUsuń
  29. nie mogę się doczekać nexta ;p dodaj szybciutko ;d
    Ronnie x

    OdpowiedzUsuń
  30. ale się wczułam jak to czytałam :) daj szybko następną część <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzięki za następną część, ale poproszę następną :P Dajesz, dajesz, dajesz!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. dodaj jak najszybciej kolejną część proszę!

    \http://do-not-forget-about-mee.blogspot.com/
    http://totaleclipseoftheheart69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaiste , zajebiste neeeext xD

    OdpowiedzUsuń
  34. To jest świetne *.* . Dalej ; 3 .

    OdpowiedzUsuń
  35. to jest super !! pisz dalej !!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne ! DALEJ !!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Jezu !!! Niesamowity. Pisz dalej. Nie wytrzymam ! ;P ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Chryste Ratuj *.*
    To jest ... nie do opisania !
    Dalej bo nie wytrzymam cała się trzęsę :>

    OdpowiedzUsuń
  39. Dodasz jeszcze dzisiaj ?? PLisss zrób to dla nas ;) Czekamy ;(

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne *-* Piszaj piszaj ! :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Jesli dzis nie dodasz nastepnego to .. to nw . Chyba oszaleje ;D pisz szybko i dzis dodaj ;**

    OdpowiedzUsuń
  42. Czekam na następny.
    Szybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  43. super. pisz dalej i zapraszam na mojego bloga : http://opowiadania--one--direction--niczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. omg!!!!!!! Długo jeszcze mamy czekać !

    OdpowiedzUsuń
  45. Kiedy napiszesz?
    Jesteśmy zniecierpliwieni ;/

    OdpowiedzUsuń
  46. Jesli dzis nie dodasz nastepnego to .. to nw . Chyba oszaleje ;D pisz szybko i dzis dodaj ;**

    OdpowiedzUsuń
  47. Dalej please !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Genialne <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Ile jeszcze mamy czekać ?
    Dalej !!!

    OdpowiedzUsuń