Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 20 stycznia 2013

Opowiadanie o Zaynie . :)

No cześć , mam dla was powiadomienie ,prawdopodobnie 26 rozdział będzie przed ostatnim lub ostatnim rozdziałem opowiadania : " Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić " . Dodam go dzisiaj , a potem napisze nowego w którym w roli głównej będzie Harry , myślę ,ze będzie ciekawy , bo mam na niego pomysł , więc zapraszam do czytania  . Ps . Dziękuje ,że tak wiele osób czyta mojego bloga i pisze takie wspaniałe komentarze , jesteście najlepsi <3 .
A może teraz chcecie prolog do nowego opowiadania ? . :D

22 komentarze:

  1. szkoda :( dlaczego ostatni :(

    OdpowiedzUsuń
  2. a no ja bym chciała prolog <3
    szkoda że to już ostatni , przed ostatni ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodaj już ten ostatni, przed ostatni :D I dodaj Harry+Julia<3 Proszę <3 ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. a moze bys tak napisala co dalej w 26 czesci o Zaynie nedzie a nie juz zmieniasz ! najpierw napisz 26 czesc z Zaynem a potem zmien !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tam jak cos pisze bedzie a nie niedzie .

      Usuń
  6. popieram anonima wyzej .

    OdpowiedzUsuń
  7. Słuchajcie , może byście uważnie przeczytały/przeczytali co nie którzy , tak Opowiadanie będzie się już kończyć , przecież nie może byc wiecznie , wiem jak się skończy , najpierw napisze 26 , potem może prolog ,nie rozumiem ludzi którzy piszą ,że coś zmieniam ?!. Co zmieniam ?. Powiadamiam was ,ze się kończy , równie dobrze mogłabym was nie powiadomić , dzięki za taką wdzięczność ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham tw opowiadania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Poprostu nie moge się doczekać na końcówkę o Zaynie i na prolog o Harrym :3

    OdpowiedzUsuń
  10. pisz pisz pisz prolog plis!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak pisz prolog :D. Yay! Harry ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ok :* Nie mogę się doczekać !! ♥ Yeah ;d .. Harry ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ok ; )) . Napisz prolog ; D .

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś nominowana do Libster Award .
    Nominowałam cię do tej nagrody nie bez powodu ;)
    Jeśli chodzi o pytania i informację - zapraszam na mój blog :
    http://onedirection-mojamilosc.blogspot.com/2013/01/libster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Juz czekam na nowy z Harrym. :*** Czekam i pozdrawiam Cię. <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej ojej Kocham *.* zapraszam do mnie ----------------- > http://itsnotthatsuppsettobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń