Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

środa, 9 stycznia 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 16

                    Czyli 16 cz. Imagine z Zaynem


poczułam na mojej lewej ręce ostrze . 
Chłopak dalej stał jak słup z płaczem , nie wiedział co ma zrobić . 
-Zayn to nie tak . -Zdołałam wykrzyczeć te słowa , bo traciłam siły .
Czułam jak po mojej ręce leje się krew , a dziewczyna dziwnie się uśmiecha . 
-A jak ? . -Zapytał mulat z płaczem w głosie . 
Jednak nie odpowiedziałam mu na zadane przez niego pytanie .
Zaczełam sie dusić , słyszałam kroki Harrego i Zayna oraz arogancki śmiech dziewczyny . 
Po chwili zasnełam ...
Gdy się obudziłam , zobaczyłam nade mną zapłakanego Zayna . 
Miał całe spuchnięte oczy . 
-Zayn co się dzieje ? . -Zapytałam zakłopotana .
-[T.I.] ty żyjesz ? . Jak się czujesz ? . -Zapytał chłopak lekko schylając się nade mną . 
-Dobrze ... . 
W tym też momencie chciałam lekko podnieść sie do góry i poczułam silny ból w ręce .
-Ała ! . -Krzyknełam z bólu . 
-[T.i.] co ci jest ? . -Zapytał stroskany i przestraszony Zayn .
-Zayn co ja tu robię  ? . 
-[T.I.] straciłaś pamięć ? . 
-Zayn ja nie wiem ...
-[t.I.] pamiętasz tą directionerkę z nożem   ? . 
Zaczełam powili wszystko sobie przypominać .
-Zayn co z dzieckiem ?! . -Zapytałam z płaczem w głosie . 
-[T.I.] ... 
-Mów ! . 
-Jeszcze nie wiadomo ,ale Harry ...
-Co Harry ?. 
-Jego już nie ma ? . 
-Jak to ? .  , co masz na myśli  ? . 
-On nie żyje ... -Powiedział Malik ,a po jego polikach spływały pojedyncze łzy .
-Słucham ?  . 
-Słuchaj ta dziewczyna , chciała ci wbić nóż w klatkę piersiową ,ale Harry cie uratował , rzucił się i on dostał .
-,Że co ? . Jak on mógł ! To ja miałam umrzeć nie on !. 
-Mi tez nie jest z tym łatwo ,ale ...
-Zayn ty słyszysz co mówisz ?! . To nie on uratował ci życie ! . Rozumiesz ?! .-Powiedziałam lekko odrywając się od Zayna , jednak on nie odpuszczał i tulił mnie dalej .
Dostałam szału , płakałam jak nigdy wcześniej .
-[T.I.] uspokój się ... 
-Zayn czy ty wiesz jakie teraz będe miała spierdolone życie ?! . Czy ty rozumiesz ,że ja już go nigdy nie zobaczę !? . 
Chłopak oddał mi lekki pocałunek i szepnął mi kilka miłych i pocieszających słów do ucha .
Byłam cała roztrzęsiona , chciałam umrzeć , jeżeli moje dziecko nie przeżyło to ...
To ja nie wytrzymam , nie wytrzymam jeszcze jednego tak silnego ciosu ...
Utraty kogos bliskiego .
Nagle usłyszałama dzwonek swojej komórki .
Szybko wziełam go do ręki i sprawdziłam kto dzwoni . 
Gdy zobaczyłam kto to , byłam w szoku .
Puściłam telefon , tak ,że ten spadł na łóżko ... 
-[T.I.] co się stało ? . Co ci jest ?  .
-Zayn to nie możliwe , to nie możliwe ... 
-Ale o co ci chodzi ? . 
-Zayn mój telefon , on przed chwilą dzwonił .
-No tak telefony tak zazwyczaj mają ,że dzwonią ...
-Ale dzwonił do mnie, dzwonił do mnie  ...
-Kto ? .
-Dzwonił do mnie Harry ... /Dalej będzie jak będzie tu 40 komentarzy , pisalam na spontana bo nie wiedziałam jak ta część ma wyglądać , a więc komentujcie , piszcie co myślicie o tej części ,  Zonowu krótki jakiś wyszedł ,za co przepraszam .    .:)

51 komentarzy:

  1. WOW genialne O.o pisz dalej, PISZ !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest zajebiste!! Dalej <3 Nie mogę sie juz doczekać ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepraszaj, genialna jesteś, i dziekujemy ci wsyzscyy ,za to, że piszesz :) prosze, dalej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowneeeeee *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. daleeeeeeeeeeej to jest super

    OdpowiedzUsuń
  6. mi już brak słów no ! Nie wiem jak twój genialny talent. dalej !

    http://totaleclipseoftheheart69.blogspot.com/
    http://do-not-forget-about-mee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Booooski.!!! Błagam napisz jutro 17 częśc i nie tak późno... i dłuższą.! < ale ja wymagająca jestem ;( > Koooocham twojego bloga! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaaa kocham to ! jesteś zarąbista ♥ pisz szybko dalej :D czekam z niecierpliwością :)
    Ronnie x

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne *________________*

    OdpowiedzUsuń
  10. Pisz daaalej i zapraszam na mojego bloga: http://opowiadania--one--direction--niczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. SUPER!!!!!!!!!!!!!! PISZ DALEJ ;) :) :D :*

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny <3 pisz dalej szybko <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajbisty . ! <3 Szybko dawać tą 40-dzieche i dale !!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham To !
    Pisz kolejny !
    PLSSS !

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaa. Dalej ♥♥♡♥♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Boże jesteś Ganialna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. DALEJ !!!!♥ BLAGAM!♥ http://life-forever-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Napisz książke , ale na serio przepowiadam ci przyszłość pisarki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Pisz , nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Co z tego ,że krótki ważne ,ze ganialny : *

    OdpowiedzUsuń
  21. zajebiste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dawaj dalej <3 Jesteś GENIALNA ;*****

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak nie napiszesz nexta to nie zasnę ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne, jak najszybciej kolejna część!!! :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Boże ja czekam na twoją książke rozumiesz ?
    Masz napisac ksiązke <3

    OdpowiedzUsuń
  25. dalej plis masz talent dziewczyno :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. kobieto czy ja mam cie zabic? nie no oczywiscie zartuje ale jak moglas zabic Hazze????????????????? NEXT JAK NAJSZYBCIEJ ZA TO CO ZROBIŁAŚ!(a tak poza tym to cudny XD )

    OdpowiedzUsuń
  27. Szybko dawaj następny!!!!!!! :*****************************

    OdpowiedzUsuń
  28. Dalej <3 uwielbiam czytać twoje imaginy. Napisz jak najszybciej kolejną część :*********

    OdpowiedzUsuń
  29. ZAJEBISTEE!!! Ale jsk moglaś zabić mojego męża!! Xd

    OdpowiedzUsuń
  30. Zarąbiste<3
    Tylko czy możesz teraz napisać dłuższe?
    Ale, i tak świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Szybko next bo bede miała zgon! <3
    Uwielbiam Cie i twoje imaginy :)
    Ze zniecierpiwieniem,czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  32. Szybciutko pisz kolejny xD

    OdpowiedzUsuń
  33. Boski, Genialny, Fascynujący, Zajebisty *-*
    Dawaj dalej bo już jest równe 40 komentarzy! :>

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialne !!!!!!!!!!!!!!!11
    Pisz dalej już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  35. To jest cudnee tak jak i ty ;) Pisz daleej. masz wielki daar <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Boski ♥ Dalej ! . ; ***

    OdpowiedzUsuń
  37. kofam twoje imagine to jest cudne !!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Ha... Ha... Ha.. Haaa.. Haaarrr... Haaarryy?! OMG

    OdpowiedzUsuń
  39. Jesteś BOSKA tak jak twoje imaginy już nie mogę się doczekać kolejnej części ;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Aż się popłakałam to czytając :') <3 kocham tego bloga ! <33333333333333

    OdpowiedzUsuń
  41. Harry...
    Dzwonił do niej Harry...
    LECĘ DALEJ!

    OdpowiedzUsuń