Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 4 stycznia 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 12

                 Czyli Imagine z Zaynem cz. 12


-Z nim w porządku , będzie żył ,a i jutro już może wyjść ze szpitala .
-Słucham ? . Czy ja się przesłyszałam ? . Już jutro będzie mógł wyjść , ale przecież  przed chwilą on ...
-Nich się pani nie denerwuje , tak będzie lepiej dla niego on nie moze leżeć w szpitalu bo to mu szkodzi , po raz pierwszy mówię coś takiego o pacjencie ,ale on potrzebuje ruchu .
-Aha , dziekuje , - Powiedziałam nie wierząc w to co słyszę .
Spojrzałam na Harrego z dziwną miną , directionerki szeptał coś sobie do ucha .
Chłopak złapał mnie za ręke po czym wyszliśmy ze szpitala wogóle się nimi nie przejmujac . 
-[T.I.] ja wiem i widzę jak bardzo kochasz Zayna i to trochę mnie dołuje .
-Ale o co ci chodzi Hazza ? . 
-Podobasz mi się , ale no nie możemy byc razem i ja to rozumiem .
W tym momencie mnie zamurowało . 
Nie wiedziałam co mam powiedzieć . 
Jednak odpowiedziałam na słowa chłopaka .
-Tak to prawda kocham Zayna i nie mogę bez niego żyć Hazza , przepraszam cię ,ale twoje słowa są prawdą , nie będziemy razem , musisz się z tym pogodzić . - Powiedziałam lekko odrywając swoją ręke od jego . 
Chłopak spojrzał lekko smutnym wzrokiem na mnie i szliśmy już w ciszy przez całą drogę do domu .
Weszliśmy do pomieszczenia , słyszałam jak chłopak lekko trzasnął drzwiami , może spodziewał się innej odpowiedzi ode mnie . Sama już nie wiedziałam co o tym myśleć . 
Położyłam się na łóżko i nawet nie wiem kiedy zasnełam . 
Wstałam rano , godzina :  15 minut po 9 :00 . 
Zaraz miałam iść po Zayna który wychodzil dzisiaj ze szpitala .
Ogarnełam się lekko , zjadłam moje ulubione płatki i wyszlam .
Szłam szybkim krokiem , bo strasznie się spieszyłam .
Nie zwracając uwagi na wszystkich ludzi którzy mnie przezywali szłam , miałam dość hejtów .
Po nie całych 30 minutach byłam na miejscu , podeszłam do ubranego już Zayna i mocno go uściskałam <przytuliłam > .
Chłopak cmoknął mnie lekko w policzek ,a ja wziełam jedną jego walizkę .
-[T.I.] daj to przeciez dziewczyną nie wypada nosić ciężarów .- Powiedział Malik w moją stronę . 
-Zayn przestań to nie jest ciężkie ,a poza tym ty nie możesz się męczyć . 
Chłopak złapal mnie za ręke i opuściliśmy szpital , ale wcześniej podziękowaliśmy lekarzom i pielegniarką za dobra opiekę nad mulatem . 
Nie chciałam nic mówić Zaynowi o zdarzeniu które przytrafiło mi sie z directionerkami ,ale jakoś tak wyszło ,że powiedziałam , bo sama nie dawałam sobie z tym rady . 
Chłopak oburzony powiedział ,ze jak jeszcze choćby jedna jego fanka powie cos na mnie złego to inaczej sobie z nią pogada .
Bałam się troche bo chłopak zrobił się lekko zdenerwowany . 
Stanełam przed nim i namiętnie go pocałowałam . 
Chłopak uśmiechnął się i zaczął odwzajemniać pocałunek . 
Złapał mnie swoją lewą ciepłą reką za biodro ,a prawą za posladek . 
Zrobił ten sexowny ruch swoimi brwiami , a ja lekko się zaśmiałam. 
Staliśmy wpatrując się sobie w swoje czekoladowe tęczówki , tak po prostu w ciszy . 
Jednak chwilę potem poczułam mocny ból gdzieś około mojego brzucha i klatki piersiowej .
Z bezsilności zaczełam powoli spadać , a chłopak puścił swoje walizki i złapał mnie w swoje ramiona .
Po jego policzku zaczeły spływać łzy , jego mina zmieniła się w wesołą , na smutną i przygnębioną .
Nie wiedziałam o co mu tak właściwie chodzi , gdy nagle spostrzegłam ... 
Piszcie w komentarzu co myslicie o tym Imagine , tym razem jak będzie 35 komentarzy pisze następną część , przepraszam ,że krótka ,ale jakoś tak wyszło . :)

58 komentarzy:

  1. MATKO DZIEWCZYNO! CZYŚ TY OSZALAŁA?! PRZERWAĆ W TAKIM MOMENCIE?! PISZ DALEJ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. BOSKI DALEJ ! TYLKO PLISS NIECH ONA NIE UMIERA !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz dalej , jestem ciekawa co się stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ! Ale nie uśmiercaj nikogo

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosze pisz dalej!!! PROSZE!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham tego imagina i ciebie też :**** <3
    Kiedy next ?
    Jag będzie next mozesz mi napisac na gg ? 45210418
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pisz dalej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz talent , pisz dalej ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie nie zasnę bo czekam na twojego imagina ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham tą historię z Zayn`em ♥. Proszę, aby na końcu oni obydwoje byli razem i szczęśliwi! < 3
    Czekam z niecierpliwością na nowy rozdział :)/A.

    OdpowiedzUsuń
  11. DALEJ NATYCHMIAST!:3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakbys mogła napisać to z Hapy Endem to byłabym wdzięczna ,a pozatym imagin zajebisty :]

    OdpowiedzUsuń
  13. PROSZE NASTEPNY! Tylko niech nie umiera!

    OdpowiedzUsuń
  14. DALEJ, DALEJ, DALEJ

    OdpowiedzUsuń
  15. Da..Da..Dalej ! :d

    OdpowiedzUsuń
  16. pROSZE NAPISZ DALEJ! tYLKO NIE UŚMIERCAJ NIKOGO! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zawsze ZAJEBISCIE.! Czekam na next. ;* <3

    OdpowiedzUsuń
  18. PISZ DALEJ! NIECH NIE UMIERAJA!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziewczyno jaki ty masz talent oddaj trochę wiesz z jaką przyjemnością się to czyta ? Zdajesz sobie z tego sprawę , że to jest jeden z lepszych najlepszych imaginów jakie czytałam , ten imagin jest taki bardzo emocjonalny i mi się strasznie to podoba kiedyś pewnie nie długo będe czytała twoje ksiązki które będzie można kupić na całym świecie , bo masz taki talent na serio napisz ksiązke : *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja tak osobiście nie myślę no i chyba nie mam talentu ,aby napisać książke , chciałabym ,ale no myślę ,że hahaha jestę beztalenciem . ; 3

      Usuń
  20. Prosze pisz dalej MASZ WIELKI TALENT!

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny imagine. nie mogę się doczekac nexta .

    OdpowiedzUsuń
  22. Pisz nadal! Piękny imagin! Masz dziewczyno talent! Prosze niech są na końcu szczęśliwi!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pisz szybko kolejny rozdział :D
    Nie mogę się doczekać ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne dalej ;**

    OdpowiedzUsuń
  25. No w takim momencie, ale szczerze to dobrze ale ja juz sie nie moge doczekac.! ;* Pisz szybko, bo mnie ciekawośc zżera :D Jest Zajeebisty <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Super, świetny.! Pisz szybko bo się doczekac nie moge i żeby był Happy End... Błagam szybko kolejny rozdział i dłuższy przynajmniej troche!!! Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  27. C-U-D-O-W-N-Y !!! Proszę, jak najszybciej kolejną część ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Supcio tylko niech nie umiera plisska! I pisz szybciej te częsci bo ciekawosc zjada <3

    OdpowiedzUsuń
  29. To jest 35 komentarz więc proszę o kolejną część. :P a rozdział booooskiii! @liam_payne_lov_ xx

    OdpowiedzUsuń
  30. To jest MEGA CUDOWNE.... Nie moge sie doczekac nastepnej czesci..
    Dodasz jutro nastepna?? <3 KOCHAM TO OPOWIADANIE I CIEBIE <3 <3 :***** Pozdrawiam Angelika ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Brak Słów ^_^
    Uwielbiam ten Imagin :*
    Mogę być informowana o nowych częściach ? Jeśli tak to to mój e-Mail: olivia.poland.69@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne , będziesz informowana kochana i dziękuje . : *

      Usuń
  32. ACH !:D
    Świetne opowiadanie *-*

    OdpowiedzUsuń
  33. Wiesz co Asia wkurwiasz mnie... I ty mówisz że nie masz talentu ?
    Dobijasz mnie takimi słowami tem imagin jest boski normalnie nie mam słów żeby go opisać pisz dalej... Jutro ma byc kolejna część... Zrozumiano ? =D

    OdpowiedzUsuń
  34. Pisz dalej, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. JEZUUUUU! IMAGIN JEST CUDNY ALE JAK JEJ SIE COS STANIE TO CHYBA ZWARIUJE! DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALEJ JAK NAJSZYBCIEJ!

    OdpowiedzUsuń
  36. CUDOWNY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BOSKI < FANTASTYCZNY FENOMENALNY AŻ BRAK SŁÓW DZIEWCZYNO MASZ OGROMNY TELENTTTTTTTTTTTT CUDO PISZ SZYBKO PROSZĘ I ZASTANÓW SIĘ NAD NAPISANIEM KSIĄŻKI
    PROSZĘ NAPISZ DO MNIE NA GG JAK DODASZ ROZDZIAŁ NR---45833046 <3 <3 <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  37. o shit! ktoś ją postrzelił! :O

    OdpowiedzUsuń
  38. Dalej. To jest swietne !!! Masz talent ;O i niech na koncu oni bd szczesliwi prosze ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Dalej. To jest swietne !!! Masz talent ;O i niech na koncu oni bd szczesliwi prosze ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Zajebisty *.* Pisz dalej ! :D . Masz talent ♥ .

    OdpowiedzUsuń
  41. Przeczytalam caly :) Jest boski ;** chce wiecej :** jestes niesamowita : * Dzieki za cos task fajnego :**

    OdpowiedzUsuń
  42. boskie ♥ Dalej .;D No i dlaczego w takim momencie? ; /

    OdpowiedzUsuń
  43. Napisz jeszcze dzisiaj,będe czekać.Ja cie zabije z te twoje kończenie w takich momentch;):):)opowiadanie bomba,pozdro<3magda,

    OdpowiedzUsuń
  44. Kiedy następna częśc bo nie moge sie doczekać.... TO JEST ZAJEBISTE!!!!!!!! NIE ZABIJAJ JEJ :) <3

    OdpowiedzUsuń
  45. KOCHAM! Ale proszę nie zabijaj nikogo :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Neeext , please! ;))

    OdpowiedzUsuń
  47. nastepny....!!!!!!

    OdpowiedzUsuń