Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 8 stycznia 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 15

                     Czyli Imagine z Zaynem cz. 15


Przyblizyła ostrze do mojej szyi . 
Juz miała to zrobić , już miał mnie nie być na tym świecie , gdy nagle do sali wbiegł Harry .
Zaczełam płakać i  krzyczeć jego imię .
-Zostaw ją ! . -Krzyknął do nie znanej dziewczyny . 
-Hahaha jesteś śmieszny kochanie ... - Powiedziała ze śmiechem w głosie .
-Nie jestem twoim kochaniem . -Powiedział loczek przyblizając się do niej.
Wtedy dziewczyna wyciągneła nóż do chłopaka . 
-Jak się tu znalazłeś ?! . -Zapytała .
-[T.I.] do mnie przez przypadek zadzwoniła , słyszałem krzyki i wołanie o pomoc . -Powiedział ze strachem w głosie Styles .
-No więc tak ... Oj nie dobrze nie dobrze , chyba muszę was zabić oboje ... 
-Co ty dziewczyno mówisz ?! . Odłóż ten nóż zanim będzie za późno ! . Krzyknął loczek .
-Zamknij jape , bo jak ktoś usłyszy to nie będzie dobrze ... - Odpowiedziała  . 
Hazza i dziewczyna stali w ciszy , nie wiedząc co mają powiedzieć , co mają zrobić ,a ja czułam jak w moim brzuchu rodzi sie ogromny ból .
Aż jęknełam tak mnie bolał.
-[T.I.] co ci jest ?. -Zapytal przestraszony Hazza . 
-Brzuch mi pęka ja ała aaaa ! . Chcialam dokończyć zdanie , jednak utrudniał mi tym ból .
Nigdy w życiu takiego nie czułam .
Nie czułam takiego bólu brzucha . 
Dziewczyna podeszła do mnie bliżej i skierowała nóż w mój brzuch .
-A może by tak go tu wbić ?! . Hmmm ... Co wy o tym myślicie ? . -Zapytała .
-Dziewczyno tu jesteś psychcznie chora ! Idź się leczyć ! . - Krzyknął Styles .
-Jeszcze jedno słowa ,a nie zawacham się użyć tego oszcza , obiecuję ci słodziaku ... -Odpowiedziała  . 
Bałam się spojrzeć jej prosto w twarz , dlatego ciągle patrzałam się na Stylesa . 
-Dziewczyno , czy ty jesteś directionerką ?. Uważasz się za nią ?  .
-No jasne ja jestem Forever Directioners ,ale od kiedy pojawiła się ona -Wskzała nożem nam mnie . -To całe zycie mi się spieszyło . 
-Uspokój sie dziewczyno , wcale nie jesteś directionerką ! . -Krzyknął Hazza.
-Mylisz się . -Powiedziała odchodząc ode mnie i podchodząc do niego , wymachując nożem .
Na twarzy chłopak było widać zdenerowanie , strach i żal . 
-Co mamy zrobić ,żebyś nas nie zabiła ?!. -Zapytałam lekko drgającym się głosem . 
-Nie wiem czy jest taka rzecz , chociaż .... Hmmm ... 
-No mów ! . -Krzyknął Harry . 
-Musicie się pocałować ,a ja wam zrobię zdjęcie . 
Popatrzałam na nią nie dowierzając w to co ona mówi .
-Ale po co ci to ?!. -Zapytałam .
-No nie wiesz , pokaże to komuś , jakiejś gazecie no i Malik sie o tym dowie i zostawi cię ! . -Powiedziała pryskając śmiechem . -Tylko wiecie tak namiętnie  bo inaczej zginiecie . 
Nie wiedziałam co mam robić . 
Przeciez jestem w ciąży , muszę ratować dziecko . 
Harry podszedł do mnie i lekko się nade mną schylił .
Dziewczyna usiadła na krześle jakby nigdy nic i wyciągneła telefon .
Wtedy Harry pocałował mnie ,a ja zobaczyłam otwierające się drzwi .
Zauważyłam Malika , uśmiechniętego od ucha do ucha .
Jednak mina mu się zmieniłą , gdy ujrzal nas razem , mnie i Harrego jak się całujemy .
 Po jego poliku spływały łzy i wtedy ... /Komentujcie , piszcie co myślicie o tej części , czy chcecie dalej . Będzie 40 komentarzy piszę następną część  .:) Przepraszam ,że takie krótkie ,ale szkoła ...

56 komentarzy:

  1. Jest super pisz dalej ! *__*

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz talent , pisz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Booski ! <3 dalej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda ,że taki krótki ,ale i tak super :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na Nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny <3 nextttttttt :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki ty masz talent <3
    Pisz , pisz

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham , Kocham , Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie będe mogła spać , jak nie napiszesz dalej xD

    OdpowiedzUsuń
  10. oj Hifon, Hifon. jak zawsze zajebiście.

    OdpowiedzUsuń
  11. ojj Hifon, Hifon.. Jak zawsze zajebiście.!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. nie moge doczekac się nexta !!

    OdpowiedzUsuń
  13. KOcham to , a z tej laski z nożem jest niezła suka !

    OdpowiedzUsuń
  14. dawaaj ! pisz dalej, napiszesz dziś kolejną cześć ?

    OdpowiedzUsuń
  15. dawaj Asia ! masz talent .. pisz dalej c:

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne :D . Dalej ♥ .

    OdpowiedzUsuń
  17. daleej , cuudo <3

    OdpowiedzUsuń
  18. O rany on jest super pisz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pisz dalej jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dalej <33 zajebisty imagin

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaastanawiam sie czy nie ogladalas na dobre i na zle ostatnio bo Hanna tez miala takie bole brzucha przez dziecko tylko mam nadzieje ze ona Go nie straci.
    D13

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaa bez urazy ,ale nie oglądam seriali xd. Nie oglądałam tego xD .

      Usuń
  22. Oooo ja nie moge świetny . Dawajcie szybko te 40 komentarzy ; >

    OdpowiedzUsuń
  23. Czemu w takim momencie ?
    Boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Szuper ;*
    I Love It and Next Please Now ! :]

    OdpowiedzUsuń
  25. znów w takim momencie i znów coś im się psuje :( Niech będą w końcu szczęśliwi nooo . czekan na nn .
    http://do-not-forget-about-mee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Pisz dalej!!!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam Adzia :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Pisaj dalej , pisaj ;d ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. swietneeeeeeeeeeeee ! czekam na dlaszą część

    OdpowiedzUsuń
  29. PISZ DALEJ DZIEWCZYNO !!! TEN BLOG JEST NIEZIEMSKI !!! KOCHAM GO <3 ALE MA BYĆ HAPPY END !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Proszę skończ już go! Chcę wiedzieć jak się skończy! Proszę! Kocham go! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Dalejjjjj! *____________________*

    OdpowiedzUsuń
  32. Super!!!!!!!!! Pisz szybko dalej!!!!!!!!!!!!!!:************

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeste świetny ale jak Malik nie będzie z nią szczęśłiwy to cię zatłukę A tak po za tym mówiłaś jakieś pięć rozdziałów temu że już za dwie części będzie koniec a jest już piąta ... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślała , że będzie koniec bo mam pomysł na nowy ,ale jakoś tak wyszło ,że będzie dłuższy :)

      Usuń
  34. GENIALNY ! NEXT ! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Pisz dalje i dluzsze !!! ;/

    OdpowiedzUsuń
  36. Pisz dalej szybko !!! Bo nie wytrzymam !

    OdpowiedzUsuń
  37. pisz dalej i nigdy nie kończ :D niech to się skończy szczęśliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. TO JEST CUDOWNE NIE MA SŁÓW ŻEBY TO OPISAĆ BO TO JEST TAKIE ZAJEBISTE!!! NAPISZ DALEJ <3 MASZ JUŻ 40 KOMENTARZY :) :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Już pisiajam <3 ,ale nie wiem czy zdąże . :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaj ją jeszcze dzisiaj błagam <3333

      Usuń
  40. Pisz szybko następny. To jest cudowne...<333 dlaczego przestałaś w takim momencie. Kocham wszystkie częsci tego imagina pisz dalej ;*******

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie, że coś ale pfft. Jaki talent? XD Błędów ortograficznych w cholerę, językowych jeszcze więcej a akcja dzieje się szybciej niż latynoskiej telenoweli O.o''

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie no, co ty chcesz, emocje są xd

    OdpowiedzUsuń