Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 22 stycznia 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 27

                   Czyli 27 cz. Imagine o Zaynie

Dla odmiany wyłącz piosenkę z mojego bloga i  włącz tą  : http://www.youtube.com/watch?v=FOjdXSrtUxA

-Kochanie nie płacz . - Powiedział Malik w moją stronę . 
Mocno się do niego przytuliłam po czym powiedziałam : 
-Ja płaczę ze szczęścia , ze szczęścia ,że się przebudziłeś . 
Byłam mocno wtulona w chłopaka , ale potem znowu usiadłam na krzesło , które stało obok . 
Wtedy poczulam mocny ból w brzuchu . 
Był on tak silny , że upadłam na ziemię . 
Zayn chciał do mnie podejść , pomóc mi ,ale nie mógł wstać . 
-Co jest czemu nie mogę wstać !? . -Krzyknął i zapytał sam siebie mulat . 
-Zaynnnnn , AAAAAAA ! . Ty .... jesteś....niepełnosprawny.....! -Powiedziałam krzycząc .
-[T.I.] jak to , o czym ty mówisz ? . -Zapytał z niedowierzaniem .
Zamiast mi pomóc , to on się pyta o takie rzeczy które nie przechodziły mi szybko przez gardło .
-Będziesz .... AAAA ! . Jeździł .... AAA ! .Na wózku inwalidzkim ... Rozumiesz ?!. -Syczalam z bólu . 
Chłopak nic nie odpowiedział , nawet nie raczył mi pomóc . 
-Malik pomóż mi !.  -Krzyczałam z bólu nie mogąc wstać . 
Zayn zaczął mówić sam do siebie . 
-Ale jak to? . , ja Zayn Malik będe jeździłna wózku , to ... to niemożliwe !. - Ciągle powtarzał ten tekst .
Czołgałam się po podłodze , zaczęłam wołać o jakąś pomoc . 
-Zayn kurwa ! . Jak chcesz to wyjadę z tąd i będziesz miał mnie i dziecko z głowy ! . -Krzyknełam .
-Jasne , tak , rób co chcesz ... - Powiedział Zayn .
Byłam strasznie zaskoczona tymi słowami wypowiedzianymi z ust chłopaka. 
Spodziewałam się innej odpowiedzi . 
Popłakałam się . 
On miał mnie gdzieś , mnie i jego dziecko . 
Zaczełam stukać nogami o podłogę w końcu ktoś mnie usłyszał . 
Przyszedł i pomógł mi . 
Tak przyszedł Louis który wezwał lekarzy . 
Oni zawieźli mnie do sali , zaczeli mnie badać . 
Louis czuwał przy mnie , ciągle trzymał mnie za ręke .
To on stawał się moim najlepszym przyjacielem .
Malik mnie olał , kazał robić co chcę ... 
Tak te słowa Zayna nie dawaly mi spokoju . 
-Niech pani oddycha . -Powiedział lekarz . 
A ja tylko robiłam to co kazał . 
Po 2 godzinnym bólu i cierpieniu ból ustąpi . 
Lekarze powiedzieli ,abym odpoczeła ,a ja od razu zasnełam ... 
Wstałam rano , przypominając sobie ,ze dzisiaj miałam zjawić się w sądzie. 
Koło mnie siedział : Harry , Niall , Liam i Louis . 
Nie było Zayna , co jeszcze bardziej mnie załamało , pomyślałam ,ze po prostu ma mnie gdzieś. 
Chciałam wstać , jednak zwijałam się z bólu . 
-Gdzie ty chcesz iść [T.I.] ? . -zapytał zaniepokojony Harry . 
-Do sądu , przecież musze tam być . 
-Spokojnie , sprawa została przesunięta na inny termin . -Powiedział Lou . 
Ja odetchnęłam z ulgą , jednak tylko na chwilę , bo przypomniał mi się Zayn . 
-Chłopacy ,a gdzie Zayn ? . -Zapytałam . 
-Eeee , no wiesz .. -Mówił pod nosem Niall .
-No ten yyy ... -Mówił Harry . 
-Powiedźcie jej wreszcie ! . -Krzyknął Liam . 
-No bo ... -Mówił Lou .
Jednak przerwała mu lekarka która weszła do sali . 
-Czy mogą państwo opuścić salę? .  , muszę zostać z pacjentką na osobności . -Powiedziała w stronę chłopców .
-A ile to potrwa  ? . -Zapytał Harry . 
-Nie długo . -Odpowiedziała . 
Chłopacy wyszli ,a lekarka zaczeła mowę : 
- Przyszły wyniki pani badań ... /Dalej za 40 komentarzy , odzyskałam wennę i mam pomysły na następne rozdziały , przynajmiej tak mi się zdaje . : ) No to piszcie co myślicie o tym rozdziale , opowiadaniu , będe wdzięczna . <3 Kocham Was : * .

55 komentarzy:

  1. świetne omonoooommoomn czekam na nexta i zapraszam do mniehttp://harrystyles-and-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chce next czekałam tak długo napisz już następny błagam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozdział czekam na następny ;)

    Zapraszam : my-whole-world-is-crazy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak strasznie czekam na następny rozdział. Proszę, pisz szybko. Kocham, kocham, kocham, kocham twój blog. Jestem suuuper fan. hahha. :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. PliSsssss nastepny dawac te 40 komentarzy bo oszaleje

    OdpowiedzUsuń
  7. Super.... DALEJ!!!! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. jak możesz tak człowieka traktować w taki momęcie przerywac , powiem po prostu wstyd ;p !!chcę ją następny rozdziął
    Agata ! ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham toooo ♥ normalnie to kocham :d z niecierpliwością czekam na nexta :) weny xx
    Ronnie x

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham to ale bardzo rozczarował mnie ten rozdział. ;/ Pisz dalej bo jestem ciekawa.. Proszę niech lekarze stwierdzą, że Zayn był w jakimś szoku czy coś;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w jakim sensie cię roszczarował ? . Powiesz mi to się poprawię , porawię swoje błędy ,aby był lepszy . :)

      Usuń
  11. Świetny! Nie wiem dlaczego ale zdaje mi się, że główna bohaterka będzie z Lou :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ham olał ją.! Fajny, ale szybciej pisz błagaam!!! :* :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyno pisz jak najszybciej nie mozna sie doczekac ludzie!!!! komentować!!! bo zwariuje!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ty mozessz nam to robic jutro szybko wstawiaj nowy rozdzial jak ty mozesz przerywac w takim momecie hhaha :-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Prosze pisz dalej.... *___*

    OdpowiedzUsuń
  16. oddaj troche talentu :****

    OdpowiedzUsuń
  17. znowu w atakim momencie aaaaaaaaaaaa.....Kocham cię ale cię zabije :D :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawaj dalej!!!!! Jak najwięcej tak mnie z każdą częścią ciekawi! Sama piszę, ale twój jest owiele lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  19. OMG świetny ale pisz dalej .. umieram.. z ciekawości ! ahh *-* Pisz pisz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurwa Malik co ty wyprawiasz ?! [t.i] cierpiała, a ty wypalasz taki tekst ?! Dziś śpisz na wycieraczce -.-
    HAHA sorry trochę mnie poniosło :D Super Imagin ♥ Dalej, Dalej ^.^

    OdpowiedzUsuń
  21. Superrr czekam na kolejny rodzial .!!!!! pisz dalej siwtnie ci to idzie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ejjj niech będzie że Malik w jakimś szoku był i tak mówił ! oni muszą być razem <3! :<

    OdpowiedzUsuń
  23. Następny prosz <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Boskkii <3 Czekam na więcej i na części o Harrym <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Jezu, ty masz talent kobitko, Pisz szybko nexta <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. pisz pisz pisz dalej prosze !

    OdpowiedzUsuń
  27. OMG dalej,dalej,dalej!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeej kocham Cię! Jesteś świetna !! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ekstra , a muzyka dodana idealnie . Gdybym miała oceniać to dostałabyś 6/0 ; * *

    OdpowiedzUsuń
  30. Boskie *.* . Dalej ; d .

    OdpowiedzUsuń
  31. CUDOWNE!!!! ♥♥♥ Next please !

    OdpowiedzUsuń
  32. Dalej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GENIALNE <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  33. SUper dalej jestem na maksa happy

    OdpowiedzUsuń
  34. to jest świetne,genialne,cudowne... nie mogę się doczekać następnego rozdziału <3 :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Zajebiste! Dawaj kolejne rozdziały! :D

    OdpowiedzUsuń
  36. MASZ TALENT ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Prosze daj nastepną cześć <3

    OdpowiedzUsuń
  38. poproszę nexta już natychmiast =D

    OdpowiedzUsuń
  39. Podoba mi się strasznie to opowiadanie! LOFFFFFF <3

    Zapraszam przy okazji do mnie
    http://from-hell-to-heaven-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. dawaj next super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Tak szcerze napisz o tym ksiake bo nie chce mi sie ich czyta ale to byl by chit zbilabys majatek ,bo jestes najlepsza w tych dziejach laska haha kocham was

    OdpowiedzUsuń