Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

środa, 23 stycznia 2013

Powiadomienie związane z Opowiadaniem o Zaynie

Siemka , mam dla was propozycję związaną z tym opowiadaniem , myślałam trochę nad tym i co wy na to ,aby to opowiadanie było dłuższe , było ,aż do momentu kiedy wszyscy się zestarzeją , będą mieli rodziny , dzieci itp. jeżeli nie to kończe go około w 30 rozdziale i napisze Opowiadanie o Harrym bo mam pomysł ,ale to wasza decyzja , ja myślę ,że pomysł z dłuższym opowiadaniem nie jest zły i był by ciekawszy . :)
A wy co myślicie ? . :D

61 komentarzy:

  1. zrób ten dłuższy... <3

    OdpowiedzUsuń
  2. dłuższy ♥ to opowiadanie jest BOSKIE ! zakochałam się w nim ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym wolała ten 30 rozdziałowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dłuższy niech będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 30 Rozdziałowy !

    OdpowiedzUsuń
  6. KRÓTSZY ! PISZ O HARRYM

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm dłuższe :D Ale wiesz happy end na końcu :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Dłuzszy, jest boski ten imagin. Pisz daaaalej <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ejj no ! pisz dalsza czesc a nie !

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie wiem to i to :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Było by ciekawie, ale lepiej skończyć przy 30. Zresztą, jak chcesz. Ja i tak będę czytać.;)
    http://moje--zycie--moje--zasady.blogspot.com/
    http://neverforgetaboutyou-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście że dłuższyy ;) Kocham ten imagin i będę go czytać niezależnie od twojej decyzji :) <33 Pozdroo..!!... ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Lepiej dłuższy, kocham ten imagin o Zaynie <3 jak i ja kocham Cię <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Pisz dłuższy, a i mam nadzieję, że dzisiaj będzie kolejny rozdział. O ile już go napisałaś i mamsz czas aby go dodać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dłuższy !! ;)
    Będzie wtedy ciekawszy. Ale z kolei nie przeciągaj go na siłę, bo stanie się nudny :/
    Tak czy siak zawsze z radością będę go czytać, bo go kocham nad życie < 3
    A i czekam na 28. część c:

    OdpowiedzUsuń
  16. Dłuższy tylko uspokój troche tą wieczną akcje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pisz dłuższy ale o Hazzie też możesz później pisać :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Dłuższy i o Harrym ;p razem ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mam pomysł ;p
    Możesz napisać dłuższy a w trakcie pisać też o Hazzie ;p Tak jak na początku robiłaś ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. no dobra fajnie a teraz nie pierdol tylko pisz 28 rozdzial o Zaynie !

    OdpowiedzUsuń
  21. Zrób ten dłuższy a po tem Harry'ego ;D ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dłuższy :D .

    OdpowiedzUsuń
  23. Dłuższy a przy okazji odwiedzcie moją stronkę http://i-love-imagine-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. krótszy do 30 rozdziału

    OdpowiedzUsuń
  25. krótszy do 30 rozdziału

    OdpowiedzUsuń
  26. Dluzszy :) Poznniej o Hazzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dłuższy ! Będzie ciekawiej , bo świetnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja bym wolała krótszy, bo nie mogę doczekać się Końca, a pozatym jak jest dłuższy to po jakimś czasie robi sie to nudne.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dłuższyy Błagamm Pisz jak najszybciej nexta bo nie mogę się doczekać ;3

    OdpowiedzUsuń
  30. Dłuższy ale teraz pisz jak najszybciej nextaa *.*

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny pomysł jestem za i czekam ta tego dłuuugiego nexta

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedy będzie następny rozdział przed chwilą przeczytałam całe z Zayn'em od początku i w skrócie ... JEST ZAJEBISTE. Przepraszam ;P Ale naprawdę masz talent i czytelników a to najważniejsze ! Mam nadzieję że napiszesz ten dłuższy i ... czekam na odpowiedź <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Dłuższy!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Dłuższy prosze .;DD

    OdpowiedzUsuń
  35. Dalej. Pisz blagam ;*** Kocham to <333 i nigdy nie przestane ;D ;** . To jest ZajeKurwaBiste hahahahaha . I mam nadzieje że już wszystko bedzie dobrze i że wszystko się uloży . Bardzo bym sie z tego cieszyła . A ty masz talent i konic i kropka. Fajnie by bylo jak byś napisała książke wtedy bym ją przeczytała ;** ;D .Choc cie nie znam i tak cie Kocham ;** i jak juz wspominałam to Imagine tez <33 hahah

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja bym wolała ten 30 rozdziałowy,bo jestem ciekawa co bedzie w tym o Harrym <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Dalsza Część !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    OdpowiedzUsuń
  38. Raczej ten 30 rozdziałowy , bo ten dłuższy może się znudzić

    OdpowiedzUsuń
  39. ten 30 rozdziałowy http://i-love-imagine-one-direction.blogspot.com/ odwiedzicie moją stronkę i proszę zostawiajcie komentarze !!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Dłuższy, ale dodaj już nowy rozdział!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Tak, tak Dłuższy :D Ale o Harrym też napisz xDD

    OdpowiedzUsuń
  42. Ej no wstawisz ? ;C Bo od paru dni pustooo ;/

    OdpowiedzUsuń
  43. Kurde, nie chcę Cię urazić , ale wkurzasz mnie trochę. Kiedy napiszesz następny rozdział?! -.-

    OdpowiedzUsuń
  44. Dla mnie zmiany są dobre i wyczekuję kolejnego opowiadania, o Harrym tym razem :)

    OdpowiedzUsuń