Muzyka :

http://www.youtube.com/watch?v=fedf2Bt0mMA

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 20 stycznia 2013

Imagine "Żeby coś zyskać , trzeba coś stracić" rozdział : 26

                   Czyli 26 cz. Imagine o Zaynie 


Lekarka podeszła do mnie , złapała mnie mocno za ręke i powiedziała : 
-Obawiam się ,że do końca życia będzie na wózku inwalidzkim , przykro mi . 
Nie mogłam w to uwierzyć , Malik przeze mnie został kaleką , przez to ,że chciał mnie uratować . 
Usiadłam na krześle i schowałam twarz rękoma . 
Byłam załamana ... 
Louis usiadł koło mnie , zaczął mnie przytulać . 
-[T.I.] będzie dobrze . -Powiedział w pewnym momencie .
-Nie będzie dobrze rozumiesz ?!. -Wstałam z krzesła wyrywając się z uścisku chłopaka .- To nie przywróci Zaynowi normalnego życia ! . 
-Uspokój się . -Powiedział chłopak podchodząc do mnie . 
-Odejdź ! . -Krzyknełam . -Chce być sama ! . 
Chłopak niechętnie usiadł na krześle i zaczął wpatrywać się w jeden punkt . 
Ja usiadłam na schodach , gorzko płacząc .
Nagle poczułam jak ktoś koło mnie usiadł . 
Myślałam ,że to Louis dlatego powiedziałam : 
-Louis ile razy ci mówiłam ...
Jednak podniosłam lekko głowę i zauważyłam przeuroczą dziewczynkę . 
-Niech pani nie płacze . -Powiedziała uśmiechając się do mnie . 
Wziełam małą na kolanach . 
-Kochanie jak masz na imię ? . -Zapytałam . 
-Ja mam na imię Emma , a pani ? . -Zapytała piskliwym głosikiem .
-Ja jestem [T.I.] ,a gdzie twoi rodzice ? . 
-Moi rodzice , zaraz ci ich przedstawię ... -Powiedziała ciągnąc mnie za ręke .
Zaprowadziła mnie do jednej z sali . 
Była tam pani która pomagała swojemu mężowi wejść na wózek inwalidzki . 
Stanełam jak mur , nie wiedząc co mam zrobić . 
Poczułam jak ktoś szarpie mnie za ręke . 
-No chodź ! . -Krzykneła dziewczynka . 
Podeszłam do jej rodziców . 
Byli bardzo mili , mała od razu wskoczyła tacie na kolana . 
Od razu zaczeliśmy rozmowę , naprawdę tworzyli zgraną rodzinę . 
Kochali się i to było najważniejsze . 
Aż łezka w oku mi się zakręciła . 
W pewnym momencie złapałam się za brzuch i pomyślałam ,że podobnie może wyglądać nasza rodzina , moja , Zayna inaszego dziecka . 
Wymieniłam się z nimi numerami telefonu , podziękowałam za rozmowę i poszłam zobaczyć co tam u Zayna.
Usiadłam na krześle , złapałam go mocno za ręke i zaczełam go przepraszać .
Po prostu serce mi pekało ,ze to wszystko stało się przeze mnie. 
Szkoda ,że on mnie nie słyszal ... 
Wypłakiwałam się , mówiłam do niego . 
Myślałam o tym ,żeby odpocząć od tego związku , wyjechać do rodziny , do domu . 
-Zayn ja nie umiem tak dłużej żyć , przebudź się , zrób to dla mnie ... - Mówiłam dławiąc się lzami . 
Chłopak nie odpowiadał . 
Obróciłam sie w drugą stronę , próbując wszystko poukładać sobie w głowie  . 
Wtedy poczułam dotyk ciepła na moim ramieniu i głos który tak chciałam usłyszeć ... / 40 komentarzy pisze dalej , trochę krótki ,ale komp mi się psuje , można powiedzieć ,że zepsuł i pisze z brata który mnie pogania , przepraszam , więc powiem wam ,że postanowiłam trochę przedłużyć to opowiadanie , chociaż do 30 rozdziałów . :) Cieszycie się ? . :D Piszcie co o tym myślicie . :D

55 komentarzy:

  1. super extra tylko czemu Zayn ??? pisz dalej masz wielki talent wykorzystaj go :) pisz minimum do 30 rozdziału :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się bardzo cieszę i super opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajekurwabisty :3 - M

    OdpowiedzUsuń
  4. bosz człowieku.! i co ja mam ci powiedzieć, że to było fajne, świetne, meega, zajebiste ? No ty chyba nie. To jest coś więcej. Jesteś meeeeega. <3 I like it. ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Dalej dalej ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest cudowne! Powiem ci, że kiedy zaczęłam czytać twoje opowiadania wyszłam z doła :) DZIĘKUJE CI!

    OdpowiedzUsuń
  7. Superrr :) Masz talent :) Czekam na nastepny rozdzial :) Ciesze sie ze bedzie wiecej rozdzialów i ze to nie koniec :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Popłakał Się :P Jest świetny dziewczyno :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisz dalej jestes świetna. Kocham cie to jest najlepsze opowiadanie ever <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham go! Niech wszyscy przeżyją i będzie wspaniałe zakończenie o tak!! Boże jesteś świetna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham Twojego bloga ! <3
    Tylko szkoda ,że Zayn będzie na wózku ..;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisało prawdopodobnie ,ale jeszcze do końca nie wiem , zobaczy się . :D

      Usuń
  12. Pewnie że się cieszymy.. ejj noo ale czemu Zayn? weź zrób cud :D chociaż w sumie twoje opowiadania to cuda *-* Pisz pisz .. czekam zarąbiste <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest boski , pisz szybko dalej nie moge sie juz doczekac ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. rob dalej o Zaynie. ba sa biste. *_*

    OdpowiedzUsuń
  15. no i się uzależniłam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam :]
    Trochę krótki ale to nic, bo jest zaje*isty.
    Zayn na wózku ... fajny pomysł ale napraw go, proszę *o*
    Fajnie, że będzie jeszcze kilka rozdziałów, ale już się szykuje na nowego Imagina o Harry'm :)
    Dalej, Dalej !!

    OdpowiedzUsuń
  17. Noo kocham ciee!! :D Pisz szybciutko dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne ♥
    Pisz dalej..
    Tylko żeby Zayn nie był na wózku inwalidzkim pliss...
    A jutro będzie dłuższy ?

    OdpowiedzUsuń
  19. OMG przestan przrywac w takich momentach !! Co ja Ci takiego zrobilam ze się tak znencasz ?! A tak wgl. To zajebisty jest

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje! nominowałam cie do Liebster Awards! więcej info tu: http://narry-storan.blogspot.com/ :>

    OdpowiedzUsuń
  21. To jest świetne ... Jestem tu niemalże codziennie ... Już nie mogę się doczekać ;********** < 333 ; 3

    OdpowiedzUsuń
  22. Co dalej? Co Dalej? NEXT!!!!! Bo umrę !♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Dalej xd . Świetny ; p .

    OdpowiedzUsuń
  24. ŚWIETNEE :D
    CZEKAMM :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dalej!
    To jest świete

    OdpowiedzUsuń
  26. pisz dalej ! jestem bardzo ciuekawa co tam dalej bedzie !

    OdpowiedzUsuń
  27. DALEJ TO JEST ZAJEBISTE <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie mogę to jest świetne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Supeer . Dziewczyno , masz talent i to wielki . Pisz dalej , z niecierpliwością czekam na koleją część ; )

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz wielki talent ;) Pisz dale!!! Czekam z niecierpliwością na nexta!!! ;D ~~Asia

    OdpowiedzUsuń
  31. Czekam na next. Przy okazji zapraszam na mojego bloga http://iloveonedirectioner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurwa jesteś zajebista
    http://iloveonedirectioner.blogspot.com/
    Jak będziesz mieć chwilkę to zapraszam na bloga mojego i mojej przyjaciółki Karolinki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super.... Ciesze sie że go przedłużasz <3 Dalej!!! I <3 YOU

    OdpowiedzUsuń